Program Bilgileri
Kazanılan Derece
DoktoraKayıt ve Kabul Koşulları
Mezuniyet Koşulları
Önceki Öğrenimin Tanınması
Ders Planı- AKTS Kredileri
* Bu ders planı tablosunda gösterilen dersler öğrenci işlerindeki güncel ders plan bilgilerini göstermektedir.
** İlgili dönemde zorunlu dersler mutlaka açılırken, seçmeli ve programa bağlı seçmeli derslerin açılması tercih ve kontenjan durumuna bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
*** Mesleki klinik derslerin teorik ve uygulama ders saatleri, haftalık değil toplam ders saatini ifade etmektedir.
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme kazanımları vs. detay bilgilerini görmek için aşağıdaki tabloda dersin ismine tıklayınız.
1. Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi) | ||||||
Kodu | Ders | Dil | T+U | UK | AKTS | İndir |
BTBD1115501 | ARAŞTIRMA DEĞ. BİLGİSAYAR KULLANIMI | Türkçe | 3 | 3 | 12 | |
BTBD1115502 | İLERİ EPİDEMİYOLOJİ | Türkçe | 3 | 3 | 12 | |
BTBD1115506 | SEMİNER | Türkçe | - | 6 | ||
BTBD1115503 | HASTANELERDE YÖNEYLEM ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 | 3 | 12 | |
BTBD1115504 | VARYANS ANALİZİ | Türkçe | 2 | 2 | 12 | |
BTBD1115505 | REGRESYON ANALİZİ | Türkçe | 2 | 2 | 12 | |
BTBD1115507 | NÜFUS BİLİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 15 | |
BTBD1115508 | GENETİK EPİDEMİYOLOJİDE İSTATİSTİKSEL YÖN. | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1115509 | SAĞLIK EKONOMİSİ | Türkçe | 3 | 3 | 9 |
2. Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi) | ||||||
Kodu | Ders | Dil | T+U | UK | AKTS | İndir |
BTBD1215506 | SEMİNER | Türkçe | - | 6 | ||
BTBD1215516 | YETERLİK SINAVINA HAZIRLIK | Türkçe | - | 30 | ||
BTBD1215507 | NÜFUS BİLİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 15 | |
BTBD1215508 | GENETİK EPİDEMİYOLOJİDE İSTATİSTİKSEL YÖN. | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1215509 | SAĞLIK EKONOMİSİ | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1215511 | ÖRNEKLEME | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1215512 | ÇOK DEĞİŞKENLİ ANALİZ | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1215513 | İZLEME SAĞKALIM ARAŞTIRMA | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1215514 | ZAMAN SERİLERİ ANALİZİ | Türkçe | 3 | 3 | 9 | |
BTBD1215515 | MATEMATİKSEL İSTATİSTİK | Türkçe | 3 | 3 | 9 |
Program Yeterliliği
Program Çıktısı TYYÇ Temel Alan Matrisi | |
Temel Alan Yeterliliği | Program Yeterliliği |
İstihdam Olanakları
Üst Dereceye Geçiş
Eğitim Türü
Örgün EğitimÖlçme ve Değerlendirme
Bölüm/Program Başkanı
Öğrenme Durumları
Öğrenme durumları öğrencilerin yaratıcı, eleştirel, yansıtıcı düşünme becerilerini mantıksal, matematiksel düşünme becerileri gibi üst düzey düşünme becerilerini geliştirmeyi hedefler. Bunun yanında öğrencilerin meta-bilişsel becerilerini geliştirmeyi hedefler. Öğrenme durumları öğrenme stratejileri, yöntemleri, tekniklerinin yanında kullanılan araç gereçler ile ölçme değerlendirme yöntemlerini kapsamaktadır. Programlarda kullanılan öğrenme durumları aşağıdaki listede verilmiştir:
Öğrenme Durumları * | Başlıca öğrenme faaliyetleri | Kullanılan Araçlar |
---|
Ders - Program Yeterlilikleri İlişkileri
Ders | 1 | 0 |
---|---|---|
İlişkili Ders Sayısı / 0/15 |
Öğrencilere Uygulanan Anketler
Öğretim elemanı değerlendirme anketi | Kesinlikle katılmıyorum | Katılmıyorum | Kısmen katılıyorum | Katılıyorum | Kesinlikle katılıyorum | Fikrim yok |
---|---|---|---|---|---|---|
Dönem başında dersin amacını, kapsamını ve öğrencidenbeklenenleri anlaşılır bir şekilde açıklar. | ||||||
Dersin kaynaklarını dersin amaçlarına uygun olarak seçer veduyurur. | ||||||
Ders için önerdiği kaynaklara ulaşmada öğrencilere yolgösterir/yardımcı olur. | ||||||
Anlatımı (Dersi sunumu) akıcı, açık ve anlaşılırdır. | ||||||
Öğretim teknolojilerini (etkili bir şekilde) kullanabilir. | ||||||
Sınıfta çok yönlü iletişim ve etkileşim sağlayacakuygulamalara yer verir. | ||||||
Geleneksel öğretim strateji yöntem ve teknikleri konusundagelişmiş bir bilgi birikimine sahiptir. | ||||||
Derste işlediği öğretim yöntemlerini kendi uygulamalarındakullanır. | ||||||
Ders saatleri dışında ders ile ilgili öğrenciye yeterince zamanayırır. | ||||||
Derse düzenli olarak gelir ve zamanı etkin kullanır. | ||||||
Ders sırasında sınıfa hakimiyeti kurmada oldukça başarılıdır. | ||||||
Güncel konular hakkında öğrencileri bilgilendirir. | ||||||
Öğrenci görüşlerine açık tutum ve davranışları ile örnek teşkileder. | ||||||
Başarı ölçme yöntemleri ve araçları (klasik/test/sözlü sınav/proje/ödev vb.) dersin hedef ve içeriği ile uyumludur. | ||||||
Sınav kağıdımla ilgili soru sormak istediğimde bana yardımcı olur. | ||||||
Laboratuvar/saha/uygulama çalışmaları dersin amacı ileuyuşmaktadır. | ||||||
Dersin öğrenme ve öğretme sürecinin yaratıcı düşünme süreç vebecerilerini geliştirir. | ||||||
Ders güncel konu ve konuklarla desteklenir. | ||||||
Yukarıdaki sorular dışında iletmek istedikleriniz |