Geri
AKADEMİK
Banner

Tıbbi sekreter, sağlık kurum ve kuruluşlarında tıbbi iş ve işlemlerin gerektirdiği haberleşme ve yazışma hizmetlerini yürütür; sağlık kurum ve kuruluşlarında randevu hizmetlerini ve hasta kabul hizmetlerini yapar; hastaya ait tıbbi ve idari kayıtları tutar; hasta dosyalarını ve diğer belge ve raporları dosyalar, arşivleme ve hizmete sunma işlemlerini yürütür; klinik kodlama işlemlerini yapar; tıbbi istatistiklerle ilgili verileri derleyerek sonuçlarını üst yönetime rapor eder; hastanın taburcu ve transfer işlemlerini yapar.

Programı bitiren öğrencilere ön lisans diploması ve "Tıbbi Sekreter" ünvanı verilir. Tıbbi Dökümantasyon ve Sekreterlik Programı mezunları, kamu ve özel sağlık kurum ve kuruluşlarının poliklinik ve klinik bilgi işlem hizmetlerinde, hasta kayıt ve kabulde, insan kaynakları birimlerinde ve merkezi tıbbi arşiv hizmetlerinde çalışabilmektedir.

Online GörüşmeBilgi Talep FormuWebinar