Tez konusuna ilişkin veri toplama araçlarını tartışır
14
D
Literatür taraması yapar
14
D
Araştırma verilerini değerlendirir
14
D
Araştırma sonuçlarını tartışır
14
D
Araştırma sonuçlarını rapor olarak özetler
14
D
Öğretim Yöntemleri:
14: Bireysel Çalışma Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:
D: Sözlü Sınav
Ders Akışı
Sıra
Konular
Ön Hazırlık
1
Bulguların değerlendirilmesi
Web taraması
2
Bulguların değerlendirilmesi
Web taraması
3
Bulguların değerlendirilmesi
Web taraması
4
Bulguların değerlendirilmesi
web taraması
5
Bulguların değerlendirilmesi
web taraması
6
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
7
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
8
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
9
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
10
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
11
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
12
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
Web taraması
13
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
14
Tez savunma
Web taraması
Kaynak
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No
Program Yeterliliği
Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon konusunda güncel, güvenilir ve kanıta dayalı bilgiye sahiptir.
X
2
Uzmanlaşacağı fizyoterapi alanında değerlendirme ve tedavi yöntemlerini uygulama bilgisine sahiptir.
X
3
Fizyoterapi uygulamaları ile ilgili mevzuat konusunda yeterli bilgiye sahiptir.
4
Alana özgü kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon gerektiren bireylere değerlendirme ve tedavi programı planlaması yapar
X
5
Mesleki değerlendirme, tedavi ve uygulamalarını teknolojik gelişmelere ve sağlık politikalarına göre yönlendirir.
X
6
Alana özgü bilgi ve becerilerini kullanarak sorunları analiz eder ve uygulamaya yansıtır.
X
7
Fizyoterapi alanı ile ilgili bilgi birikimini kullanarak bağımsız olarak çalışır ve sorumluluk alır.
X
8
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında araştırma yapar, proje tasarlayıp yürütülmesini planlar ve yönetir.
X
9
Fizyoterapi alanında yeni fikir geliştirip bilgi kaynaklarını eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
X
10
Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyip mesleki bilgilerini etkin kullanıp öğrenme hedeflerini belirler.
X
11
Fizyoterapi ve rehabilitasyon konusunda kaynakları izleyerek iletişim teknolojilerini kullanarak kendini etkin ifade eder.
X
12
Sağlık alanında güncel gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluluk bilinci ile disiplinlerarası işbirliği içinde iletişim kurar.
X
13
Özelleşmiş olduğu fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamalarında görev hak ve sorumluluklarını gözeterek ilgili disiplinler ile işbirliği içinde mevzuata ve mesleki etik kurallara uygun hareket eder.
X
14
Mesleki dürüstlük ve bireyin iyiliği için sorumluluk taşıyarak ve her aşamada güvenliği sağlayıp doğru model oluşturarak uygular.
X
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi
Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı
50
Genel Sınavın Başarıya Oranı
50
Toplam
100
AKTS / İşyükü Tablosu
Etkinlik
Sayı
Süresi (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati
14
60
840
Rehberli Problem Çözme
14
60
840
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi
5
5
25
Okul Dışı Diğer Faaliyetler
3
5
15
Proje Sunumu / Seminer
5
5
25
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı
0
0
0
Ara Sınav ve Hazırlığı
1
20
20
Genel Sınav ve Hazırlığı
1
20
20
Performans Görevi, Bakım Planı
0
0
0
Toplam İş Yükü (Saat)
1785
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(1785/30)
60
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.
Tez konusuna ilişkin veri toplama araçlarını tartışır
14
D
Literatür taraması yapar
14
D
Araştırma verilerini değerlendirir
14
D
Araştırma sonuçlarını tartışır
14
D
Araştırma sonuçlarını rapor olarak özetler
14
D
Öğretim Yöntemleri:
14: Bireysel Çalışma Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:
D: Sözlü Sınav
Ders Akışı
Sıra
Konular
Ön Hazırlık
1
Bulguların değerlendirilmesi
Web taraması
2
Bulguların değerlendirilmesi
Web taraması
3
Bulguların değerlendirilmesi
Web taraması
4
Bulguların değerlendirilmesi
web taraması
5
Bulguların değerlendirilmesi
web taraması
6
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
7
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
8
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
9
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
10
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
11
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
12
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
Web taraması
13
Araştırma sonuçlarının raporlaştırılması.
web taraması
14
Tez savunma
Web taraması
Kaynak
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No
Program Yeterliliği
Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon konusunda güncel, güvenilir ve kanıta dayalı bilgiye sahiptir.
X
2
Uzmanlaşacağı fizyoterapi alanında değerlendirme ve tedavi yöntemlerini uygulama bilgisine sahiptir.
X
3
Fizyoterapi uygulamaları ile ilgili mevzuat konusunda yeterli bilgiye sahiptir.
4
Alana özgü kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon gerektiren bireylere değerlendirme ve tedavi programı planlaması yapar
X
5
Mesleki değerlendirme, tedavi ve uygulamalarını teknolojik gelişmelere ve sağlık politikalarına göre yönlendirir.
X
6
Alana özgü bilgi ve becerilerini kullanarak sorunları analiz eder ve uygulamaya yansıtır.
X
7
Fizyoterapi alanı ile ilgili bilgi birikimini kullanarak bağımsız olarak çalışır ve sorumluluk alır.
X
8
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında araştırma yapar, proje tasarlayıp yürütülmesini planlar ve yönetir.
X
9
Fizyoterapi alanında yeni fikir geliştirip bilgi kaynaklarını eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
X
10
Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyip mesleki bilgilerini etkin kullanıp öğrenme hedeflerini belirler.
X
11
Fizyoterapi ve rehabilitasyon konusunda kaynakları izleyerek iletişim teknolojilerini kullanarak kendini etkin ifade eder.
X
12
Sağlık alanında güncel gelişmeleri izler ve toplumsal sorumluluk bilinci ile disiplinlerarası işbirliği içinde iletişim kurar.
X
13
Özelleşmiş olduğu fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamalarında görev hak ve sorumluluklarını gözeterek ilgili disiplinler ile işbirliği içinde mevzuata ve mesleki etik kurallara uygun hareket eder.
X
14
Mesleki dürüstlük ve bireyin iyiliği için sorumluluk taşıyarak ve her aşamada güvenliği sağlayıp doğru model oluşturarak uygular.