Dersin Öğrenme Kazanımları
|
Öğretim Yöntemleri
|
Ölçme Yöntemleri
|
Bu dersin sonunda öğrenci;
Sanat ve Tasarımın temel aldığı, tasarım elemanları ve ilkelerini tanımlayabilir. |
1, 14, 2 |
A, B, C, D |
Tasarım fikri üretmenin bir düşünce sistemi olduğunu tanımlayabilir |
12, 14, 15, 16, 17, 2, 4 |
A, B, D |
Tasarımı düşünsel süreçler içinde çözümleyebilir |
1, 10, 14, 15, 16, 17, 19, 2, 4, 9 |
B |
Görme, algılama, sorgulama, ilişkilendirme yetisi geliştirir. |
10, 11, 12, 14, 17, 4, 5, 6, 9 |
D |
Gözlem, analiz, sentez yapabilir |
1, 10, 14, 15, 16, 17, 19, 2, 4, 9 |
C, D |
Tasarımda kullanılan çeşitli malzemeleri tanır, uygulama yöntem ve tekniklerini deneyimler |
1, 12, 14, 16, 4, 6, 8 |
B, C, D |
Tasarımın oluşum sürecinde parçaları bütün ile ilişkilendirir ve parçadan bütüne ulaşır. |
1, 13, 14, 15, 16, 19, 2, 4 |
B, C, D |
Doku, leke, renk, form bilgisini tasarımlarına aktarabilir |
14, 15, 16, 4, 6 |
B, C, D |
Çizgisel, lekesel, geometrik formları, sanatsal ifade biçimi olarak kullanabilir |
1, 14, 15, 16, 17, 19, 2, 4, 9 |
A, B, C, D |
Çeşitli malzemeleri kullanarak, görsel anlatım biçimini geliştirebilir |
13, 14, 15, 16, 17, 19, 2, 4, 6, 8, 9 |
B, C, D |
Tasarım problemlerine, uygun çözüm önerileri geliştirebilecektir |
1, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 2, 4, 9 |
B, C, D |
Tasarım imgelerini, görsel anlatım bütünlüğü sağlayarak görselleştirebilir |
14, 15, 16, 17, 19, 4, 6, 9 |
C, D |
Özgün sanat ürünleri ortaya koyma pratiği kazanır |
14, 15, 16, 17, 19, 4, 6, 8, 9 |
D |
Görsel Sanatlar Alanına yönelik vizyon ve bakış açısı geliştirir |
1, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 19, 2, 4, 6, 8, 9 |
A, B, C, D |