Ana içeriğe atla

2023-2024 Bahar Dönemi Kurum İçi Yatay Geçiş Sonuçları ve Kayıt İşlemleri

08.02.2024

2023 - 2024 bahar dönemi ORTALAMA ŞARTINA GÖRE KURUM İÇİ  YATAY GEÇİŞ kayıt işlemleri ile ilgili detaylar aşağıda yer almaktadır.  Yatay geçiş sonuçları ile ödeme ve iletişim bilgilerine duyuru sonunda yer alan BUTON 'lardan ulaşılabilmektedir. (*)
(* İçeriklere butonlardaki "+" işaretine tıklayarak ulaşabilirsiniz.)

Kayıtlar aşağıda belirtilen tarihleri arasında ONLİNE olarak alınacaktır.               

Asil Kayıt Tarihleri  :  09/02/2024
Yedek Kayıt Tarihi  :  12/02/2024

  • Kayıt hakkı kazanan tüm ASİL öğrencilerin KESİN KAYIT öncesinde aşağıdaki panelden ÖN KAYIT yapmaları zorunludur. ÖN KAYIT PANELİ  09/02/2024 tarihinde AKTİF hale gelecektir.

  • Birden fazla programa yatay geçiş hakkı kazanan ASİL öğrencilerin; sadece KESİN KAYIT olmak istediği program için ÖN KAYIT yapmaları gerekmektedir. (ÖN KAYIT paneline herhangi bir evrak yüklenmesine gerek bulunmamaktadır.)

  • ÖN KAYIT yapan ve sonrasında BAŞVURUSU ONAYLANAN öğrencilere Öğrenci İşleri Birimi tarafından SMS ile bildirim yapılacaktır. 

  • Öğrenciler SMS bildirimi sonrasında ödeme işlemlerini tamamlayabilirler. (Bu aşamada erken ödeme yapmış olan öğrencilerin; kurum içi yatay geçiş ödeme aktarımı için Öğrenci Muhasebesi ile iletişime geçmesi gerekmektedir.)

ÖN KAYIT PANELİ için TIKLAYINIZ.  
ÖN KAYIT PANELİ KULLANIM KILAVUZU için TIKLAYINIZ.

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu için TIKLAYINIZ. 
 

Burs ve İndirim Olanakları için TIKLAYINIZ.

                          2023 - 2024 AKADEMİK YILI BAHAR DÖNEMİ

YATAY GEÇİŞ ÖDEME İŞLEMLERİ

  1. NAKİT VEYA KREDİ KARTI İLE TEK SEFERDE YAPILAN ÖDEMELERDE %5 İNDİRİM UYGULANACAKTIR.
  1. Ödemelerini nakit olarak banka şubesi üzerinden yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz tüm Albaraka Türk, Yapı kredi ve Vakıf Katılım şubelerinden öğrencinin TCKN si ile %5 peşin indirimli olarak ödeyebilirler.
  2. İnternet bankacılığı üzerinden havale/EFT ile ödeme yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz öğrenci MEBİS otomasyon sisteminden peşin ödeme seçeneğini kullanarak %5 peşin indirimli ödeme tutarlarını öğrenip ödemelerini aşağıdaki banka hesap bilgilerine havale/EFT ile ödeyebilirler.

TÜRKİYE HALK BANKASI

ALTUNİZADE TİCARİ ŞUBE: 0896

HESAP NO (TL): 16000024

IBAN NO (TL): TR82 0001 2009 8960 0016 0000 24

ALICI ADI: İstanbul Medipol Üniversitesi

Önemli not: Havale/EFT olarak işlem yapan öğrenci ve velilerimizin ödeme işlemini gerçekleştirirken Dekontun açıklama kısmına öğrenci adı, soyadı ve T.C. vatandaşlık numaralarını yazdırmaları önemle rica olunur.Muhasebe birimi elden nakit tahsilat yapmamaktadır.

 

  1. Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemindeki peşin ödeme seçeneğini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini Kredi kartı ile tek çekim %5 indirimli olarak ödeyebilirler.  Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.
  1. KREDİ KARTI İLE TAKSİTLİ ÖDEME

Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini kredi kartı ile taksitli olarak ödeyebilirler. Çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak öğrenim ücretinin taksitlendirilebilmesi (5 taksit) için kullanılacak banka kredi kartları aşağıdaki gibidir.

1 - Yapı Kredi Bankası Kredi Kartları ve World özellikli kartlar

2 – Garanti Bankası Kredi Kartları ve Bonus özellikli kartlar,

3 - Türkiye İş Bankası Kredi Kartları ve Maximum özellikli kartlar,

4 - Halk Bankası Kredi Kartları ve Paraf özellikli kartlar,

5 - Akbank Kredi Kartları ve Axess özellikli kartlar,

6 - QNB Finans Bank Kredi kartları ve Advantage Özellikli kartlar.

 

Yukarıda sıralanan kartlar dışındaki kartlara taksitlendirme yapılamamaktadır. Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim ya da taksitli olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.

 

  1.  OKUL TAKSİT SİSTEMİ (5 TAKSİT)

Taksitli ödemeden yararlanmak isteyen öğrenci ve velilerimizin tercih ettikleri bankanın tüm şubelerinde görevlendirilen Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkililerine başvurup taksitli ödeme anlaşması yapmaları gerekmektedir.  Tercih edebileceğiniz banka duyurularına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Albaraka Türk OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.

Vakıf Katılım OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.

Yapı Kredi OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.

                   

İstanbul Medipol Üniversitesi

İletişim Bilgileri:

Çağrı Merkezi            : 444 85 44

E-posta: [email protected]

Öğrenci İşleri Dairesi İletişim: [email protected]            

Öğrenci Muhasebesi Birimi İletişim: [email protected]

Dil Okulu İletişim: [email protected]

Detaylı ve güncel bilgi için https://www.medipol.edu.tr/ sitesinden yayımlanacak olan duyuruların takip edilmesi gerekmektedir.

Adaylar 444 85 44 numaralı telefondan ve https://www.medipol.edu.tr/universite/ulasim-ve-iletisim linkinde yer alan iletişim bilgileri üzerinden Üniversitemize ulaşabilirler.

Son Güncelleme Tarihi: 13/02/2024 - 08:33