Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İNGİLİZCE IV | - | Bahar Dönemi | 3+0 | 3 | 4 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | İng |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. Onur KAVAK |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Zeyneb DOLAN |
Dersin Yardımcıları | Öğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser |
Dersin Amacı | Öğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir |
Dersin İçeriği | Bu ders; Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler) ,Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) ,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv (Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money (Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı) (Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner (Nicelik ifadelerinin kullanımı) (Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme),At the office (Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı) (Yeni bir işten bahsetme),Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme),Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder. | 10, 16, 6, 9 | A |
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır. | 10, 16, 6, 9 | A |
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder. | 10, 16, 6, 9 | A |
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır. | 10, 15, 16, 6, 9 | A |
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler. | 10, 14, 16, 9 | A |
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır. | 10, 16, 6, 9 | A |
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. | 10, 16, 3, 6, 9 | A |
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. | 10, 16, 3, 6, 9 | A |
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır. | 10, 16, 3, 6, 9 | A |
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular. | 10, 16, 6, 9 | A |
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir | 10, 16, 6, 9 | A |
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
Öğretim Yöntemleri: | 10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi |
Ölçme Yöntemleri: | A: Klasik Yazılı Sınav |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
2 | Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
3 | Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
4 | Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
5 | Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
6 | What's on tv (Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
7 | All about money (Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı) (Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
8 | What's for dinner (Nicelik ifadelerinin kullanımı) (Bankacılık işlemlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
9 | I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
10 | I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
11 | I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
12 | At the office (Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı) (Yeni bir işten bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
13 | Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
14 | Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
Kaynak |
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. |
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | PY1. Odyoloji alanındaki temel ve güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri, ve multimedya eğitim araç gereçleri ile diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeyde gerekli kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | X | |||||
2 | PY2. Odyoloji eğitiminde edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri bireysel ve toplumsal düzeyde işitme, konuşma ve denge sağlığının geliştirilmesi ve bu alandaki hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için kullanır. | X | |||||
3 | PY3. İşitme, denge ve kısmen konuşma bozuklukları alanında bilimsel olarak kanıtlanmış bilgiye ulaşır, değerlendirir, yorumlar ve bilgiyi paylaşır. | X | |||||
4 | PY4. İşitme, denge ve kısmen konuşma bozukluklarını bireysel ve toplumsal düzeyde belirler, mesleki ve etik değerleri gözeterek çözüm önerileri sunar. | X | |||||
5 | PY5. Yaş, cinsiyet, sosyo-kültürel, ekonomik, hastalık ve sağlık durumlarını göz önünde bulundurarak hastalık ve bireye özgü tanı, test, tedavi ve rehabilitasyon programları düzenler, uygular, eğitimini verir, izler. | X | |||||
6 | PY6. Mesleki alana özgü bilgisayar programlarını, ilgili teknolojileri ve eğitim araçlarını kullanır. | X | |||||
7 | PY7. Odyoloji alanında ilişkin sahip olduğu bilgi birikimini kullanarak bilimsel bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek gruplarıyla işbirliği içerisinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | X | |||||
8 | PY8. Uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | X | |||||
9 | PY9. Öğrenme gereksinimlerini ve kaynaklarını belirler, kaynakları etkin kullanarak öğrenmesini yönlendirir. | X | |||||
10 | PY10. Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür. | X | |||||
11 | PY11. Toplumsal sorumluluk bilinci ile sağlık ekibi ve diğer disiplinlerle iş birliği içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol alır. | X | |||||
12 | PY12. Kendi ülkesinin ve diğer ülkelerin gelenekleri ve kültürleri hakkında bilgi sahibi olmak yoluyla bireysel ve kültürel farklılıkları değerlendirebilir. | X | |||||
13 | PY13. İngilizceyi en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilimsel kaynakları takip eder ve meslektaşlarıyla iletişim kurar | X | |||||
14 | PY14. Odyolojiyle ilişkili uygulamalarda görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. | X | |||||
15 | PY15. Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır | X | |||||
16 | PY16. Mezuniyet sonrası kurum içi, ulusal ve uluslararası eğitimlere aktif katılımda bulunur | X |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu | ||||||
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | |||
Ders Saati | 14 | 3 | 42 | |||
Rehberli Problem Çözme | 14 | 2 | 28 | |||
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 0 | 0 | 0 | |||
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 | |||
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 | |||
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 | |||
Ara Sınav ve Hazırlığı | 1 | 21 | 21 | |||
Genel Sınav ve Hazırlığı | 1 | 21 | 21 | |||
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 | |||
Toplam İş Yükü (Saat) | 112 | |||||
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(112/30) | 4 | |||||
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İNGİLİZCE IV | - | Bahar Dönemi | 3+0 | 3 | 4 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | İng |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. Onur KAVAK |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Zeyneb DOLAN |
Dersin Yardımcıları | Öğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser |
Dersin Amacı | Öğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir |
Dersin İçeriği | Bu ders; Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler) ,Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) ,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv (Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money (Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı) (Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner (Nicelik ifadelerinin kullanımı) (Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme),At the office (Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı) (Yeni bir işten bahsetme),Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme),Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder. | 10, 16, 6, 9 | A |
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır. | 10, 16, 6, 9 | A |
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder. | 10, 16, 6, 9 | A |
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır. | 10, 15, 16, 6, 9 | A |
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler. | 10, 14, 16, 9 | A |
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır. | 10, 16, 6, 9 | A |
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. | 10, 16, 3, 6, 9 | A |
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. | 10, 16, 3, 6, 9 | A |
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır. | 10, 16, 3, 6, 9 | A |
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular. | 10, 16, 6, 9 | A |
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir | 10, 16, 6, 9 | A |
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
Öğretim Yöntemleri: | 10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi |
Ölçme Yöntemleri: | A: Klasik Yazılı Sınav |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
2 | Out and about (Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı) (Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
3 | Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
4 | Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
5 | Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı) (Geçmiş eylemlerden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
6 | What's on tv (Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
7 | All about money (Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı) (Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
8 | What's for dinner (Nicelik ifadelerinin kullanımı) (Bankacılık işlemlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
9 | I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
10 | I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
11 | I need a vacation (First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı) (Tatil planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
12 | At the office (Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı) (Yeni bir işten bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
13 | Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
14 | Around the house (Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı) (Ev işlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
Kaynak |
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. |
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | PY1. Odyoloji alanındaki temel ve güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri, ve multimedya eğitim araç gereçleri ile diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeyde gerekli kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | X | |||||
2 | PY2. Odyoloji eğitiminde edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri bireysel ve toplumsal düzeyde işitme, konuşma ve denge sağlığının geliştirilmesi ve bu alandaki hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için kullanır. | X | |||||
3 | PY3. İşitme, denge ve kısmen konuşma bozuklukları alanında bilimsel olarak kanıtlanmış bilgiye ulaşır, değerlendirir, yorumlar ve bilgiyi paylaşır. | X | |||||
4 | PY4. İşitme, denge ve kısmen konuşma bozukluklarını bireysel ve toplumsal düzeyde belirler, mesleki ve etik değerleri gözeterek çözüm önerileri sunar. | X | |||||
5 | PY5. Yaş, cinsiyet, sosyo-kültürel, ekonomik, hastalık ve sağlık durumlarını göz önünde bulundurarak hastalık ve bireye özgü tanı, test, tedavi ve rehabilitasyon programları düzenler, uygular, eğitimini verir, izler. | X | |||||
6 | PY6. Mesleki alana özgü bilgisayar programlarını, ilgili teknolojileri ve eğitim araçlarını kullanır. | X | |||||
7 | PY7. Odyoloji alanında ilişkin sahip olduğu bilgi birikimini kullanarak bilimsel bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek gruplarıyla işbirliği içerisinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | X | |||||
8 | PY8. Uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülmeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. | X | |||||
9 | PY9. Öğrenme gereksinimlerini ve kaynaklarını belirler, kaynakları etkin kullanarak öğrenmesini yönlendirir. | X | |||||
10 | PY10. Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür. | X | |||||
11 | PY11. Toplumsal sorumluluk bilinci ile sağlık ekibi ve diğer disiplinlerle iş birliği içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol alır. | X | |||||
12 | PY12. Kendi ülkesinin ve diğer ülkelerin gelenekleri ve kültürleri hakkında bilgi sahibi olmak yoluyla bireysel ve kültürel farklılıkları değerlendirebilir. | X | |||||
13 | PY13. İngilizceyi en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilimsel kaynakları takip eder ve meslektaşlarıyla iletişim kurar | X | |||||
14 | PY14. Odyolojiyle ilişkili uygulamalarda görev, hak ve sorumluluklarına ilişkin mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. | X | |||||
15 | PY15. Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır | X | |||||
16 | PY16. Mezuniyet sonrası kurum içi, ulusal ve uluslararası eğitimlere aktif katılımda bulunur | X |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |