Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ | ORTD4246960 | Bahar Dönemi | 0+0 | - | 120 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Tez |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. Hüsamettin OKTAY |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Elvan DOLANMAZ, Dr.Öğr.Üye. Hilal YILANCI, Prof.Dr. Hüsamettin OKTAY, Prof.Dr. Mehmet Alp TAVAS, Dr.Öğr.Üye. Kezban TEKGÜL, Dr.Öğr.Üye. Mustafa DEDEOĞLU, Dr.Öğr.Üye. Emre CESUR, Dr.Öğr.Üye. Can ARSLAN, Dr.Öğr.Üye. Nevin KAPTAN AKAR, Dr.Öğr.Üye. Doğa ŞİMŞEK |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; ; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: | |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Ortodontik bozuklukların teşhis ve tedavisine yönelik kapsamlı bir bilgiye sahiptir. | | | | | |
2 | Ortodonti alanıyla ilgili temel bilimsel soruları bilir. | | | | | |
3 | Ortodonti alanı ile ilgili literatürü ve yeni gelişmeleri takip eder. | | | | | |
4 | Tüm ortodontik tedavi yöntemlerini bağımsız olarak başarı ile uygular. | | | | | |
5 | Temel araştırmaları ve araştırma sonuçlarını sözlü ve yazılı bildiri veya makale formuna aktarır. | | | | | |
6 | Her seviyedeki yeni bilgiyi ortodonti alanı ile ilgili mevcut bilgileriyle yorumlar | | | | | |
7 | Bilimsel ve klinik çalışmalarda meslektaşları ile iletişim kurar | | | | | |
8 | Yeni teknolojik gelişmeleri verimli olarak kullanır. | | | | | |
9 | Ortodonti ile ilgili teorik bilgiyi ve araştırma sonuçlarını sözel ya da yazılı olarak Türkçe veya İngilizce olarak aktarır. | | | | | |
10 | Etik değerlere bağlı kalarak kurumsal ve sosyal sorumluluğa uygun davranır. | | | | | |
11 | Hem klinik hem de temel araştırmalara önem vererek ortodonti biliminin esas hedefi olan klinik uygulama ve faydalılık ilkesine uygun davranır.
| | | | | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu |
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Rehberli Problem Çözme | 64 | 34 | 2176 |
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 0 | 0 | 0 |
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 |
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Genel Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 2176 |
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(2176/30) | 73 |
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ | ORTD4246960 | Bahar Dönemi | 0+0 | - | 120 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Tez |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. Hüsamettin OKTAY |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Elvan DOLANMAZ, Dr.Öğr.Üye. Hilal YILANCI, Prof.Dr. Hüsamettin OKTAY, Prof.Dr. Mehmet Alp TAVAS, Dr.Öğr.Üye. Kezban TEKGÜL, Dr.Öğr.Üye. Mustafa DEDEOĞLU, Dr.Öğr.Üye. Emre CESUR, Dr.Öğr.Üye. Can ARSLAN, Dr.Öğr.Üye. Nevin KAPTAN AKAR, Dr.Öğr.Üye. Doğa ŞİMŞEK |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; ; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: | |
Ders Akışı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Ortodontik bozuklukların teşhis ve tedavisine yönelik kapsamlı bir bilgiye sahiptir. | | | | | |
2 | Ortodonti alanıyla ilgili temel bilimsel soruları bilir. | | | | | |
3 | Ortodonti alanı ile ilgili literatürü ve yeni gelişmeleri takip eder. | | | | | |
4 | Tüm ortodontik tedavi yöntemlerini bağımsız olarak başarı ile uygular. | | | | | |
5 | Temel araştırmaları ve araştırma sonuçlarını sözlü ve yazılı bildiri veya makale formuna aktarır. | | | | | |
6 | Her seviyedeki yeni bilgiyi ortodonti alanı ile ilgili mevcut bilgileriyle yorumlar | | | | | |
7 | Bilimsel ve klinik çalışmalarda meslektaşları ile iletişim kurar | | | | | |
8 | Yeni teknolojik gelişmeleri verimli olarak kullanır. | | | | | |
9 | Ortodonti ile ilgili teorik bilgiyi ve araştırma sonuçlarını sözel ya da yazılı olarak Türkçe veya İngilizce olarak aktarır. | | | | | |
10 | Etik değerlere bağlı kalarak kurumsal ve sosyal sorumluluğa uygun davranır. | | | | | |
11 | Hem klinik hem de temel araştırmalara önem vererek ortodonti biliminin esas hedefi olan klinik uygulama ve faydalılık ilkesine uygun davranır.
| | | | | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
Sayısal Veriler
Öğrenci Başarı Durumu
Ekleme Tarihi: 26/01/2023 - 10:46Son Güncelleme Tarihi: 26/01/2023 - 10:48