Program Bilgileri
Amaç
Program, sağlık ekonomisi alanında teorik ve kavramsal altyapıyı oluşturmanın yanı sıra, katılımcılara etkin karar vermek için gerekli olan değerlendirme tekniklerine dair bilgi ve pratik kazandırmayı amaçlamaktadır.Kazanılan Derece
Tezli Yüksek LisansKayıt ve Kabul Koşulları
Programa başvuracak adayın; üniversitelerin dört yıllık eğitim veren başta bilişim, bilgisayar, yönetim, işletme olmak üzere mühendislik bölümlerinden lisans derecesiyle mezun olmuş olması gerekmektedir. Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimine Giriş Sınavı'ndan (ALES) en az 65 ve üzeri puan almış olmalıdır. Adayların genel başarı notu ALES puanının %50'si, lisans mezuniyet not ortalamasının %20'si ve mülakat sonucunun %30'u alınarak hesaplanır. Adayın programa kabul edilebilmesi için genel başarı notunun en az 65 olması gerekir.Mezuniyet Koşulları
Tezli yüksek lisans programı, bir eğitim-öğretim dönemi 60 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla, seminer dersi dahil en az 8 ders ve tez çalışması olmak üzere toplam en az 120 AKTS kredisinden oluşur. Seminer dersi de dahil olmak üzere programda öngörülen tüm dersleri ve yüksek lisans tezini başarıyla tamamlayan, toplamda en az 120 AKTS kredisi toplayan ve 4.00 üzerinden en az 2.50 ağırlıklı not ortalamasına sahip olan öğrenciler diploma almaya hak kazanır.Önceki Öğrenimin Tanınması
Öğrenciler, daha önce kayıt oldukları yükseköğretim kurumlarından veya denkliği kabul edilmiş bir kuruluştan almış ve başarmış oldukları derslerden muaf olmak için başvuruda bulunabilirler. Muafiyet istekleri, gerekli hallerde dersi veren öğretim elemanının görüşü alınarak, yönetim kurulunca karara bağlanır.Ders Planı- AKTS Kredileri
* Bu ders planı tablosunda gösterilen dersler öğrenci işlerindeki güncel ders plan bilgilerini göstermektedir.
** İlgili dönemde zorunlu dersler mutlaka açılırken, seçmeli ve programa bağlı seçmeli derslerin açılması tercih ve kontenjan durumuna bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
*** Mesleki klinik derslerin teorik ve uygulama ders saatleri, haftalık değil toplam ders saatini ifade etmektedir.
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme kazanımları vs. detay bilgilerini görmek için aşağıdaki tabloda dersin ismine tıklayınız.
1. Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi) | ||||||
Kodu | Ders | Dil | T+U | UK | AKTS | İndir |
SEKY1167270 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİNANSAL YÖNETİM | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1169440 | SAĞLIK SİSTEMLERİ ORGANİZASYONU | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1167260 | SAĞLIK HUKUKU VE BİYOETİK | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1167280 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE MODERN PAZARLAMA | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1167470 | GENEL SAĞLIK SİGORTASI VE SAĞLIK SİGORTACILIĞI | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1167480 | SAĞLIK BİLİŞİMİNDE GÜNCEL SİS. VE İLERİ KONULAR | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1141200 | SAĞLIK POLİTİKALARI | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1117520 | SAĞLIK HUKUKUNUN GÜNCEL SORUNLARI I | Türkçe | 3 | 3 | 7 | |
SEKY1163620 | SAĞLIK TEKNOLOJİSİ DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1169710 | SAĞLIK SİSTEMLERİNDE VERİ MADENCİLİĞİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 |
2. Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi) | ||||||
Kodu | Ders | Dil | T+U | UK | AKTS | İndir |
SEKY1267310 | SAĞLIK EKONOMİSİ VE KÜRESEL YÖNELİMLER | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1269460 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE İSTATİSTİK | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1214363 | SEMİNER | Türkçe | 3 | - | 8 | |
SEKY1223910 | YÖNETSEL EPİDEMİYOLOJİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1267320 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE RİSK YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1267340 | SAĞLIK KURULUŞLARINDA STRATEJİK YÖNETİM | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1267350 | EKONOMİK DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1267360 | SAĞLIK HİZM. KALİTE UYG. VE KALİTE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1267370 | SAĞLIK İŞLETMELERİNDE YENİ YÖNELİMLER | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SEKY1267420 | YÖNETİM BECERİLERİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 |
Program Yeterliliği
Kuramsal, Olgusal
Sağlık ekonomisi alanında teorik bilgileri kullanabilir.
Program Çıktısı TYYÇ Temel Alan Matrisi | |
Temel Alan Yeterliliği | Program Yeterliliği |
BİLGİ | |
Kuramsal, Olgusal | |
1-Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alandaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.
|
-
|
2-Alanının ilişkili olduğu disiplinlerle etkileşimi açıklar.
|
-
|
BECERİLER | |
Bilişsel, Uygulamalı | |
1-Alana ilişkin bilgileri çalışanlar ve ekip arkadaşlarına aktarabilme becerisine sahiptir.
|
-
|
2-Alana ilişkin bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir.
|
-
|
3-Karar, uygulama ve davranışlarında alana ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilme, analiz edebilme, sorunları tanımlayabilme ve çözüm önerileri getirebilme becerisine sahiptir.
|
-
|
YETKİNLİKLER | |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | |
1-Alana ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirir.
|
-
|
2-Proje yürütücüsü ya da katılımcısı olarak proje hedeflerine uygun sorumluluk alır.
|
-
|
3-Örgüt/Kurum için vizyon, amaç ve hedef belirler.
|
-
|
Öğrenme Yetkinliği | |
1-Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir.
|
-
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | |
1-Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.
|
-
|
2-Alana ilişkin çalışma yapanlarla iletişim kurar.
|
-
|
3-Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar.
|
-
|
4-Çalışma alanlarına ilişkin veri giriş ve analizlerini yapabilecek düzeyde bilgisayar yazılımı, bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
|
-
|
Alana Özgü Yetkinlik | |
1-Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır.
|
-
|
2-Örgütün/Kurumun paydaşlarıyla ilişkilerini analiz edebilme ve etkin biçimde yürütür.
|
-
|
3-Alana ilişkin yapılacak çalışmalarda özgünlük ve katkı sağlar.
|
-
|
4-Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.
|
-
|
İstihdam Olanakları
Mezunlar, kamu kuruluşları, özel sektör, kar amacı gütmeyen kuruluşlar, araştırma enstitüleri ve üniversitelerde görev yapabilir.Üst Dereceye Geçiş
Mezun öğrenciler doktora programına başvuru yapabilir.Eğitim Türü
Örgün EğitimÖlçme ve Değerlendirme
Bir dersteki başarı durumu, ders başarı notu ile belirlenir. Ders başarı notu, öğrencinin ara sınavlar ve ara sınavlar yerine geçen çalışmalar ile genel sınavın birlikte değerlendirilmesiyle elde edilir. Tüm dersler için geçerli olmak üzere, dönem sonu not ortalaması en az 65 olmalıdır. Ders yükünü tamamlayan öğrenci tez yazım kılavuzuna uygun biçimde tez çalışmasını hazırlar ve jüri önünde sözlü olarak savunur. Tez çalışması başarılı (G+) ya da başarısız (G-) olarak değerlendirilir.Bölüm/Program Başkanı
Öğrenme Durumları
Öğrenme durumları öğrencilerin yaratıcı, eleştirel, yansıtıcı düşünme becerilerini mantıksal, matematiksel düşünme becerileri gibi üst düzey düşünme becerilerini geliştirmeyi hedefler. Bunun yanında öğrencilerin meta-bilişsel becerilerini geliştirmeyi hedefler. Öğrenme durumları öğrenme stratejileri, yöntemleri, tekniklerinin yanında kullanılan araç gereçler ile ölçme değerlendirme yöntemlerini kapsamaktadır. Programlarda kullanılan öğrenme durumları aşağıdaki listede verilmiştir:
Öğrenme Durumları * | Başlıca öğrenme faaliyetleri | Kullanılan Araçlar |
---|---|---|
Tartışma Yöntemi | Dinleme, konuşma, soru sorma, cevap üretme, görüş geliştirme ve sorgulama, görüş inceleme ve araştırma, eleştirel düşünce üretme, yaratıcı düşünce üretme, (çalıştay, panel, zıt panel, açıkoturum, münazara teknikleri uygulanır) kolegyum, forum, akvaryum tekniği. | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar, konferans salon, çalıştay. |
Problem Çözme Yöntemi | Bilimsel/teorik ve/ veya gerçek hayat ilişkin bir problemi saptama, probleme ilişkin verileri analiz etme, alternatif çözüm önerileri geliştirme, uygun çözüm yöntemini seçme, probleme ilişkin çözümü değerlendirme , bireysel çalışma | Ders kitapları, araştırma raporları, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları), bilgisayar |
Örnek Olay Yöntemi | Örnek olayların sunumu, örnek olayları keşfetme, tipik olayları örnekleme, aykırı olayları örnekleme, örnek olayları karşılaştırma, örnek olay analizi, örnek olay yorumu, örnek olayı değerlendirme. | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (vakaya ilişkin metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyon, karikatür), bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar. |
Bireysel Çalışma Yöntemi | Öğrenci ilgi, merak ve motivasyonu, öğrenim hedefi, konuya göre detaylı araştırma ve inceleme; derinlemesine araştırma ve inceleme, kapsamlı Okuma, dinleme ve izleme, bir performası tekrar etme. | Kütüphane, e-kütüphane, laboratuvar, atölye |
Soru - Cevap Tekniği | Sokratik sorular sorma, cevapları eleştirme, soru üretme, cevap üretme, eleştirme, yaratıcı cevapları analiz etme ve değerlendirme, yapılandılmış sorular sorma ve cevaplar ürütme, kapalı uçlu sorular sorma ve cevap üretme | Ders kitapları, önerilen kitaplar, çalışma yaprakları, soru bankası , çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video, karikatür ve animasyonlar) |
Mikro Öğretim Tekniği | Sunum yapma performansı sergileme, yansıtıcı düşünce becerilerini geliştirme, öğrenci öz değerlendirme yapar. Öğretim elemanı öğrencilere konuları (seminer konuları da olabilir) dağıtır. Öğrenciler konuları inceler; araştır. Öğrenci sunumları hazırlanır. Öğrenci sunumlarını gerçekleştirir. Öğrencinin video kayıtları izlenir. | Kamera, video kayıt cihazları, kontrol listesi, rubrik, dereceleme ölçeği, gözlem formu. |
Beyin Fırtınası Tekniği | Görüş geliştirme, soru geliştirme, gözlem durumlarını ifade etme, eleştirel düşünce geliştirme, problem çözme, grup/takım çalışması, dinleme ve konuşma. | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar. |
Proje Temelli Öğrenme Modeli | Gerçek hayata ilişkin bir problem durumu senaryosu oluşturma, gerçek hayata ilişkin problem durumu tespit etme, probleme ilişkin veri toplama, veri analiz etme, veri işleme ,veri dönüştürme, altenatif çözüm önerileri geliştirme, uygun çözüm yöntemi seçme, çözüm yöntemini uygulama / çözüme ilişkin bir model/tasarım/somut bir ürün oluşturma/ somut bir hizmet üretme, model/tasarı/ somut ürün/hizmeti değerlendirme, Proje ürünlerini sergileme | Problem senoryosu metinleri/Örnek projeler,veri tabanları, kitaplar, araştırma raporları, laboratuvar, atölye,uygulama alanları, kütüphane, bilgisayar yazılımları, standart derslik teknolojileri, projeye konusuna göre araç ve gereçler |
Sorgulama Temelli Öğrenme Modeli | Keşfetme, örnek olay bulma, neden sonuç ilişkisi kurma, sorgulama, inceleme, araştırma ( öğrenme halkaları=3E,5E,7E modelleri | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar, konferans salonu |
İşbirlikli Öğrenme Modeli | İşbirliği kurma, iletişim kurma, liderlik yapma, görev paylaşma, sorumluluk paylaşma, birlikte öğrenme, sosyal etkileşim kurma. Öğrenciler arasından heterojen gruplar oluşturulur. Görev gruplara verilir. Proje, performans, problem çözme, rol oynama, klasik ödev gibi görevleri öğrenci grubları birlikte yapar. Bireysel veya grup değerlendirmesi yapılır.Ayrılıp Birleşme I; Ayrılıp birleşme tekniği II ; Öğrenci takımları-başarı grupları;Ekip destekli bireyselleştirme tekniği Takım-oyun turnuva tekniği; Görüşme teknikleri, Akranla Öğretim Tekniği , Tutor öğretim Tekniği uygulanır. | Sınıf içi ve sınıf dışı, okul içi ve okul dışı ortamlar. |
Deneyimle Öğrenme Modeli | Fakülte- dış paydaş( sanayi kuruluşları, okullar ve diğer ) işbilliği kurulur. Öğrenciler mesleki becerileri gerçek ortamında doğrudan gözlemler. Gözlem sonuçları sınıf içi ortamda analiz edilir. | Programa göre staj yerleri, mesleki uygulama yerleri, Öğrenci ürün dosyası örneği, gözlem formları ve diğer alteratif ölçme araçları |
Ters-yüz Edilmiş Sınıf Modeli | Problem çözme, tartışma, örnek olay sunma, vaka analiz etme, eleştirel düşünce üretme, yaratıcı düşünce üretme, Öğrenim hedefine uygun video kayıtları oluşturulur veya seçilir. Öğrenciler video kayıtları izleyerek ön hazırlık yapar. Sınıf içi ortamda problem çözülür. Problem tartışılır. | Video kayıtları, çevrimiçi ortamlar, sınıf |
Anlatım Yöntemi | Dinleme, konuşma, (düz anlatım, konferans, seminer,nutuk,demeç ve brifing teknikleri uygulanır) | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar, konferans salonu |
Klasik Yazılı Sınav | Yaratıcı, eleştirel, yansıtıcı düşüncelerin değerlendirmesi için klasik yazılı sınavlar. Bilgi, kavrama, uygulama, analiz gibi bilişsel becerileri değerlendirmek amaçıyla çoktan seçmeli, kısa cevaplı ( boşluk doldurmalı, eşleştirmeli, doğru yanlış ve diğer) sınavlar yapılır. | Yazılı sınav kağıtları, çoktan seçmeli testler, kısa çevaplı testler, karma testler, cevap anahtarları |
Ödev | Öğrencinin bilgi, becerilerini geliştirmek, araştırma ve incelemeye özendirmek, öğrenme eksikliklerini tamamlamak, bir konuda derinleşmeyi sağlamak amaçıyla kullanılır. | Kütüphane, e-kütüphane, kitaplar, makaleler |
Proje Görevi | Problem uygulama yerinin belirlenmesi, veri toplanması ve analiz edilmesi, literatür taraması, sunu/rapor hazırlanılması ve sunulması | İnternet veri tabanları, kütüphane veri tabanları, e-posta, ders kitapları veya yardımcı kitaplar |
Kısa Sınav | Öğrenme eksiklerini belirlemek amaçıyla yapılır. Bu durumda öğrenci notlarını yansıtılmaz. Öğrenme hedeflerinin gerçekleşme düzeyi sürece bağlı olarak değerlendirilmek amaçıyla yapılabilir. Bu durumda öğrenci notlarına yansıtılabilir. | Çalışma yaprakları, soru bankası, soru havuzu, cevap anahtarı |
Ders - Program Yeterlilikleri İlişkileri
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE İSTATİSTİK | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 3 |
EKONOMİK DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 2 | 3 |
GENEL SAĞLIK SİGORTASI VE SAĞLIK SİGORTACILIĞI | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2 |
SAĞLIK BİLİŞİMİNDE GÜNCEL SİS. VE İLERİ KONULAR | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 |
SAĞLIK EKONOMİSİ VE KÜRESEL YÖNELİMLER | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 4 |
SAĞLIK HİZM. KALİTE UYG. VE KALİTE YÖNETİMİ | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİNANSAL YÖNETİM | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE MODERN PAZARLAMA | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE RİSK YÖNETİMİ | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
SAĞLIK HUKUKU VE BİYOETİK | 4 | 4 | 3 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 2 | 0 | 4 | 4 |
SAĞLIK HUKUKUNUN GÜNCEL SORUNLARI I | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 4 | 3 |
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE YENİ YÖNELİMLER | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 0 | 3 | 3 |
SAĞLIK KURULUŞLARINDA STRATEJİK YÖNETİM | 3 | 4 | 1 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 |
SAĞLIK POLİTİKALARI | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | 4 |
SAĞLIK SİSTEMLERİ ORGANİZASYONU | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 1 | 4 |
SAĞLIK SİSTEMLERİNDE VERİ MADENCİLİĞİ | 4 | 4 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 |
SAĞLIK TEKNOLOJİSİ DEĞERLENDİRME | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 0 | 2 | 4 |
SEMİNER | 3 | 4 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 3 | 3 | 0 | 1 | 2 |
YÖNETİM BECERİLERİ | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 4 | 4 | 3 | 4 | 0 | 3 | 3 |
YÖNETSEL EPİDEMİYOLOJİ | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
İlişkili Ders Sayısı / 20/20 | 50 | 51 | 40 | 29 | 22 | 47 | 41 | 40 | 38 | 7 | 39 | 60 |
Öğrencilere Uygulanan Anketler
Öğretim elemanı değerlendirme anketi | Kesinlikle katılmıyorum | Katılmıyorum | Kısmen katılıyorum | Katılıyorum | Kesinlikle katılıyorum | Fikrim yok |
---|---|---|---|---|---|---|
Dönem başında dersin amacını, kapsamını ve öğrencidenbeklenenleri anlaşılır bir şekilde açıklar. | ||||||
Dersin kaynaklarını dersin amaçlarına uygun olarak seçer veduyurur. | ||||||
Ders için önerdiği kaynaklara ulaşmada öğrencilere yolgösterir/yardımcı olur. | ||||||
Anlatımı (Dersi sunumu) akıcı, açık ve anlaşılırdır. | ||||||
Öğretim teknolojilerini (etkili bir şekilde) kullanabilir. | ||||||
Sınıfta çok yönlü iletişim ve etkileşim sağlayacakuygulamalara yer verir. | ||||||
Geleneksel öğretim strateji yöntem ve teknikleri konusundagelişmiş bir bilgi birikimine sahiptir. | ||||||
Derste işlediği öğretim yöntemlerini kendi uygulamalarındakullanır. | ||||||
Ders saatleri dışında ders ile ilgili öğrenciye yeterince zamanayırır. | ||||||
Derse düzenli olarak gelir ve zamanı etkin kullanır. | ||||||
Ders sırasında sınıfa hakimiyeti kurmada oldukça başarılıdır. | ||||||
Güncel konular hakkında öğrencileri bilgilendirir. | ||||||
Öğrenci görüşlerine açık tutum ve davranışları ile örnek teşkileder. | ||||||
Başarı ölçme yöntemleri ve araçları (klasik/test/sözlü sınav/proje/ödev vb.) dersin hedef ve içeriği ile uyumludur. | ||||||
Sınav kağıdımla ilgili soru sormak istediğimde bana yardımcı olur. | ||||||
Laboratuvar/saha/uygulama çalışmaları dersin amacı ileuyuşmaktadır. | ||||||
Dersin öğrenme ve öğretme sürecinin yaratıcı düşünme süreç vebecerilerini geliştirir. | ||||||
Ders güncel konu ve konuklarla desteklenir. | ||||||
Yukarıdaki sorular dışında iletmek istedikleriniz |