Ana içeriğe atla

Medipol Yardım Masası - MYM
Üniversitemiz çalışanları, öğrencileri ve akademisyenlerinin dilek, talep, şikâyet ve problemlerini bildirecekleri bir sistem olarak kurgulanmıştır. MEBIS sisteminde yer alan talep bildirim formları ve çeşitli e-posta kanalı ile yapılan bildirimler MYM üzerinde kayıtlara dönüşmekte ve bu kayıtlar ilk etapta çağrı merkezine ulaşmaktadır. Çağrı merkezi personeli ilgili kayıtları tek tek inceleyerek bildirimleri tam olarak doğru idari birimlere yönlendirilmesini sağlamaktadır.

MYM Temsilci Kullanıcı Kılavuzunu okumak için lütfen tıklayınız
MYM Temsilci Kullanıcı öğretim videosu için lütfen tıklayınız

Ekleme Tarihi: 18/08/2022 - 14:09Son Güncelleme Tarihi: 19/08/2022 - 11:54