• Çevreye duyarlı
• Hoşgörülü
• Mükemmeliyetçi Katılımcı
• Yenilikçi
• Hak savunucu
• İnsan odaklı
• Araştırmacı
• Yaşam boyu öğrenen
• Dürüst
• Özgürlükçü
• Etik değerlere bağlı
Temel İlke ve Değerlerimiz
-
Akademik
- Fakülteler
-
Sağlık Bilimleri Fakültesi
- Tanıtım Broşürü
- Yönetim
- Eğitim Kadrosu
- Akademik Takvim
-
Bölümler
- Beslenme ve Diyetetik
- Çocuk Gelişimi
-
Dil ve Konuşma Terapisi
- Vizyon & Misyon
- Amacımız
- Temel İlke ve Değerlerimiz
- İdari
- Ulusal ÇEP
- Tarihçe
- Kalite Politikamız
- Tanıtım
- Eğitim Kadrosu
- Ders Programı
- Duyurular
- ÇAD ve YD
- Ders Anketleri
- Bölüm Memnuniyet Anketleri
- Öğrenci
- Program Bilgileri
- Ders Programı(İng)
- Program Bilgileri(İng)
- MEDKOM
- Mezunlarımız
- Etkinlik
- Etkinlikler
- Klinik Uygulama
- Dil ve Konuşma Terapisi Programı (İngilizce)
- Ebelik
-
Ergoterapi
- Bölüm Hakkında
- Vizyon - Misyon
- İdari
- Eğitim Kadrosu
- Program Bilgileri
- Program Çıktıları ve Yeterlilikleri
- Ders Programı
- ÇAD ve YD
- Ulusal ÇEP
- Kalite Politikamız
- Tanıtım
- Öğrenci
- Mezunlarımız
- Anketler
- Geçmiş Dönem Etkinlikler
- Program Eğitim Amaçları
- Temel İlke ve Değerler
- MEDES
- Lisans Oryantasyon Kitapçığı
- Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
- Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (İngilizce)
- Odyoloji
-
Hemşirelik
- Bölüm Hakkında
- Eğitim Modeli
- Eğitim Kadrosu
- Misyon, Vizyon
- Akreditasyon
- Program Eğitim Amacı ve Program Yeterlikleri
- Öğrenci
- Duyurular
- Program Bilgileri
- Program Bilgileri (İng)
- Ders Programı
- Ders Programı (İng)
- ÇAD ve YD
- Etkinliklerimiz
- Mezunlarımız
- Hemşirelik Bölümü Oryantasyon Kılavuzu
- Komisyonlar
- Paydaş Görüşleri
- Organizasyon Şeması
- Mesleki Beceri Laboratuvarı Randevu Sistemi
- Hemşirelik Bölümü Stratejik Planı
- Hemşirelik Bölümü Uygulama Yükü
- Ortez ve Protez
- Sosyal Hizmet
- Sağlık Yönetimi
- Sağlık Yönetimi (İngilizce)
- Hakkımızda
- Temel İlke ve Görevler
- Formlar
- Duyurular