Ana içeriğe atla
WEB_Basin

AJANS VE MEDYA İLİŞKİLERİ
• Ulusal medya kuruluşları ile kurum arasında iletişimin sağlanması
• Basın toplantılarının organize edilmesi, medya temsilcilerinin ağırlanması
• Basın bülteni, basın daveti ve kurumsal haber niteliğindeki metinlerin yazılması
• Medyada çıkan haberlerin takibi, arşivlenmesi, raporlanması
• Kurumsal etkinliklere dair haberlerin kaleme alınması, kurumsal web sitede yayınlanması
• Kurumsal web sitedeki Etkinlik Takvimi içeriklerinin oluşturtulması
• İç ve dış ajanslarla koordinasyon
[email protected]

DİJİTAL MEDYA
• Kurumsal sosyal medya hesaplarının içeriklerinin hazırlanması, sayfa yönetimi
• Kuruma dair dijital platformlarda çıkan verilerin günlük takibi ve raporlanması  
• Reklam yönetimi ve dijital pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
• Web sitesi içerik ve fonksiyonlarının iyileştirilmesi
• Tanıtım Dönemi canlı yayınlarının ve prodüksiyon süreçlerinin koordine edilmesi
• Online mezuniyet törenleri vb. etkinliklerin dijital süreçlerinin planlanması ve yönetimi
[email protected]

PRODÜKSİYON
• Kurumsal fotoğraf ve video çekimi ile kurgu süreçleri
• Dijital mecralarda yayınlanacak içeriklerin hazırlanması
• Grafik tasarım, kurgu gibi post-prodüksiyon çalışmalarının gerçekleştirilmesi
[email protected]

YAYINEVİ
• Rektörlük tarafından onaylanmış dergi, kitap, kitapçık ve broşür çalışmalarının hazırlanması
• Öğrenci gazetesi Medipost ile iç iletişim yayını Havadis’in içeriklerinin hazırlanması
• Hazırlanan tüm içeriklerin ajans-tasarım süreçlerinin koordinasyonu
• Basılı ve elektronik yayınların ISBN, bandrol, baskı, satış, dağıtım ve stok süreçlerinin takibi
• Üniversiteye ait akademik yayınların yer aldığı dijital platformların yönetimi
• Yurt içinde ve yurt dışında yer alan kütüphanelerle ilişkilerin koordinasyonu
• Özel gün ve haftalarda kurumsal mesajların kaleme alınması
[email protected]

Üniversitenin iç ve dış iletişim faaliyetlerinden sorumlu birim olan Basın-Yayın Ofisi; ayrıca aşağıdaki çalışmaları da yürütmektedir:
• Üniversitenin kurumsal imaj ve itibarına yönelik faaliyetler
• Lider iletişimi faaliyetleri, kurumun ve liderin özel gün mesajlarının oluşturulması, 
• Kriz iletişimi faaliyetleri
• Kurum içi iletişim projeleri planlaması ve takibi, İK iletişimi
• Tanıtım çalışmalarına destek verilmesi
• Sosyal Sorumluluk faaliyetlerine katkı sunulması

444 85 44 (2080 - 2084) | [email protected]