Ana içeriğe atla

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

jkdhsdlKurumlar ve markalar, tüketicilerine yönelik çeşitli ürün ve hizmetler üreterek faaliyet göstermektedirler. Kurum ve markaların bu faaliyetlerinde başarıya ulaşmaları için kendilerini tüketicilerine tanıtmaları ve tüketicilerin nezdinde olumlu bir algıya sahip olmaları gerekmektedir.


Küreselleşen rekabet şartları doğrultusunda kurumlar ve markalar; tüketicilere, kamuoyuna ve medyaya seslerini duyurmak için daha fazla çaba harcamaktadır. Bu noktada halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplinleri önem kazanmıştır. Kurumlar ve markalar gerçekleştirdikleri bütün ticari faaliyetlerin tanıtımını, pazarlama iletişimi çalışmaları aracılığıyla gerçekleştirmektedir. Pazarlama iletişimi faaliyetleri gerçekleştirilirken hakla ilişkiler ve reklamcılık disiplinleri yoğun olarak kullanılmaktadır.

Halkla ilişkiler disiplini altında, etkinlik yönetimi, halkla ilişkiler kampanyaları, lobicilik, sponsorluk, marka iletişimi ve sosyal sorumluluk kampanyaları gibi konular yer almaktadır.

Reklamcılık disiplini altında ise, reklam yazarlığı, TV reklamcılığı, reklam prodüksiyonu, medya planlama, reklam fotoğrafçılığı ve kreatif reklamcılık gibi konular yer almaktadır.

Öğrencilerimiz, dört yıllık lisans eğitimi sürecinde halkla ilişkiler ve reklamcılık başta olmak üzere pazarlama iletişiminin tüm alt dallarında uzmanlaşma imkanı elde eder.

Ekleme Tarihi: 07/04/2022 - 13:11Son Güncelleme Tarihi: 07/12/2023 - 12:37