Ana içeriğe atla

YKS Kayıt İşlemleri

Sevgili Öğrencimiz, aramıza hoş geldiniz.

Kayıt işlemleriniz 19 - 23 Ağustos 2024 tarihleri arasında İstanbul Medipol Üniversitesi Eğitim Bilgi Yönetim Sistemi (MEBİS) üzerinden ÇEVRİM İÇİ olarak yapılacaktır.

Kampüste kayıt yapılmayacaktır.

Ön Kayıt Paneli için tıklayınız.

Ön Kayıt Kılavuzu için tıklayınız.

"ÖN KAYIT" işleminizi tamamladıktan sonra kesin kaydınızı e-Devlet üzerinden 19-21 Ağustos 2024 tarihleri arasında (21 Ağustos 2024 saat 23:59’a kadar) tamamlayabilirsiniz.

E-devlet üzerinden kayıt tamamlayan öğrencilerimizin “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları ve "Elektronik Kayıt Belgesi" ni, e-posta konu/açıklamasına AD ve SOYAD yazarak [email protected] ‘ye göndermeleri gerekmektedir.

"Elektronik Kayıt Belgesi"ni [email protected] adresine e-posta ile gönderen öğrencilerimizden herhangi bir kayıt evrakı istenmeyecektir.

Herhangi bir nedenle e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayamayacak öğrencilerimizden ÖN KAYIT ve ÖDEME’yi yapanların "KESİN KAYIT" tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

1

Bilgi: Tüm kayıt işlemleri online platformlar üzerinden yapılacaktır, destek kanallarımız 08:30-21:00 saatleri arasında hizmet verecektir.

Kayıt işlemleri ile ilgili yardım içeriklerine aşağıdaki linkler üzerinden erişebilir, web sitemizde bulunan canlı destek sistemi ve 444 85 44 çağrı merkezinden destek alabilirsiniz.

Ön Kayıt Kılavuzu için tıklayınız.

Kayıt evraklarının ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

  • 2024-YKS Yerleştirme Sonuçları Belgesi.
  • 2024-YKS Tercih Belgesi (*)
  • Lise Diploması veya Lise Mezuniyet Belgesi (e-Devlet üzerinden de alınabilir) veya Diploma Kayıp Belgesi.
  • Nüfus Cüzdanı/TC Kimlik Kartı
  • Şehit/Gazi Yakını Belgesi (Sadece Şehit/Gazi Yakınları)
  • Engelli Raporu (Sadece Engelli Adaylar)
  • Milli Sporcu Belgesi (Sadece Milli Sporcular)
  • Kardeş İndirimi için Öğrenci Belgesi (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

Gençlik ve Spor Bakanlığı ile üniversitemizin de aralarında bulunduğu vakıf üniversiteleri arasında imzalanan protokol gereğince, milli sporcu bursundan yararlanmak isteyen adayların aşağıda yer alan dilekçeyi doldurarak "[email protected]" adresine mail atmaları, aldıkları onay belgesi ile birlikte millilik belgelerini üniversitemize kayıt evrakları olarak bildirmeleri gerekmektedir.

Protokol için TIKLAYINIZ.
Dilekçe örneği için TIKLAYINIZ.

"Adli Sicil Kaydı" veya "Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge" ile "Heyet Raporu" nun; ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

Havacılık Yönetimi Programını kazanan adaylar için;

  1. Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge ( Bu belge e-Devlet üzerinden de alınabilir.),
  2. Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb) alınması gerekmektedir.

(ÖSYM kılavuz bilgisi Bk. 10)

Havacılık Yönetimi programına yerleşen öğrencilerin, ön kayıt sonrasında raporları ve ödemeleri üniversitenin ilgili birimleri tarafından kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında kayıt yapılmasına engel bir durum yoksa öğrencilerin kesin kayıtları üniversitemiz tarafından tamamlanacaktır.

"Adli Sicil Kaydı" veya "Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge" ile "Heyet Raporu" nun; ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programını kazanan adaylar için;

  1. Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge ( Bu belge e-Devlet üzerinden de alınabilir.),
  2. Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb) alınması gerekmektedir.

(ÖSYM kılavuz bilgisi Bk. 10)

Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği  programına yerleşen öğrencilerin, ön kayıt sonrasında raporları ve ödemeleri üniversitenin ilgili birimleri tarafından kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında kayıt yapılmasına engel bir durum yoksa öğrencilerin kesin kayıtları üniversitemiz tarafından tamamlanacaktır.

"Adli Sicil Kaydı" veya "Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge" ile "Sağlık Raporu" nun; ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

​​Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programını kazanan adaylar için;

  1. Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge(Bu belge e-Devlet üzerinden de alınabilir.),
  2. Bayanlar için 160-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
  3. Erkekler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
  4. Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkilendirilmiş havacılık tıp merkezlerinde yapılan muayene sonucunda uçuşa elverişli olduğuna dair sağlık raporu almak(*)
  5. Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak.
  • *Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumları için TIKLAYINIZ.

  • *Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumları iletişim bilgileri TIKLAYINIZ.

(ÖSYM kılavuz bilgisi Bk. 10)

Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programlarına yerleşen öğrencilerin, ön kayıt sonrasında raporları ve ödemeleri üniversitenin ilgili birimleri tarafından kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında kayıt yapılmasına engel bir durum yoksa öğrencilerin kesin kayıtları üniversitemiz tarafından tamamlanacaktır.

KAYIT AŞAMALARI

  • Ön kayıt işlemi 
  • e-Devlet üzerinden kayıt işleminin tamamlanması.

BURSLU programlara yerleşen tüm adayların e-Devlet kaydı öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini yapmaları gerekmektedir.

ÖN KAYIT işlemi sonrasında öğrenciye e-Devlet üzerinden kayıt işlemini tamamlayabileceğine dair sms ve e-posta gönderilecektir.

Bu süreçten sonra adaylar, 19 - 21 Ağustos 2024 tarihleri arasında (21 Ağustos 2024 saat 23:59’a kadar) doğrudan e-Devlet üzerinden kayıtlarını tamamlayabilirler.

e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayan öğrencilerimizin “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları ve "Elektronik Kayıt Belgesi" ni, e-posta konu/açıklamasına AD ve SOYAD yazarak [email protected] ‘ye göndermeleri gerekmektedir.

"Elektronik Kayıt Belgesi"ni [email protected] adresine e-posta ile gönderen öğrencilerimizden herhangi bir kayıt evrakı istenmeyecektir.

ÖNEMLİ: Herhangi bir nedenle e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayamayacak (21 Ağustos 2024 saat 23:59’a kadar) öğrencilerimizden ÖN KAYIT  yapanların "KESİN KAYIT" tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve e-posta  gönderilecektir. 

Öğrenciler, yapılacak bilgilendirmeden bir gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.

KAYIT AŞAMALARI

  • Ön kayıt işlemi
  • Ödeme işleminin yapılması.
  • e-Devlet üzerinden kayıt işleminin tamamlanması.

İNDİRİMLİ programlara yerleşen tüm adayların e-Devlet kaydı öncesinde ÖN KAYIT  ve ÖDEME işlemlerini yapmaları gerekmektedir.

Ödeme işlemleri ÖN KAYIT sisteminden yapılabilmektedir.

Öğrenciler ÖN KAYIT sonrasında ücret bilgilerine ulaşarak ÖDEME işlemlerini gerçekleştirmelidir.

ÖN KAYIT ve ÖDEME işlemi sonrasında öğrenciye e-Devlet üzerinden kayıt işlemini tamamlayabileceğine dair sms ve e-posta gönderilecektir.

Bu süreçten sonra adaylar, 19 - 21 Ağustos 2024 tarihleri arasında (21 Ağustos 2024 saat 23:59’a kadar) doğrudan e-Devlet üzerinden kayıtlarını tamamlayabilirler.

e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayan öğrencilerimizin “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları ve "Elektronik Kayıt Belgesi" ni, e-posta konu/açıklamasına AD - SOYAD yazarak [email protected] ‘ye göndermeleri gerekmektedir.

"Elektronik Kayıt Belgesi"ni [email protected] adresine e-posta ile gönderen öğrencilerimizden herhangi bir kayıt evrakı istenmeyecektir.

ÖNEMLİ: Herhangi bir nedenle e-Devlet  üzerinden kayıt tamamlayamayacak (21 Ağustos 2024 saat 23:59’a kadar) öğrencilerimizden ÖN KAYIT  yapanların "KESİN KAYIT" tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve e-posta gönderilecektir. 

Öğrenciler, yapılacak bilgilendirmeden bir gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.

                   2024 - 2025 AKADEMİK YILI GÜZ DÖNEMİ
                              YKS ÖDEME İŞLEMLERİ

1.      NAKİT VEYA KREDİ KARTI İLE TEK SEFERDE YAPILAN ÖDEMELERDE %5 İNDİRİM UYGULANACAKTIR.

1.1. Ödemelerini nakit veya İnternet bankacılığı üzerinden havale/EFT ile ödeme yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz öğrenci MEBİS otomasyon sisteminden peşin ödeme seçeneğini kullanarak %5 peşin indirimli ödeme tutarlarını öğrenip ödemelerini aşağıdaki banka hesap bilgilerine havale/EFT ile ödeyebilirler.

TÜRKİYE HALK BANKASI
MARMARA KURUMSAL ŞUBESİ/İST: 1451
HESAP NO (TL): 16100026
IBAN NO (TL): TR57 0001 2001 4510 0016 1000 26
ALICI ADI: İstanbul Medipol Üniversitesi

Önemli not: Havale/EFT olarak işlem yapan öğrenci ve velilerimizin ödeme işlemini gerçekleştirirken Dekontun açıklama kısmına öğrenci adı, soyadı ve T.C. vatandaşlık numaralarını yazdırmaları önemle rica olunur. Muhasebe birimi elden nakit tahsilat yapmamaktadır

1.2.    Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemindeki peşin ödeme seçeneğini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini Kredi kartı ile tek çekim %5 indirimli olarak ödeyebilirler. 

Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.

2.          KREDİ KARTI İLE TAKSİTLİ ÖDEME
Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini kredi kartı ile taksitli olarak ödeyebilirler. Çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak öğrenim ücretinin taksitlendirilebilmesi (9 taksit) için kullanılacak banka kredi kartları aşağıdaki gibidir.

1 - Yapı Kredi Bankası Kredi Kartları ve World özellikli kartlar
2 – Garanti Bankası Kredi Kartları ve Bonus özellikli kartlar,
3 - Türkiye İş Bankası Kredi Kartları ve Maximum özellikli kartlar,
4 - Halk Bankası Kredi Kartları ve Paraf özellikli kartlar,
5 - Akbank Kredi Kartları ve Axess özellikli kartlar,
6 - QNB Finans Bank Kredi kartları ve Advantage Özellikli kartlar.

Yukarıda sıralanan kartlar dışındaki kartlara taksitlendirme yapılamamaktadır. Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim ya da taksitli olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.

3.    OKUL TAKSİT SİSTEMİ (10 TAKSİT)
Taksitli ödemeden yararlanmak isteyen öğrenci ve velilerimizin tercih ettikleri anlaşmalı bankalarımızın tüm şubelerinde görevlendirilen Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkililerine MEBİS’nden alacakları ödeme planı ile başvurup taksitli ödeme anlaşması yapmaları gerekmektedir.  Tercih edebileceğiniz banka duyurularına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Akbank OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Albaraka Türk OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Vakıf Katılım OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Yapı Kredi OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.           

İletişim Bilgileri 
Çağrı Merkezi     : 444 85 44
E-posta               : [email protected]

 

Tercih indirimi kullanacak öğrencilerin;

ÖSYM tercih listesini ön kayıt sistemine yüklemesi gerekmektedir.

  • Tercih listesine, ÖSYM Aday İşlemleri paneline giriş yapıldıktan sonra TERCİHLERİM↔TERCİHLERİMİ GÖRÜNTÜLE alanından ulaşılabilmektedir.
  • Tercih listelerinin "Mali İşler Birimi" tarafından kontrolü ve indirime engel bir durum bulunmaması halinde indirimin uygulanmasıyla birlikte sistemdeki ücret bilgisi de güncellenecek ve ücret bilgisi güncellenen öğrencilere SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.
  • Ücret bilgisi güncellenen adaylar ÖN KAYIT sisteminden ödeme işlemlerini tamamlayabilirler.
  • Tercih indirimi kullanacak öğrencilerden tercih listesini yüklemeyenler, tercih indiriminden yararlanamayacak ve yerleştirildikleri programın bursluluk oranının ücretini ödeyecektir.

Tercih listesini sisteme yükleyemeyenler ya da yüklemesine rağmen belgesi açılmayanlar, aşağıdaki mail adresi üzerinden listeyi "Öğrenci Muhasebesine" iletmesi gerekmektedir.

Öğrenci Muhasebesi İletişim: [email protected]

  • Kesin kayıt öncesinde ödeme işlemlerinin tamamlanmış olması gerekmektedir.
  • Sağlık raporu isteyen programlar (Havacılık Yönetimi, Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ve Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri),
  • Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan öğrenciler (2008 yılı öncesinde mezun olanlar)
  • Kayıt hakkı kazanan ancak, ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınava girecek öğrenciler,
  • Aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıtlı öğrenciler;

elektronik kayda dahil olmadığından  19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında ÖN KAYIT ve ÖDEME  işlemlerini yapmaları gerekmektedir. ÖN KAYIT ve ÖDEME ' yi yapan öğrencilerin KESİN KAYIT tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından yapılacaktır.

Kayıt hakkı kazanan ancak;

  • Liseden mezun olamayanlar (bütünleme veya tek ders sınavı nedeniyle) ile
  • Ön lisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına gireceklerin de

19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında  ÖN KAYIT ve ÖDEME İŞLEMİNİ tamamlamaları gerekmektedir.

ÖN KAYIT ve ÖDEME İŞLEMİNİ tamamlayanların adayların 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında GEÇİCİ kayıtları yapılacaktır.

(Bu durumda olup belirlenen tarihlerde ÖN KAYIT ve ÖDEME İŞLEMİNİ tamamlamayarak GEÇİCİ kaydını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.)

GEÇİCİ olarak kayıt olan öğrenciler akademik takvimde belirtilen tarihlerde eğitime başlayacaktır.

GEÇİCİ olarak kayıt olan öğrencilerin;

Mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2024 Salı günü mesai bitimine kadar ibraz etmeleri halinde ASIL kayıtlarıyapılacaktır. (Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin GEÇİCİ kayıtları silinecektir.)

Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinin ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 31 Ocak 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar ibraz etmeleri halinde ASIL kayıtları yapılacaktır.(Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin GEÇİCİ kayıtları silinecektir.)

ÖNEMLİ:

Aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğine ilişkin Yükseköğretim Genel Kurul kararı uyarınca; adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar.

ÖRNEK 1: Halen örgün bir önlisans programda kayıtlı iken, tekrar örgün bir önlisans  programına yerleşen öğrenciler (aynı düzey)
ÖRNEK 2: Halen örgün bir lisans programda kayıtlı iken, tekrar örgün bir lisans programına yerleşen öğrenciler (aynı düzey)

Bu durumda olup;

Halen kayıtlı olduğu programdan 31 Aralık 2024 tarihine kadar MEZUN OLAMAYACAK adayların Üniversitemize kayıt olabilmek için öncelikle o programdan ilişik kesmeleri gerekmektedir.

İlişik kesme işlemini yapan adayların,   19 - 23 Ağustos 2024 tarihleri arasında öncelikle ÖN KAYIT ve ÖDEME İŞLEMİNİ tamamlamaları gerekmektedir.

ÖN KAYIT ve ÖDEME İŞLEMİNİ tamamlayanların adayların  19 - 23 Ağustos 2024 tarihleri arasında KESİN kayıtları Üniversitemiz tarafından yapılacaktır.

(Önceki programdan ilişik kesme işleminin gecikmesi nedeniyle  19 - 23 Ağustos 2024 tarihleri arasında KESİN kayıtlarını yapamayacak/yapamayan adaylar için Üniversitemiz Öğrenci İşleri Birimi ile eş zamanlı olarak iletişime geçilerek bilgi alınması gerekmektedir.)

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık sınıfında okumak isteyen BURSLU öğrenciler, yerleştikleri programın ücreti üzerinden %25 indirimli olarak hazırlık programına kabul edileceklerdir.          

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık okumak isteyen öğrencilerin aşağıdaki dilekçe örneğini doldurarak, 9 Eylül 2024 tarihine kadar [email protected] adresine göndermesi gerekmektedir.

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık Başvuru Dilekçesi için TIKLAYINIZ

İsteğe Bağlı Hazırlık okuyacak öğrencilerin 24 Eylül 2024  ve 26 Eylül 2024 tarihlerinde yapılacak İngilizce Hazırlık Muafiyet Sınavı’nakatılmasına gerek bulunmamaktadır.
24 Eylül 2024  ve 26 Eylül 2024 tarihlerinde yapılacak İngilizce Hazırlık Muafiyet Sınavı bir seviye belirleme sınavı değildir.

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık sınıfında okuyacak öğrenciler için Seviye Belirleme Sınavı; 1 Ekim 2024 tarihinde yapılacaktır. Öğrenciler seviye sınavı sonucu ile sınıflarına yerleştirilecektir.

Öğrencilerimizin sınava gelirken dikkat etmesi gereken hususlar:

  • Kampüslerin konumu ve trafik durumu göz önünde bulundurularak sınava vaktinde gelmek öğrencilerin sorumluluğundadır. Kampüse araç girişi yapılamamaktadır. Trafikten kaynaklanabilecek gecikmelerden öğrenciler sorumlu olacaktır.
  • Sınav telafisi yapılmayacaktır.
  • Sınav saatinden en az bir saat önce kampüste hazır bulunmak gerekmektedir,
  • Öğrenciler öğrenci numaralarını bilmek zorundalardır (isim ile sınıf belirleme yapılmayacaktır.),
  • Geçerli kimlik, ehliyet veya pasaport bulundurmak zorunludur (Ulaşım kartları veya diğer belgeler geçerli değildir.)
  • Yumuşak uçlu kurşun kalem, silgi getirmek öğrenci sorumluluğundadır,
  • Sınava girilecek dersliği önceden öğrenmiş olmak gerekmektedir,
  • Öğrencilerin sınav sırasında herhangi bir bilgisayar, cep telefonu, akıllı saat, kulaklık vb. elektronik cihazları yanlarında bulundurmaları yasaktır. Bu tip cihazları refakatçilerine bırakmaları gerekmektedir.
  • Özel ihtiyacı olan veya engelli öğrencilerimiz hariç öğrenci velileri içeri alınmayacaktır. Özel ihtiyacı olan engelli öğrencilerimizin13 Eylül 2024 tarihine kadar [email protected] adresi ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.

Dil Okulu için TIKLAYINIZ.
Dil Okulu Mail İletişim; [email protected]
Dil Okulu Telefon İletişim;
Santral: 444 85 44
Dahili: 58300

 

Eğitim dili İngilizce olan programlara kayıt yaptıran öğrenciler için İngilizce Hazırlık Muafiyet Sınavı;  24 Eylül 2024  ve 26 Eylül 2024 tarihlerinde 2 aşamalı olarak Kavacık Yerleşkesinde Güney ve Kuzey Kampüslerde YÜZ YÜZE düzenlenecektir. Sınav yer ve saati aşağıdaki gibidir:

Sınav Başlangıç Saati: 09.00
Sınav Yeri: İstanbul Medipol Üniversitesi Kavacık Yerleşkesi Güney ve Kuzey Kampüs

  • Sınav; İngilizce Hazırlık Zorunluluğu olan bölümler içindir. İngilizce Hazırlık Programından muaf olmak istemeyen ve  isteğe bağlı hazırlık okumak isteyen öğrencilerimizin sınava katılmasına gerek bulunmamaktadır. Sınava katılmayan öğrenciler İngilizce Hazırlık okuyacaklardır.
  • 24 Eylül 2024  ve 26 Eylül 2024 tarihlerinde yapılacak İngilizce Hazırlık Muafiyet Sınavı bir seviye belirleme sınavı değildir.
  • Hazırlık sınıfında okuyacak öğrenciler için Seviye Belirleme Sınavı; 1 Ekim 2024 tarihinde yapılacaktır. Öğrenciler seviye sınavı sonucu ile sınıflarına yerleştirilecektir.

Öğrencilerin hangi dersliklerde sınava gireceği bilgisi 24 Eylül 2024 gününe kadar dilokulu.medipol.edu.tr sitesinden yayınlanmış olacaktır.
Örnek sınav içeriğine ulaşmak için TIKLAYINIZ.

Zorunlu hazırlık sınıfı bulunan tüm Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu Programlarına kayıt yaptıracak adayların varsa muafiyet şartlarını sağladığına dair belge ve aşağıdaki dilekçe örneğini doldurarak [email protected] adresine 13 Eylül 2024 tarihine kadar iletmesi gerekmektedir.

Muafiyet Dilekçesi için TIKLAYINIZ.

Zorunlu Hazırlık Sınıfı Muafiyet Şartları için Sıkça Sorulan Sorular Madde 28 TIKLAYINIZ.

Dil Okulu için TIKLAYINIZ.

Öğrencilerimizin sınava gelirken dikkat etmesi gereken hususlar:
  • Kampüslerin konumu ve trafik durumu göz önünde bulundurularak sınava vaktinde gelmek öğrencilerin sorumluluğundadır. Kampüse araç girişi yapılamamaktadır. Trafikten kaynaklanabilecek gecikmelerden öğrenciler sorumlu olacaktır.
  • Sınav telafisi yapılmayacaktır.
  • Sınav saatinden en az bir saat önce kampüste hazır bulunmak gerekmektedir,
  • Öğrenciler öğrenci numaralarını bilmek zorundalardır (isim ile sınıf belirleme yapılmayacaktır.),
  • Geçerli kimlik, ehliyet veya pasaport bulundurmak zorunludur (Ulaşım kartları veya diğer belgeler geçerli değildir.)
  • Yumuşak uçlu kurşun kalem, silgi getirmek öğrenci sorumluluğundadır,
  • Sınava girilecek dersliği önceden öğrenmiş olmak gerekmektedir,
  • Öğrencilerin sınav sırasında herhangi bir bilgisayar, cep telefonu, akıllı saat, kulaklık vb. elektronik cihazları yanlarında bulundurmaları yasaktır. Bu tip cihazları refakatçilerine bırakmaları gerekmektedir.
  • Özel ihtiyacı olan veya engelli öğrencilerimiz hariç öğrenci velileri içeri alınmayacaktır. Özel ihtiyacı olan engelli öğrencilerimizin13 Eylül 2024 tarihine kadar [email protected] adresi ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.

Dil Okulu Mail İletişim; [email protected]
Dil Okulu Telefon İletişim;
Santral: 444 85 44
Dahili: 58300

 

Eğitim dili İngilizce olan programlara kayıt yaptıran öğrencilere, 24.09.2024 tarihinde uygulanacak olan İngilizce Hazırlık Muafiyet Sınavının içeriği aşağıdaki gibidir:
Dinleme (Listening) / Okuma (Reading) / Dil bilgisi (Use of English) / Kelime bilgisi (Vocabulary) / Yazma (Writing)

Sınavın ilk aşamasından;

  • 0-59 arası puan alanlar; Zorunlu İngilizce Hazırlık okuyacaklardır ve Konuşma (Speaking) sınavına katılma hakları bulunmamaktadır.
  • 75 ve üzeri puan alanlar; Zorunlu İngilizce Hazırlık programından MUAF olacaktır.
  • Sınavın ilk aşamasından 60-74 arası puan alanlar ise; 26 Eylül 2024 tarihinde, ikinci ve son aşama  olan Konuşma (Speaking) sınavına katılacaktır.
  • Konuşma (Speaking) sınavına girecek öğrenci listesi; 25 Eylül 2024 tarihinde web sitesinde yayınlanacaktır.
  • Konuşma Sınavından 74 ve altında not alan öğrenciler; Zorunlu İngilizce Hazırlık okuyacaklardır.

ÖNEMLİ: Sınav sonuçları mebis.medipol.edu.tr üzerinden yayınlanacak olup, öğrencilerimizin MEBİS giriş şifrelerini biliyor olmaları gerekmektedir. 

Mobil Uygulamamız

İstanbul Medipol Üniversitesi misafirleri, adayları ve öğrencileri için geliştirilen mobil uygulamamız kampüste hayatı kolaylaştırmak için tasarlandı. İstanbul Medipol Üniversitesi Mobil, herkes için kampüsten haberler, etkinlikler, güncel haberler, ulaşım gibi özellikleri barındırıyor.

Mobil uygulamamızla öğrencilerimiz, ihtiyaç duyacakları tüm fonksiyonlara hızlı ve kolay bir şekilde erişebilecekler. Öğrencilerimiz; ders, sınav, ödev ve başvuru takibinin yanı sıra yeni dönemde MEBİS fonksiyonlarını da mobil ortamda yönetebilecekler. 

Mobil Uygulamamızla İlgili Detaylar İçin Tıklayınız.         

Android İndirme         

iPhone İndirme

Ekleme Tarihi: 13/08/2024 - 14:36Son Güncelleme Tarihi: 17/08/2024 - 22:41