Ana içeriğe atla

İstanbul Medipol Üniversitesi Öğrenci Kartı Yenileme Prosedürü

Kayıp, kırık, çalıntı, isteğe bağlı fotoğraf değişikliği vb. nedenlerle yeni kart talebinde bulunmak isteyen öğrencilerin aşağıdaki işlemleri sırasıyla gerçekleştirmesi gerekmektedir.

  1. MEBİS sistemi üzerinden "Taleplerim" alanından Talep Formu'nu eksiksiz doldurarak öğrenci kimlik kart talebinde bulunmanız gerekmektedir. 
  2. Teslim alınacağı yerleşke “Açıklama” alanında belirtilmektedir. (Kavacık Kuzey Yerleşkesi, Kavacık Güney Yerleşkesi, Unkapanı Haliç Yerleşkesi, Esenler Yerleşkesi).
  3. Türkiye Halk Bankası 0896 – 16000016 numaralı hesaba “Kart Yenileme Bedeli” açıklamasıyla 25 ₺ ücret yatırılır.
  4. Ödenilen ücretin dekontu; Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Numarası ve teslim alınacağı yerleşke belirterek [email protected]  e-posta adresine mail atılır.
  5. Talebi yapılan kart, Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı tarafından onaylanarak basıldıktan sonra MEBİS’te “HAZIR” durumuna geldiğinde Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı’ndan imza karşılığında teslim alınır.

Bilgi için: 0216 681 15 50

Kartların Teslim Alınabileceği Birimler

Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı D2 Blok -1. Kat (Yemekhane katı)

Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.

Bilgi Teknolojileri birimi C Blok 1. Kat 145 numaralı oda (Kırtasiye yanı)

Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.

Bilgi Teknolojileri Birimi 4. Kat

Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.

Bilgi Teknolojileri Birimi 2. Kat

Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.

Ekleme Tarihi: 14/04/2022 - 20:50Son Güncelleme Tarihi: 12/12/2023 - 15:34