Program Bilgileri
Amaç
Sağlık yönetimi alanında teori ve uygulamaya ilişkin kapsamlı bilgiyi değerlendirme ve yorumlama yetkinliğini kazandırmaktır.Kazanılan Derece
Yüksek LisansKayıt ve Kabul Koşulları
Lisans Derecesi Diploması, ALES Sonuç BelgesiMezuniyet Koşulları
Öğrenciler diploma alabilmek için; almış oldukları tüm dersleri ve seminer dersini başarı ile tamamlamış ve tez için 90-120 AKTS'yi tamamlamış olmaları gerekmektedir.Önceki Öğrenimin Tanınması
4 yıllık lisans mezunları başvuru yapabilir.Başka bir kurumda öğrenim gören öğrenciler yatay geçiş başvurusu yapablirler.Öğrencinin bir başka üniversitenin lisansüstü programına kayıtlı iken aldığı derslerin, sonradan Üniversitede bir lisansüstü programa kayıt olması durumunda hangilerinin asgari ders yükünden sayılacağı, danışman ve ilgili Anabilim Dalı Kurulu önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile belirlenir.Ders Planı- AKTS Kredileri
* Bu ders planı tablosunda gösterilen dersler öğrenci işlerindeki güncel ders plan bilgilerini göstermektedir.
** İlgili dönemde zorunlu dersler mutlaka açılırken, seçmeli ve programa bağlı seçmeli derslerin açılması tercih ve kontenjan durumuna bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
*** Mesleki klinik derslerin teorik ve uygulama ders saatleri, haftalık değil toplam ders saatini ifade etmektedir.
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme kazanımları vs. detay bilgilerini görmek için aşağıdaki tabloda dersin ismine tıklayınız.
1. Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi) | ||||||
Kodu | Ders | Dil | T+U | UK | AKTS | İndir |
SAYY1169440 | SAĞLIK SİSTEMLERİ ORGANİZASYONU | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1141200 | SAĞLIK POLİTİKALARI | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1169450 | SEMİNER | Türkçe | - | 8 | ||
SAYY1110438 | BİYOİSTATİSTİK | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167260 | SAĞLIK HUKUKU VE BİYOETİK | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167270 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİNANSAL YÖNETİM | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167280 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE MODERN PAZARLAMA | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167290 | LOJİSTİK YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167470 | GENEL SAĞLIK SİGORTASI VE SAĞLIK SİGORTACILIĞI | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167480 | SAĞLIK BİLİŞİMİNDE GÜNCEL SİS. VE İLERİ KONULAR | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1167490 | KANITA DAYALI YÖNETİM | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1117520 | SAĞLIK HUKUKUNUN GÜNCEL SORUNLARI I | Türkçe | 3 | 3 | 7 | |
SAYY1174890 | SAĞLIK HAKKI I | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1163620 | SAĞLIK TEKNOLOJİSİ DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1169710 | SAĞLIK SİSTEMLERİNDE VERİ MADENCİLİĞİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 |
2. Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi) | ||||||
Kodu | Ders | Dil | T+U | UK | AKTS | İndir |
SAYY1223910 | YÖNETSEL EPİDEMİYOLOJİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1269450 | SEMİNER | Türkçe | - | 8 | ||
SAYY1214014 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİ HAZIRLAMA | Türkçe | 2 | 2 | 6 | |
SAYY1267310 | SAĞLIK EKONOMİSİ VE KÜRESEL YÖNELİMLER | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267320 | SAĞLIK HİZMETLERİNDE RİSK YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267330 | STRATEJİK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267340 | SAĞLIK KURULUŞLARINDA STRATEJİK YÖNETİM | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267350 | EKONOMİK DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267360 | SAĞLIK HİZM. KALİTE UYG. VE KALİTE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267370 | SAĞLIK İŞLETMELERİNDE YENİ YÖNELİMLER | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267380 | YAPI SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜ. : YEŞİL HASTANELER | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267390 | OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA SAĞLIK YÖNETİMİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267410 | HASTA GÜVENLİĞİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267420 | YÖNETİM BECERİLERİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267430 | SAĞLIK KURULUŞLARINDA YÖNETİM MUHASEBESİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267440 | YÖNETİMİN TEMEL İLKELERİ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1267460 | DAVRANIŞ BİLİMLERİ VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 | 3 | 8 | |
SAYY1217590 | ÖZELLİĞİ OLAN TIBBİ MÜDAHALELER | Türkçe | 3 | 3 | 7 |
Program Yeterliliği
Kuramsal, Olgusal
1. Sağlık yönetimi lisans programında edindiği bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.
2. Sağlık yönetimi ile ilişkili olan disiplinlerle etkileşimi kavrar ve açıklar.
Program Çıktısı TYYÇ Temel Alan Matrisi | |
Temel Alan Yeterliliği | Program Yeterliliği |
İstihdam Olanakları
Program mezunları çoğunlukla özel sektör veya kamu sağlık kuruluşlarında çalışabildikleri gibi akademisyen olarak çalışmalarına devam edebilirler.Üst Dereceye Geçiş
Yüksek Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan öğrenciler üst derece (üçüncü derece) programlara geçiş yapabilirler.Eğitim Türü
Örgün EğitimÖlçme ve Değerlendirme
Bir dersteki başarı durumu, ders başarı notu ile belirlenir. Ders başarı notu, öğrencinin ara sınavlar ve ara sınav yerine geçen ödevler, projeler, uygulamalı çalışmalar, grup çalışmaları ve benzeri çalışmalarda yarıyıl içinde gösterdiği başarı ve genel sınavın birlikte değerlendirilmesiyle elde edilir. Bir dersten başarılı sayılmak için, başarı notunun yüksek lisans programında en az 65 (C) olması gerekir. Bir dersin yarıyıl içi sınavlarının sayısı, şekli, ders başarı notuna etki etme oranları ilgili öğretim elemanı tarafından yarıyıl başında eğitim bilgi sistemine girilir ve öğrencilere duyurulur. Genel sınavın ders başarı notuna etkisi %30’dan az, %70’ten fazla olamazBölüm/Program Başkanı
Öğrenme Durumları
Öğrenme durumları öğrencilerin yaratıcı, eleştirel, yansıtıcı düşünme becerilerini mantıksal, matematiksel düşünme becerileri gibi üst düzey düşünme becerilerini geliştirmeyi hedefler. Bunun yanında öğrencilerin meta-bilişsel becerilerini geliştirmeyi hedefler. Öğrenme durumları öğrenme stratejileri, yöntemleri, tekniklerinin yanında kullanılan araç gereçler ile ölçme değerlendirme yöntemlerini kapsamaktadır. Programlarda kullanılan öğrenme durumları aşağıdaki listede verilmiştir:
Öğrenme Durumları * | Başlıca öğrenme faaliyetleri | Kullanılan Araçlar |
---|---|---|
Tartışma Yöntemi | Dinleme, konuşma, soru sorma, cevap üretme, görüş geliştirme ve sorgulama, görüş inceleme ve araştırma, eleştirel düşünce üretme, yaratıcı düşünce üretme, (çalıştay, panel, zıt panel, açıkoturum, münazara teknikleri uygulanır) kolegyum, forum, akvaryum tekniği. | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar, konferans salon, çalıştay. |
Gösterip Yapma Yöntemi | Öğretim elemanının bir araç veya gereçin kullanımı göstermesi, öğretim elemanın bir performansı/uygulamayı/pratiği gerçekleştirerek öğrenciye göstermesi, öğrencilerin araç veya gereçi kullanımı tekrar etmesi , öğrencinin bir performansı/uygulamayı/pratiği tekrar etmesi. | Öğrenim hedefi ve konuya uygun gerçek araç gereçler veya model araç ve gereçler,çoklu ortam araçları , video ve animasyonları) , bilgisayar. |
Problem Çözme Yöntemi | Bilimsel/teorik ve/ veya gerçek hayat ilişkin bir problemi saptama, probleme ilişkin verileri analiz etme, alternatif çözüm önerileri geliştirme, uygun çözüm yöntemini seçme, probleme ilişkin çözümü değerlendirme , bireysel çalışma | Ders kitapları, araştırma raporları, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları), bilgisayar |
Örnek Olay Yöntemi | Örnek olayların sunumu, örnek olayları keşfetme, tipik olayları örnekleme, aykırı olayları örnekleme, örnek olayları karşılaştırma, örnek olay analizi, örnek olay yorumu, örnek olayı değerlendirme. | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (vakaya ilişkin metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyon, karikatür), bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar. |
Bireysel Çalışma Yöntemi | Öğrenci ilgi, merak ve motivasyonu, öğrenim hedefi, konuya göre detaylı araştırma ve inceleme; derinlemesine araştırma ve inceleme, kapsamlı Okuma, dinleme ve izleme, bir performası tekrar etme. | Kütüphane, e-kütüphane, laboratuvar, atölye |
Soru - Cevap Tekniği | Sokratik sorular sorma, cevapları eleştirme, soru üretme, cevap üretme, eleştirme, yaratıcı cevapları analiz etme ve değerlendirme, yapılandılmış sorular sorma ve cevaplar ürütme, kapalı uçlu sorular sorma ve cevap üretme | Ders kitapları, önerilen kitaplar, çalışma yaprakları, soru bankası , çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video, karikatür ve animasyonlar) |
Mikro Öğretim Tekniği | Sunum yapma performansı sergileme, yansıtıcı düşünce becerilerini geliştirme, öğrenci öz değerlendirme yapar. Öğretim elemanı öğrencilere konuları (seminer konuları da olabilir) dağıtır. Öğrenciler konuları inceler; araştır. Öğrenci sunumları hazırlanır. Öğrenci sunumlarını gerçekleştirir. Öğrencinin video kayıtları izlenir. | Kamera, video kayıt cihazları, kontrol listesi, rubrik, dereceleme ölçeği, gözlem formu. |
Beyin Fırtınası Tekniği | Görüş geliştirme, soru geliştirme, gözlem durumlarını ifade etme, eleştirel düşünce geliştirme, problem çözme, grup/takım çalışması, dinleme ve konuşma. | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar. |
Proje Temelli Öğrenme Modeli | Gerçek hayata ilişkin bir problem durumu senaryosu oluşturma, gerçek hayata ilişkin problem durumu tespit etme, probleme ilişkin veri toplama, veri analiz etme, veri işleme ,veri dönüştürme, altenatif çözüm önerileri geliştirme, uygun çözüm yöntemi seçme, çözüm yöntemini uygulama / çözüme ilişkin bir model/tasarım/somut bir ürün oluşturma/ somut bir hizmet üretme, model/tasarı/ somut ürün/hizmeti değerlendirme, Proje ürünlerini sergileme | Problem senoryosu metinleri/Örnek projeler,veri tabanları, kitaplar, araştırma raporları, laboratuvar, atölye,uygulama alanları, kütüphane, bilgisayar yazılımları, standart derslik teknolojileri, projeye konusuna göre araç ve gereçler |
Kavram Haritası Tekniği | Kavramları ayırt etme, kavramları sıralama, kavramları sayma, kavramları ilişkilendirme, kavramsal çerceveyi analiz etme | Kavram haritaları |
Sorgulama Temelli Öğrenme Modeli | Keşfetme, örnek olay bulma, neden sonuç ilişkisi kurma, sorgulama, inceleme, araştırma ( öğrenme halkaları=3E,5E,7E modelleri | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar, konferans salonu |
İşbirlikli Öğrenme Modeli | İşbirliği kurma, iletişim kurma, liderlik yapma, görev paylaşma, sorumluluk paylaşma, birlikte öğrenme, sosyal etkileşim kurma. Öğrenciler arasından heterojen gruplar oluşturulur. Görev gruplara verilir. Proje, performans, problem çözme, rol oynama, klasik ödev gibi görevleri öğrenci grubları birlikte yapar. Bireysel veya grup değerlendirmesi yapılır.Ayrılıp Birleşme I; Ayrılıp birleşme tekniği II ; Öğrenci takımları-başarı grupları;Ekip destekli bireyselleştirme tekniği Takım-oyun turnuva tekniği; Görüşme teknikleri, Akranla Öğretim Tekniği , Tutor öğretim Tekniği uygulanır. | Sınıf içi ve sınıf dışı, okul içi ve okul dışı ortamlar. |
Deneyimle Öğrenme Modeli | Fakülte- dış paydaş( sanayi kuruluşları, okullar ve diğer ) işbilliği kurulur. Öğrenciler mesleki becerileri gerçek ortamında doğrudan gözlemler. Gözlem sonuçları sınıf içi ortamda analiz edilir. | Programa göre staj yerleri, mesleki uygulama yerleri, Öğrenci ürün dosyası örneği, gözlem formları ve diğer alteratif ölçme araçları |
Ters-yüz Edilmiş Sınıf Modeli | Problem çözme, tartışma, örnek olay sunma, vaka analiz etme, eleştirel düşünce üretme, yaratıcı düşünce üretme, Öğrenim hedefine uygun video kayıtları oluşturulur veya seçilir. Öğrenciler video kayıtları izleyerek ön hazırlık yapar. Sınıf içi ortamda problem çözülür. Problem tartışılır. | Video kayıtları, çevrimiçi ortamlar, sınıf |
Anlatım Yöntemi | Dinleme, konuşma, (düz anlatım, konferans, seminer,nutuk,demeç ve brifing teknikleri uygulanır) | Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları (metin, görüntü, grafik, çizim, ses, video ve animasyonları) , bilgisayar, projeksiyon, çevrim içi ortamlar, konferans salonu |
Klasik Yazılı Sınav | Yaratıcı, eleştirel, yansıtıcı düşüncelerin değerlendirmesi için klasik yazılı sınavlar. Bilgi, kavrama, uygulama, analiz gibi bilişsel becerileri değerlendirmek amaçıyla çoktan seçmeli, kısa cevaplı ( boşluk doldurmalı, eşleştirmeli, doğru yanlış ve diğer) sınavlar yapılır. | Yazılı sınav kağıtları, çoktan seçmeli testler, kısa çevaplı testler, karma testler, cevap anahtarları |
Ödev | Öğrencinin bilgi, becerilerini geliştirmek, araştırma ve incelemeye özendirmek, öğrenme eksikliklerini tamamlamak, bir konuda derinleşmeyi sağlamak amaçıyla kullanılır. | Kütüphane, e-kütüphane, kitaplar, makaleler |
Proje Görevi | Problem uygulama yerinin belirlenmesi, veri toplanması ve analiz edilmesi, literatür taraması, sunu/rapor hazırlanılması ve sunulması | İnternet veri tabanları, kütüphane veri tabanları, e-posta, ders kitapları veya yardımcı kitaplar |
Kısa Sınav | Öğrenme eksiklerini belirlemek amaçıyla yapılır. Bu durumda öğrenci notlarını yansıtılmaz. Öğrenme hedeflerinin gerçekleşme düzeyi sürece bağlı olarak değerlendirilmek amaçıyla yapılabilir. Bu durumda öğrenci notlarına yansıtılabilir. | Çalışma yaprakları, soru bankası, soru havuzu, cevap anahtarı |
Ders - Program Yeterlilikleri İlişkileri
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
DAVRANIŞ BİLİMLERİ VE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
GENEL SAĞLIK SİGORTASI VE SAĞLIK SİGORTACILIĞI | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 1 | 1 | 3 | 4 | 3 | 5 |
HASTA GÜVENLİĞİ | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 4 |
KANITA DAYALI YÖNETİM | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 |
LOJİSTİK YÖNETİMİ | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 0 | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 |
ÖZELLİĞİ OLAN TIBBİ MÜDAHALELER | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 3 |
SAĞLIK BİLİŞİMİNDE GÜNCEL SİS. VE İLERİ KONULAR | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 1 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 |
SAĞLIK EKONOMİSİ VE KÜRESEL YÖNELİMLER | 4 | 4 | 2 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 1 | 0 | 4 | 4 | 3 | 4 |
SAĞLIK HAKKI I | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 | 4 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİNANSAL YÖNETİM | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE MODERN PAZARLAMA | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 0 | 1 | 5 | 3 | 4 | 4 |
SAĞLIK HUKUKU VE BİYOETİK | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 0 | 0 | 4 | 4 | 4 | 4 |
SAĞLIK HUKUKUNUN GÜNCEL SORUNLARI I | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 4 |
SAĞLIK KURULUŞLARINDA STRATEJİK YÖNETİM | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 1 | 3 | 2 |
SAĞLIK POLİTİKALARI | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 |
SAĞLIK SİSTEMLERİ ORGANİZASYONU | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 0 | 1 | 5 | 5 | 4 | 4 |
SAĞLIK SİSTEMLERİNDE VERİ MADENCİLİĞİ | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
SAĞLIK TEKNOLOJİSİ DEĞERLENDİRME | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 1 | 5 | 3 | 3 | 4 | 5 |
YÖNETSEL EPİDEMİYOLOJİ | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 |
İlişkili Ders Sayısı / 19/32 | 65 | 73 | 66 | 78 | 72 | 61 | 67 | 73 | 69 | 71 | 22 | 40 | 71 | 62 | 69 | 75 |
Öğrencilere Uygulanan Anketler
Öğretim elemanı değerlendirme anketi | Kesinlikle katılmıyorum | Katılmıyorum | Kısmen katılıyorum | Katılıyorum | Kesinlikle katılıyorum | Fikrim yok |
---|---|---|---|---|---|---|
Dönem başında dersin amacını, kapsamını ve öğrencidenbeklenenleri anlaşılır bir şekilde açıklar. | ||||||
Dersin kaynaklarını dersin amaçlarına uygun olarak seçer veduyurur. | ||||||
Ders için önerdiği kaynaklara ulaşmada öğrencilere yolgösterir/yardımcı olur. | ||||||
Anlatımı (Dersi sunumu) akıcı, açık ve anlaşılırdır. | ||||||
Öğretim teknolojilerini (etkili bir şekilde) kullanabilir. | ||||||
Sınıfta çok yönlü iletişim ve etkileşim sağlayacakuygulamalara yer verir. | ||||||
Geleneksel öğretim strateji yöntem ve teknikleri konusundagelişmiş bir bilgi birikimine sahiptir. | ||||||
Derste işlediği öğretim yöntemlerini kendi uygulamalarındakullanır. | ||||||
Ders saatleri dışında ders ile ilgili öğrenciye yeterince zamanayırır. | ||||||
Derse düzenli olarak gelir ve zamanı etkin kullanır. | ||||||
Ders sırasında sınıfa hakimiyeti kurmada oldukça başarılıdır. | ||||||
Güncel konular hakkında öğrencileri bilgilendirir. | ||||||
Öğrenci görüşlerine açık tutum ve davranışları ile örnek teşkileder. | ||||||
Başarı ölçme yöntemleri ve araçları (klasik/test/sözlü sınav/proje/ödev vb.) dersin hedef ve içeriği ile uyumludur. | ||||||
Sınav kağıdımla ilgili soru sormak istediğimde bana yardımcı olur. | ||||||
Laboratuvar/saha/uygulama çalışmaları dersin amacı ileuyuşmaktadır. | ||||||
Dersin öğrenme ve öğretme sürecinin yaratıcı düşünme süreç vebecerilerini geliştirir. | ||||||
Ders güncel konu ve konuklarla desteklenir. | ||||||
Yukarıdaki sorular dışında iletmek istedikleriniz |