Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE I2+022
Ders Programı Cumartesi 09:00-09:45 Cumartesi 10:00-10:45
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiÖn Lisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu dersin amacı, öğrencinin İngilizce temel yazılı ve sözlü iletişim becerileri konusunda CEFR A1 seviyesinde yeterlilik kazanmasıdır.
Dersin İçeriğiBu ders; "Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)","Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)",Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı),Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı) ; konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizce'nin temel dilbilgisi kurallarını tanımlayabilecektir. 1, 21, 4A, E
1.1. çevresini, temel eylemleri ve ilgi alanlarını açıklar.1, 21, 4, 6A, C
2. günlük konuşma dili için gerekli kelimeleri cümle içinde kullanabilecektir.1, 2, 21, 9A, C
2.1 İngilizce'deki temel seviyedeki cümleleri kendi ana diliyle karşılaştırır.1, 21, 3, 9A, C
3. temel seviyedeki metinleri yorumlayabilecektir.1, 21, 4, 5A, B, C
3.1 temel seviyedeki yazılı kaynakları sözlük yardımı ile açıklar.1, 2, 21, 5A, B
4. günlük diyalogları yorumlayabilecektir.1, 2, 21A, D
4.1 hedef dil ile anadili arasındaki ses farklarını karşılaştırır.1, 2, 21, 6A, C
5. kendini geliştirebilecek altyapıyı tanımlayabilecektir.1, 2, 21A, C
5.1 dilbilgisini geliştirmek ve yabancı dilini ilerletmek için kendi programını yapar.1, 2, 21, 4A, C
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 2: Soru - Cevap, 21: Video, 3: Tartışma, 4: Alıştırma ve Uygulama, 5: Gösteri, 6: Gösterip Yapma, 9: Benzetim
Ölçme Yöntemleri:A: Yazılı sınav, B: Sözlü Sınav, C: Ödev, D: Proje / Tasarım, E: Kısa Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1"Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)"Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
2"Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)"Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
3Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
4Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
5People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
6People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
7People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
8Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
9Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
10Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
11Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
12Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
13The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
14The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı) Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
Kaynak
Ders notu öğrenciye verilecektir.
YokSpeakout Elementary coursebook, 2nd Edition, Oxford Publications, ISBN 978-1-292-11593-1

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma
X
0
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma
X
0
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme
X
0
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme
X
0
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
X
0
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme
X
0
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme
X
0
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
X
0
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma
X
0
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme
X
0
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme
X
0
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme
X
0
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma
X
0
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu