Ana içeriğe atla

2024 DGS Kayıt İşlemleri

30.09.2024

2024 DGS sonuçlarına göre Üniversitemize yerleşen adayların kayıtları;

2-9 Ekim 2024 tarihleri arasında İstanbul Medipol Üniversitesi Eğitim Bilgi Yönetim Sistemi (MEBİS) üzerinden ÇEVRİM İÇİ olarak yapılacaktır.

"ÖN KAYIT" işleminizi tamamladıktan sonra kesin kaydınızı e-Devlet üzerinden  2-7 Ekim 2024 tarihleri arasında (7 Ekim 2024 tarihinde saat 23.59'a kadar) tamamlayabilirsiniz.

E-devlet üzerinden kayıt tamamlayan öğrencilerimizin “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları ve "Elektronik Kayıt Belgesi" ni, e-posta konu/açıklamasına AD ve SOYAD yazarak [email protected] ‘ye göndermeleri gerekmektedir.

"Elektronik Kayıt Belgesi"ni [email protected] adresine e-posta ile gönderen öğrencilerimizden herhangi bir kayıt evrakı istenmeyecektir.

Herhangi bir nedenle e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayamayacak öğrencilerimizden ÖN KAYIT ve ÖDEME’yi yapanların "KESİN KAYIT" tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından 2-9 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

Yerleşen tüm adayların KESİN KAYIT öncesinde aşağıdaki link üzerinden ÖN KAYIT işlemlerini tamamlamaları ZORUNLUDUR.

Ön Kayıt Paneli için TIKLAYINIZ.
Ön Kayıt Kılavuzu için TIKLAYINIZ

E-devlet Kayıt Linki: https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit

Kayıt dönemi süresince (2-9 Ekim 2024) üniversitemizin 444 85 44 numaralı Çağrı Merkezinden telefonla destek alabilirsiniz.

TÜM KAYIT İŞLEMLERİ ONLİNE PLATFORMLAR ÜZERİNDEN GERÇEKLEŞECEKTİR.

KAMPÜSTE KAYIT İŞLEMİ YAPILMAYACAKTIR.

Kayıt evraklarının ön kayıt sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir. 
  • 2024-DGS Yerleştirme Sonuç Belgesi.
  • Lise Diploması veya Lise Mezuniyet Belgesi veya Diploma Kayıp Belgesi.
  • Ön Lisans Diploması veya Ön Lisans Mezuniyet Belgesi veya Önlisans Kayıp Belgesi.
  • Nüfus Cüzdanı.
  • Şehit/Gazi Yakını Belgesi (Sadece Şehit/Gazi Yakınları)
  • Engelli Raporu (Sadece Engelli Adaylar)
  • Milli Sporcu Belgesi (Sadece Milli Sporcular)

KAYIT AŞAMALARI

  • Ön kayıt işlemi 
  • e-Devlet üzerinden kayıt işleminin tamamlanması.

BURSLU programlara yerleşen tüm adayların e-Devlet kaydı öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini yapmaları gerekmektedir.

ÖN KAYIT işlemi sonrasında öğrenciye e-Devlet üzerinden kayıt işlemini tamamlayabileceğine dair sms ve e-posta gönderilecektir.

Bu süreçten sonra adaylar,e-Devlet üzerinden  2-7 Ekim 2024 tarihleri arasında (7 Ekim 2024 tarihinde saat 23.59'a kadar) doğrudan e-Devlet üzerinden kayıtlarını tamamlayabilirler.

e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayan öğrencilerimizin “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları ve "Elektronik Kayıt Belgesi" ni, e-posta konu/açıklamasına AD ve SOYAD yazarak [email protected] ‘ye göndermeleri gerekmektedir.

"Elektronik Kayıt Belgesi"ni [email protected] adresine e-posta ile gönderen öğrencilerimizden herhangi bir kayıt evrakı istenmeyecektir.

ÖNEMLİ: Herhangi bir nedenle e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayamayacak (7 Ekim 2024 saat 23:59’a kadar) öğrencilerimizden ÖN KAYIT  yapanların "KESİN KAYIT" tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından 2-9 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve e-posta  gönderilecektir. 

Öğrenciler, yapılacak bilgilendirmeden bir gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.

KAYIT AŞAMALARI

  • Ön kayıt işlemi
  • Ödeme işleminin yapılması.
  • e-Devlet üzerinden kayıt işleminin tamamlanması.

İNDİRİMLİ programlara yerleşen tüm adayların e-Devlet kaydı öncesinde ÖN KAYIT  ve ÖDEME işlemlerini yapmaları gerekmektedir.

Ödeme işlemleri ÖN KAYIT sisteminden yapılabilmektedir.

Öğrenciler ÖN KAYIT sonrasında ücret bilgilerine ulaşarak ÖDEME işlemlerini gerçekleştirmelidir.

ÖN KAYIT ve ÖDEME işlemi sonrasında öğrenciye e-Devlet üzerinden kayıt işlemini tamamlayabileceğine dair sms ve e-posta gönderilecektir.

Bu süreçten sonra adaylar,  2-7 Ekim 2024 tarihleri arasında (7 Ekim 2024 tarihinde saat 23.59'a kadar) doğrudan e-Devlet üzerinden kayıtlarını tamamlayabilirler.

e-Devlet üzerinden kayıt tamamlayan öğrencilerimizin “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları ve "Elektronik Kayıt Belgesi" ni, e-posta konu/açıklamasına AD - SOYAD yazarak [email protected] ‘ye göndermeleri gerekmektedir.

"Elektronik Kayıt Belgesi"ni [email protected] adresine e-posta ile gönderen öğrencilerimizden herhangi bir kayıt evrakı istenmeyecektir.

ÖNEMLİ: Herhangi bir nedenle e-Devlet  üzerinden kayıt tamamlayamayacak (7 Ekim 2024 saat 23:59’a kadar) öğrencilerimizden ÖN KAYIT  yapanların "KESİN KAYIT" tamamlama işlemi Üniversitemiz tarafından 2-7 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve e-posta gönderilecektir. 

Öğrenciler, yapılacak bilgilendirmeden bir gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.

Aynı anda örgün  iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğinden ; adaylar yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar.

ÖRNEK: Halen örgün bir lisans programda kayıtlı iken, tekrar örgün bir lisans programına yerleşen öğrenciler (aynı düzey)

Bu durumda olup;

2-9 Ekim 2024 tarihleri arasında KESİN kayıtlarını yapamayacak/yapamayan adayların Üniversitemiz Öğrenci İşleri Birimi ile eş zamanlı olarak iletişime geçilerek bilgi alması gerekmektedir.)

                                                2024 - 2025 AKADEMİK YILI GÜZ DÖNEMİ
                                                            DGS ÖDEME İŞLEMLERİ

1.   NAKİT VEYA KREDİ KARTI İLE TEK SEFERDE YAPILAN ÖDEMELERDE %5 İNDİRİM UYGULANACAKTIR.

          1. Ödemelerini nakit veya İnternet bankacılığı üzerinden havale/EFT ile ödeme yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz öğrenci MEBİS otomasyon sisteminden peşin ödeme seçeneğini kullanarak %5 peşin indirimli ödeme tutarlarını öğrenip ödemelerini aşağıdaki banka hesap bilgilerine havale/EFT ile ödeyebilirler.

 

TÜRKİYE HALK BANKASI
MARMARA KURUMSAL ŞUBESİ/İST: 1451
HESAP NO (TL): 16100026
IBAN NO (TL): TR57 0001 2001 4510 0016 1000 26
ALICI ADI: İstanbul Medipol Üniversitesi

Önemli not: Havale/EFT olarak işlem yapan öğrenci ve velilerimizin ödeme işlemini gerçekleştirirken Dekontun açıklama kısmına öğrenci adı, soyadı ve T.C. vatandaşlık numaralarını yazdırmaları önemle rica olunur. Muhasebe birimi elden nakit tahsilat yapmamaktadır.

     

          2. Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemindeki peşin ödeme seçeneğini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini Kredi kartı ile tek çekim %5 indirimli olarak ödeyebilirler.
              Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.

 

2.  KREDİ KARTI İLE TAKSİTLİ ÖDEME

Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini kredi kartı ile taksitli olarak ödeyebilirler. Çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak öğrenim ücretinin taksitlendirilebilmesi (9 taksit) için kullanılacak banka kredi kartları aşağıdaki gibidir.

1- Yapı Kredi Bankası Kredi Kartları ve World özellikli kartlar
2- Garanti Bankası Kredi Kartları ve Bonus özellikli kartlar,
3- Türkiye İş Bankası Kredi Kartları ve Maximum özellikli kartlar,
4- Halk Bankası Kredi Kartları ve Paraf özellikli kartlar,
5- Akbank Kredi Kartları ve Axess özellikli kartlar,
6- QNB Finans Bank Kredi kartları ve Advantage Özellikli kartlar. 

Yukarıda sıralanan kartlar dışındaki kartlara taksitlendirme yapılamamaktadır. Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim ya da taksitli olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.

 

3.  OKUL TAKSİT SİSTEMİ (10 TAKSİT)

Taksitli ödemeden yararlanmak isteyen öğrenci ve velilerimizin tercih ettikleri anlaşmalı bankalarımızın tüm şubelerinde görevlendirilen Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkililerine MEBİS’nden alacakları ödeme planı ile başvurup taksitli ödeme anlaşması yapmaları gerekmektedir.  Tercih edebileceğiniz banka duyurularına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Albaraka Türk OTS bilgileri için TIKLAYNIZ.
Vakıf Katılım OTS bilgileri için TIKLAYNIZ.
Yapı Kredi OTS bilgileri için TIKLAYNIZ.

İletişim Bilgileri:

Çağrı Merkezi : 444 85 44
E-posta : [email protected]

Programların kontenjan ve ücret bilgisi için TIKLAYINIZ.
İngilizce programların zorunlu hazırlık sınıfı ücret bilgisi için TIKLAYINIZ.
Burs ve indirim olanakları ile ilgili bilgi için TIKLAYINIZ.

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık sınıfında okumak isteyen BURSLU öğrenciler, yerleştikleri programın ücreti üzerinden %25 indirimli olarak hazırlık programına kabul edileceklerdir.          

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık okumak isteyen öğrencilerin aşağıdaki dilekçe örneğini doldurarak, 10 Ekim 2024 tarihinden önce [email protected] adresine göndermesi gerekmektedir.

İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık Başvuru Dilekçesi için TIKLAYINIZ

Eğitim dili İngilizce olan programlara kayıt yaptıran öğrenciler için Hazırlık Muafiyet Sınavı; 10 Ekim 2024 Perşembe günü YÜZ YÜZE düzenlenecektir.

Sınav Başlangıç Saati : 13:00

Sınav Yeri : Kavacık Yerleşkesi Kuzey Kampüs A Blok AG17 numaralı derslik

Örnek sınav içeriği için TIKLAYINIZ.

Ders muafiyet duyuruları ilgili fakülteler tarafından web sitesinde ilan edilecektir.

Kayıt işlemi tamamlayan öğrencilerin bu süreçte muafiyet başvuruları için transkript ve ders içerikleri hazır bulundurmaları önem taşımaktadır.

Ders muafiyet başvuruları ve sınıf intibak işlemleri ilgili fakülteler tarafından takip edilmekte olup detaylı bilgi için doğrudan ilgili fakülteler ile iletişime geçilebilir.

Öğrenci İşleri Dairesi İletişim: [email protected]           
Öğrenci Muhasebesi Birimi İletişim: [email protected]
Dil Okulu İletişim: [email protected]
Detaylı ve güncel bilgi için https://www.medipol.edu.tr/ sitesinden yayımlanacak olan duyuruların takip edilmesi gerekmektedir.
Adaylar 444 85 44 numaralı telefondan ve https://www.medipol.edu.tr/universite/ulasim-ve-iletisim linkinde yer alan iletişim bilgileri üzerinden Üniversitemize ulaşabilirler.

Son Güncelleme Tarihi: 22/10/2024 - 10:58