Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
BİLİMSEL PROJE VE ANALİZ YÖNTEMLERİ2+024
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin DiliTürkçe
Dersin SeviyesiDoktora
Dersin TürüPrograma Bağlı Seçmeli
Dersin KoordinatörüDoç.Dr. Seda KARABULUT
Dersi VerenlerProf.Dr. Ertuğrul KILIÇ, Prof.Dr. Gürkan ÖZTÜRK, Prof.Dr. Lütfü HANOĞLU
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Dersin İçeriğiBu ders; Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Ara Sınav: Proje Ödev Teslimi,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Genel Sınav: Proje Ödev Teslimi; konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1, 16
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 16: Proje Temelli Öğrenme
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
2Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
3Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
4Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
5Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
6Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
7Ara Sınav: Proje Ödev Teslimi
8Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
9Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
10Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
11Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
12Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
13Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme
14Genel Sınav: Proje Ödev Teslimi
Kaynak

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
- Hücre yapı-fonksiyon ilişkisini açıklar.
0
Hücrenin organellerinin fonksiyonları ve organel yapı-işlev bozuklukları ile ilişkili hastalıkları tanımlar.
0
Tıbbi Biyoloji ve Tıbbi genetik laboratuvarlarında kullanılan temel ve ileri düzey gereç ve cihazları tanımlar, kullanım amaçlarını açıklar.
0
Laboratuvarda uyulması gereken kuralları ve güvenlik konularını açıklar ve düzenleyebilir.
0
İstatistiksel yöntemlere hakimdir.
0
Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirir, kullanır ve geliştirir.
0
Bilimsel literatürü yabancı dil etkinliği yüksek düzeyde takip eder, gerekli bilgisayar ve teknik donanımlarını geliştirir ve aktif uygular.
0
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
0
Klinik ya da klinik olmayan çalışmalara katılabilir, metod önerilerinde bulunabilir.
0
Bilimsel proje oluşturabilir.
0
Bilimsel araştırma sonuçlarını makale haline getirebilir.
0
Bilimsel verilerin analizi yapabilir ve yorumlayabilir.
0
Özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirerek alanındaki ilerlemeye katkıda bulunur.
0
Kendi başına öğrenme yöntemlerini geliştirerek, faaliyet gösterdiği bilim alanında hayat boyu öğrenmeyi uygular.
0
Alanında çalışma yürüten bir ekip içinde liderlik yapma, karmaşık durumlarda çözüm sağlayabilecek yeni fikirler geliştirebilme ve sorumluluk alma becerisi geliştirir.
0
- Alanı ile ilgili ve bilimsel araştırma konularında başkaları ile iletişim kurarak, bilgi ve fikir alışverişi yapabilir.
0
Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
0
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir.
0
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
0
Bilimsel bilgiyi, ulusal veya uluslararası bilimsel toplantılarda yazılı veya sözlü olarak aktarabilir, işbirlikleri kurar.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 50
Genel Sınavın Başarıya Oranı 50
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu