İstanbul Medipol Üniversitesi Öğrenci Kartı Yenileme Prosedürü
Kayıp, kırık, çalıntı, isteğe bağlı fotoğraf değişikliği vb. nedenlerle yeni kart talebinde bulunmak isteyen öğrencilerin aşağıdaki işlemleri sırasıyla gerçekleştirmesi gerekmektedir.
- MEBİS sistemi üzerinden "Taleplerim" alanından Talep Formu'nu eksiksiz doldurarak öğrenci kimlik kart talebinde bulunmanız gerekmektedir.
- Teslim alınacağı yerleşke “Açıklama” alanında belirtilmektedir. (Kavacık Kuzey Yerleşkesi, Kavacık Güney Yerleşkesi, Unkapanı Haliç Yerleşkesi, Esenler Yerleşkesi).
- Türkiye Halk Bankası 0896 – 16000016 numaralı hesaba “Kart Yenileme Bedeli” açıklamasıyla 25 ₺ ücret yatırılır.
- Ödenilen ücretin dekontu; Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Numarası ve teslim alınacağı yerleşke belirterek [email protected] e-posta adresine mail atılır.
- Talebi yapılan kart, Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı tarafından onaylanarak basıldıktan sonra MEBİS’te “HAZIR” durumuna geldiğinde Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı’ndan imza karşılığında teslim alınır.
Bilgi için: 0216 681 15 50
Kartların Teslim Alınabileceği Birimler
Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı D2 Blok -1. Kat (Yemekhane katı)
Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.
Bilgi Teknolojileri birimi C Blok 1. Kat 145 numaralı oda (Kırtasiye yanı)
Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.
Bilgi Teknolojileri Birimi 4. Kat
Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.
Bilgi Teknolojileri Birimi 2. Kat
Kartlar hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında teslim alınabilir.