Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE I4+044
Ders Programı Çarşamba 09:00-09:45 Çarşamba 10:00-10:45 Cuma 11:00-11:45 Cuma 12:00-12:45
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Barış GÜNAY
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıÖğrencilerin, İngilizcenin temel yapı ve kelimelerini öğrenmeleri ve kendilerini ifade edebilmeleridir.
Dersin İçeriğiBu ders; Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)
,Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı),Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) ,Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) ,People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) ,Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) ,Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
,The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
; konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizcenin temel dil bilgisi kurallarını karşılaştırabilecektir.1, 2, 3, 4, 5A, C
1.1. sözlü ve yazılı olarak kendini kısaca anlatır.1, 2, 3, 4, 5A, C
1.2. İngilizce basit diyalogları yorumlar.1, 2, 3, 4, 5A, C
1.3. Öğrenmiş olduğu yeni yapı ve kelimeleri günlük hayatında kullanır.1, 2, 3, 4, 5A, C
2. Dili kullanarak kendi alanındaki çalışmaları değerlendirebilecektir.1, 2, 3, 4, 5A, C
2.1. Alanıyla ilgili literatür taraması listeler.1, 2, 3, 4, 5A, C
2.2. Alanıyla ilgili yazılmış makaleleri yorumlar.1, 2, 3, 4, 5A, C
2.3. Alanıyla makaleleri kullanır.1, 2, 3, 4, 5A, C
3. Dili, akademik hayatında yazma becerileri çerçevesinde kullanılabilecektir.1, 2, 3, 4, 5A, C
3.1. Alanıyla ilgili kendi araştırmalarının ürünü olan makaleleri İngilizce olarak aktarır.1, 2, 3, 4, 5A, C
3.2. İngilizce uluslararası konferans ve seminerlerde kullanır.1, 2, 3, 4, 5A, C
3.3. İngilizceyi alanıyla ilgili çevirilerde kullanır.1, 2, 3, 4, 5A, C
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 2: Soru - Cevap, 3: Tartışma, 4: Alıştırma ve Uygulama, 5: Gösteri
Ölçme Yöntemleri:A: Yazılı sınav, C: Ödev

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)
Kitapta ilgili yerin çalışılması.
2Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
3Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
4Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
5People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
6People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
7People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
8Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
9Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
10Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
11Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
12Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Kitapta ilgili yerin çalışılması.
13The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
Kitapta ilgili yerin çalışılması.
14The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
Kitapta ilgili yerin çalışılması.
Kaynak
Ders notları haftalık olarak görevli okutman tarafından kırtasiyeye bırakılacaktır.
Speakout 2nd Edition, Pearson Publications, 2015, ISBN:978-1-292-11593-1

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
Beslenme ve Diyetetik alanında temel bilgiye sahiptir.
0
Mesleki bilgi ve becerilerini, bireysel ve toplumsal düzeyde sağlığın geliştirilmesi, hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için kullanır.
0
Birey, aile ve topluma beslenme ve diyetetik alanında eğitim verir, danışmanlık yapar.
0
Bilgi birikimini kullanarak alanına ilişkin çalışmaları bağımsız olarak yürütür, sağlık ekibi ve diğer disiplinler ile işbirliği içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol alır.
X
0
Mesleğini bilimsel araştırmalar, kanıtlar, gelişen teknoloji, güncel literatür ve sağlık politikaları doğrultusunda yürütür.
X
0
Mesleki uygulamalarını etik ilke ve standartlar doğrultusunda gerçekleştirir. Davranışı ile meslektaşlarına ve topluma örnek olur.
0
En az bir yabancı dili kullanarak alanına ilişkin uluslararası literatüre ulaşır, değerlendirir ve mesleki gelişim için kullanır.
X
0
Beslenme ve Diyetetik alanında eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme becerilerini kullanır.
0
Mesleki alanda yazılı ve sözlü etkili iletişim kurar.
X
0
Mesleğin gerektirdiği genel kültür bilgisine sahiptir.
0
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu