Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YETERLİK SINAVINA HAZIRLIK | 0+0 | - | 30 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. Gülgün ERSOY |
Dersi Verenler | Prof.Dr. Gülgün ERSOY |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Öğrencinin doktora tez aşamasına geçmek için yeterli donanıma sahip olduğunu kanıtlayacağı yeterlilik sınavına hazırlanmasını sağlamaktır. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma,Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma; konularını içermektedir. |
Dersin İçeriği | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Doktora yeterlilik sınavından başarıyla geçebilecektir. | 14 | |
1.1. Doktora ders aşamasında kazandığı teorik ve uygulamalı bilgi ve becerileri özümser. | 14 | |
1.2. Ders aşamasında aldığı teorik ve uygulamalı dersler arasındaki bağlantıları kurar. | 14 | |
1.3. Doktora tezi yapmak için gerekli donanıma sahip olduğunu kanıtlayacak sınavdan başarıyla geçer. | 14 |
Öğretim Yöntemleri: | 14: Bireysel Çalışma |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
2 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
3 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
4 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
5 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
6 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
7 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
8 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
9 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
10 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
11 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
12 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
13 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
14 | Yeterlilik sınavı için bireysel çalışma | Kaynaklardan yeterlilik sınavına hazırlanılması |
Kaynak |
Öğretim elemanlarının ders notları |
Öğretim elemanlarının derslerde önerdiği kitaplar |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
0 | Beslenme ve Diyetetik alanında temel bilgiye sahiptir. | X | |||||
0 | Mesleki bilgi ve becerilerini, bireysel ve toplumsal düzeyde sağlığın geliştirilmesi, hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için kullanır. | X | |||||
0 | Birey, aile ve topluma beslenme ve diyetetik alanında eğitim verir, danışmanlık yapar. | ||||||
0 | Bilgi birikimini kullanarak alanına ilişkin çalışmaları bağımsız olarak yürütür, sağlık ekibi ve diğer disiplinler ile işbirliği içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol alır. | X | |||||
0 | Mesleğini bilimsel araştırmalar, kanıtlar, gelişen teknoloji, güncel literatür ve sağlık politikaları doğrultusunda yürütür. | ||||||
0 | Mesleki uygulamalarını etik ilke ve standartlar doğrultusunda gerçekleştirir. Davranışı ile meslektaşlarına ve topluma örnek olur. | ||||||
0 | En az bir yabancı dili kullanarak alanına ilişkin uluslararası literatüre ulaşır, değerlendirir ve mesleki gelişim için kullanır. | X | |||||
0 | Beslenme ve Diyetetik alanında eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme becerilerini kullanır. | X | |||||
0 | Mesleki alanda yazılı ve sözlü etkili iletişim kurar. | ||||||
0 | Mesleğin gerektirdiği genel kültür bilgisine sahiptir. | ||||||
0 | Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür. |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 50 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 50 | |
Toplam | 100 |