Geri
AKADEMİK
Geri Dön

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Ä°NGÄ°LÄ°ZCE II 4+0 4 4,0
Ders Programi Henüz Hazırlanmamıştır.
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Ä°ng
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Ortak Zorunlu
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi Verenler Öğr.Gör. Mürselin TAŞAN
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Bu dersin amacı, öğrencinin Ä°ngilizce temel yazılı ve sözlü iletiÅŸim becerileri konusunda CEFR A2 seviyesinde yeterlilik kazanmasıdır.
Dersin İçeriği Bu ders; Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı),Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı),Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı),Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı),Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı) ,Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı) (Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı) ,Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı) (Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı,Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı) (Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme Kazanımları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1. İngilizce'nin temel dilbilgisi kurallarını tanımlayabilecektir 1, 2, 3, 4, 7 A, B, C
1.1. çevresini, temel eylemleri ve ilgi alanlarını açıklar 1, 2, 3, 4, 7 A, B, C
2. günlük konuşma dili için gerekli kelimeleri cümle içinde kullanabilecektir. 1, 2, 3, 4, 7 A, C
2.1 İngilizce'deki temel seviyedeki cümleleri kendi ana diliyle karşılaştırır 1, 2, 3, 4, 6 A, C
3. temel seviyedeki metinleri yorumlayabilecektir. 1, 2, 3, 4, 7 A, C
3.1 temel seviyedeki yazılı kaynakları sözlük yardımı ile açıklar. 1, 2, 3, 4, 5, 7 A, C
4. günlük diyalogları yorumlayabilecektir. 1, 2, 3, 4, 5 A, C
4.1 hedef dil ile anadili arasındaki ses farklarını karşılaştırır. 1, 2, 3, 4, 5 A, C
5. kendini geliştirebilecek altyapıyı tanımlayabilecektir 1, 2, 3, 4, 6 A, C
5.1 dilbilgisini geliştirmek ve yabancı dilini ilerletmek için kendi programını yapar. 1, 2, 3, 4, 5 A, C
Öğretim Yöntemleri: 1: Anlatım, 2: Soru - Cevap, 3: Tartışma, 4: Alıştırma ve Uygulama, 5: Gösteri, 6: Gösterip Yapma, 7: Rol Oynama
Ölçme Yöntemleri: A: Yazılı sınav, B: Sözlü Sınav, C: Ödev
Haftalık ders konuları ve öğrenim hedefleri için tıklayınız.

Ders Akışı

Sıra Konular Ön Hazırlık
1 Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
2 Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
3 Now (Şimdiki zaman kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
4 Now (Şimdiki zaman kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
5 Now (Şimdiki zaman kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
6 Now (Şimdiki zaman kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
7 Now (Şimdiki zaman kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
8 Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
9 Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
10 Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
11 Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
12 Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı) (Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
13 Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı) (Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı Kitapta ilgili yerin çalışılması.
14 Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı) (Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı) Kitapta ilgili yerin çalışılması.
Kaynaklar
Speakout Elementary coursebook, 2nd Edition, Oxford Publications, ISBN 978-1-292-11593-1

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No Program Yeterliliği Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
0
Bankacılık ve sigortacılık alanında temel kavramları tanımlar.
X
0
Bankacılık ve sigortacılık teorileriyle ilgili gerekli matematiksel ve istatistiki yöntemleri anlatır.
0
Bankacılık ve sigortacılık alanında gerekli bilgisayar programlarını kullanır.
X
0
Bankacılık ve sigortacılık alanında gerekli olan mesleki yabancı dil yeterliliğini gösterir.
X
0
Proje hazırlar ve takım çalışmalarını yönetir.
X
0
Bankacılık ve sigortacılık alanında teorik ve uygulamaya yönelik bilgileri kullanır.
X
0
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği ile bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleyerek kendini sürekli değerlendirir.
X
0
En az bir yabancı dili ve güncel teknolojileri kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar.
X
0
Etik değerleri ve sosyal hakları benimseyip onları uygular.
X
0
Bankacılık ve sigortacılık alanındaki veriler ışığında analiz edip yorumlar.
X
0
Bankacılık ve sigortacılık alanındaki teorik çalışmalara destek sağlayabilecek diğer disiplinlere (ekonomi, hukuk, işletme vb.) ilişkin bilgileri karşılaştırır.
X
0
Bankacılık ve sigortacılık sektörlerindeki sorunlar karşısında hem mikro hem de makro anlamda öneriler sunar.
X

Değerlendirme Sistemi

Değerlendirme Sistemi Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı   20
Genel Sınavın Başarıya Oranı   80
Toplam   100

AKTS - işyükü

AKTS / İşyükü Tablosu
Etkinlik Sayı Süresi
(Saat)
Toplam
İş Yükü
(Saat)
Ders Saati 14 4 56
Rehberli Problem Çözme 14 2 28
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi 0 0 0
Oku Dışı Diğer Faaliyetler 0 0 0
Proje Sunumu / Seminer 0 0 0
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı 0 0 0
Ara Sınav ve Hazırlığı 1 16 16
Genel Sınav ve Hazırlığı 1 21 21
Performans Görevi, Bakım Planı 0 0 0
Toplam İş Yükü (Saat) 121
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(48/30) 4,0
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu