Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
BİLİŞİM VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİOÖ1114933Güz Dönemi2+236
Ders Programı

Perşembe 13:30-14:15

Perşembe 14:30-15:15

Perşembe 15:30-16:15

Perşembe 16:30-17:15

Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin DiliTürkçe
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüMeslek Bilgisi
Dersin KoordinatörüDr.Öğr.Üye. Cemil Gökhan KARACAN
Dersi VerenlerDr.Öğr.Üye. İbrahim Hakkı BULUT
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu ders güncel bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanarak gerçek dünyada karşılaşılan problemlerin çözülmesi, temel bilgisayar yazılımlarını kullanarak bilgiye ulaşma, bilgi üretme ve bilgileri analiz etme noktalarında öğretmen adaylarına ihtiyaç duydukları bilgi ve beceriyi kazandırmayı; bu teknolojilerin öğrenme-öğretme sürecinde kullanımı ve entegrasyonu, ve yazılım uygulamaları yardımıyla ders planları ve öğretim materyalleri ve araçlarının geliştirilmesi, sunuluşu ve değerlendirilmesi süreçleriyle ilgili öğretmen adaylarına ihtiyaç duydukları bilgi ve beceriyi kazandırmayı hedeflemektedir. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin (BİT) eğitime entegrasyon süreci, eğitimde teknoloji liderliği, teknoloji destekli öğrenme–öğretme yaklaşım ve stratejileri, dijital teknolojiler yardımıyla öğretim materyalleri ve araçlarının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi, dijital teknolojilerin öğretmenlerin mesleki gelişiminde kullanılması, ve sanal kişisel ve mesleki öğrenme ağları ile ilgili öğretmen adaylarının ihtiyaç duydukları bilgi ve becerileri kazandırmak dersin amaçları arasındadır.
Dersin İçeriğiBu ders; Dersin amacı, içeriği, ölçme–değerlendirme süreci, Google Classroom, Turnitin ders ile ilgili temel kaynakların tanıtımı
,• Bilgisayarın Temelleri
• İnsan-Bilgisayar Etkileşimi
• Dosya ve Klasör Yönetimi,• Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) Kullanımı ve Öğretmen Yeterlilikleri
• Medya Yöntem Tartışmaları
• Teknoloji Entegrasyon Modelleri
• Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Modeli
,• Temel Ağ Bilgisi ve Dijital Bilgi Kaynakları
• Bilgisayar Etiği ve Akademik Dürüstlük,• Teknoloji Liderliği
• Teknoloji Liderliği Standartları ve Türkiye'de Teknoloji Liderliği
• Öğretim Materyalleri Tasarım İlkeleri,Microsoft Word,• İçerik Geliştirme Araçları: Sunu Araçları, Görsel Tasarım Araçları, Video Tasarım Araçları
• Öğrenme Yönetim Sistemleri
• Okul Yönetim Sistemleri
• Kitlesel Çevrimiçi Açık Dersler Platformları,• Veri Analizi – Microsoft Excel,• Konferans Araçları
• İşbirlikçi Öğrenme Ortamları
• Ölçme ve Değerlendirme Araçları
• Mobil Öğrenme
• Online Öğrenme Araçları,• Etkili Sunum Teknikleri – Microsoft Powerpoint
• Sunu Materyali Tasarım İlkeleri,• Eğitimde Oyunlaştırma
• Tersyüz Öğrenme
• Mobil Öğrenme
• Arttırılmış/Sanal Gerçeklik
• Eğitimde Sosyal Medya Kullanımı,• Teknoloji Bağımlılığı
• Dijital Teknolojilerin Olumsuz Etkileri
• Siber Zorbalık,• Bilgi Okur-Yazarlığı
• Dijital Ebeveynlik
• Dijital Mahremiyet,• İnternette Güvenlik
• İnternette Hak ve Sorumluluklar
• Yaşam Boyu Öğrenme; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Bilişim teknolojisi ve öğretim teknolojileri kavramlarını tanımlar.6, 9
Bilişim ve öğretim teknolojilerinin öğretim tasarımı sürecine entegrasyonu sürecine ilişkin boyutları açıklar.10, 16, 9
Öğretim teknolojisindeki yeni eğilimler ve yaklaşımları branşına uygun şekilde adapte eder.11, 6
Tasarım ilkelerine uygun materyaller geliştirir.11, 6H
Materyal tasarımında ve geliştirilmesinde kullanılan dijital öğretim araçlarını tanır.16, 9
Dijital ortamlarda güvenli ve etik kullanımı öğrenir ve uygular. 10, 9
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 16: Soru - Cevap Tekniği , 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:H: Performans Görevi

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1 Dersin amacı, içeriği, ölçme–değerlendirme süreci, Google Classroom, Turnitin ders ile ilgili temel kaynakların tanıtımı
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
2• Bilgisayarın Temelleri
• İnsan-Bilgisayar Etkileşimi
• Dosya ve Klasör Yönetimi
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
3• Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) Kullanımı ve Öğretmen Yeterlilikleri
• Medya Yöntem Tartışmaları
• Teknoloji Entegrasyon Modelleri
• Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Modeli
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
4• Temel Ağ Bilgisi ve Dijital Bilgi Kaynakları
• Bilgisayar Etiği ve Akademik Dürüstlük
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
5• Teknoloji Liderliği
• Teknoloji Liderliği Standartları ve Türkiye'de Teknoloji Liderliği
• Öğretim Materyalleri Tasarım İlkeleri
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
6Microsoft WordBelirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
7• İçerik Geliştirme Araçları: Sunu Araçları, Görsel Tasarım Araçları, Video Tasarım Araçları
• Öğrenme Yönetim Sistemleri
• Okul Yönetim Sistemleri
• Kitlesel Çevrimiçi Açık Dersler Platformları
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
8• Veri Analizi – Microsoft ExcelBelirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
9• Konferans Araçları
• İşbirlikçi Öğrenme Ortamları
• Ölçme ve Değerlendirme Araçları
• Mobil Öğrenme
• Online Öğrenme Araçları
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
10• Etkili Sunum Teknikleri – Microsoft Powerpoint
• Sunu Materyali Tasarım İlkeleri
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
11• Eğitimde Oyunlaştırma
• Tersyüz Öğrenme
• Mobil Öğrenme
• Arttırılmış/Sanal Gerçeklik
• Eğitimde Sosyal Medya Kullanımı
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
12• Teknoloji Bağımlılığı
• Dijital Teknolojilerin Olumsuz Etkileri
• Siber Zorbalık
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
13• Bilgi Okur-Yazarlığı
• Dijital Ebeveynlik
• Dijital Mahremiyet
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
14• İnternette Güvenlik
• İnternette Hak ve Sorumluluklar
• Yaşam Boyu Öğrenme
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
Kaynak
Evans, D. Bilgisayar Bilimine Giriş: Dil, Mantık ve Makinalarla Keşifler. Shneiderman, B., & Plaisant, C. Kullanıcı Arayüzü Tasarımı: Etkili İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Stratejileri. Hamilton, B. Sınıfta Teknoloji Entegrasyonu: Her Öğrencinin İhtiyacını Karşılamak İçin Araçlar. Januszewski, A., & Molenda, M. (Eds.). Eğitim Teknolojisi: Yorumlarla Tanım. Gaskin, S., et al. Microsoft Office 365 & Office 2019 Giriş. Guerrero, H. Excel Veri Analizi: Modelleme ve Simülasyon. Kapp, K. M. Öğrenme ve Öğretimde Oyunlaştırma: Eğitim ve Eğitim için Oyun Tabanlı Yöntemler ve Stratejiler. Gregory, S., Lee, M. J. W., ve diğerleri (Eds.). Sanal Dünyalarda Öğrenme: Araştırmalar ve Uygulamalar. Singer, P. W., & Friedman, A. Siber Güvenlik ve Siber Savaş: Herkesin Bilmesi Gerekenler. Mitnick, K. Görünmezlik Sanatı: Dünyanın En Ünlü Hacker'ı Büyük Kardeş ve Büyük Veri Çağında Güvende Kalmanızı Öğretiyor.

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
Erken çocukluk eğitimi alanındaki bilimsel ve güncel kuram, kavram ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2
Erken çocukluk eğitimi alanındaki öğretim programı, öğretim strateji yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahiptir.
3
Çocukların gelişim ve öğrenme özellikleri ile öğrenme güçlüklerinin bilgisine sahiptir.
4
Erken çocukluk dönemi gelişimsel özellikleri ve bireysel farklılıklarına göre uygun öğretim stratejileri, yöntemleri ve teknikleri uygular.
5
Çocukların gelişimleri açısından uygun ve ihtiyaçlarına yönelik öğrenme ortamlarını düzenler, eğitim materyalleri tasarlar, çocukların kazanımlarını çok yönlü değerlendirir.
6
Erken çocukluk eğitimine yönelik sorunları tanımlar, analiz eder, kanıtlara ve bilimsel araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirir.
7
Erken çocukluk dönemi ile ilgili sorunların çözümü için bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluğunu etkin bir şekilde yerine getirir; güçlü yönlerini kullanır, zayıf yönlerini geliştirir.
8
Öğrenme gereksinimlerini belirler, bilgiye ulaşma yollarını etkin şekilde kullanır, yaşam boyu öğrenmeye karşı olumlu bir tutum geliştirir.
9
Topluma hizmet bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje veya etkinliklerde alanıyla ilgili kişilerle birlikte çalışır; dış görünüm, tutum ve davranışlarıyla topluma örnek olur.
10
Türkçeyi etkin ve kurallarına uygun olarak kullanır; bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanarak çevresiyle etkili iletişim kurar.
X
11
İnsan hakları, çocuk hakları ve demokrasi bilinciyle mesleki ve bilimsel açıdan etik değerlere uygun davranışlar sergiler.
12
Erken çocukluk eğitiminde kalite yönetimi, iş güvenliği süreçlerine uygun davranır; güvenli okul ortamı sağlamak ve çevreyi korumak için kişisel ve kurumsal etkileşim kurar.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100
AKTS / İşyükü Tablosu
EtkinlikSayıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati11010
Rehberli Problem Çözme000
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi000
Okul Dışı Diğer Faaliyetler155
Proje Sunumu / Seminer000
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı000
Ara Sınav ve Hazırlığı155
Genel Sınav ve Hazırlığı11010
Performans Görevi, Bakım Planı000
Toplam İş Yükü (Saat)30
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(30/30)1
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
BİLİŞİM VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİOÖ1114933Güz Dönemi2+236
Ders Programı

Perşembe 13:30-14:15

Perşembe 14:30-15:15

Perşembe 15:30-16:15

Perşembe 16:30-17:15

Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin DiliTürkçe
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüMeslek Bilgisi
Dersin KoordinatörüDr.Öğr.Üye. Cemil Gökhan KARACAN
Dersi VerenlerDr.Öğr.Üye. İbrahim Hakkı BULUT
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu ders güncel bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanarak gerçek dünyada karşılaşılan problemlerin çözülmesi, temel bilgisayar yazılımlarını kullanarak bilgiye ulaşma, bilgi üretme ve bilgileri analiz etme noktalarında öğretmen adaylarına ihtiyaç duydukları bilgi ve beceriyi kazandırmayı; bu teknolojilerin öğrenme-öğretme sürecinde kullanımı ve entegrasyonu, ve yazılım uygulamaları yardımıyla ders planları ve öğretim materyalleri ve araçlarının geliştirilmesi, sunuluşu ve değerlendirilmesi süreçleriyle ilgili öğretmen adaylarına ihtiyaç duydukları bilgi ve beceriyi kazandırmayı hedeflemektedir. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin (BİT) eğitime entegrasyon süreci, eğitimde teknoloji liderliği, teknoloji destekli öğrenme–öğretme yaklaşım ve stratejileri, dijital teknolojiler yardımıyla öğretim materyalleri ve araçlarının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi, dijital teknolojilerin öğretmenlerin mesleki gelişiminde kullanılması, ve sanal kişisel ve mesleki öğrenme ağları ile ilgili öğretmen adaylarının ihtiyaç duydukları bilgi ve becerileri kazandırmak dersin amaçları arasındadır.
Dersin İçeriğiBu ders; Dersin amacı, içeriği, ölçme–değerlendirme süreci, Google Classroom, Turnitin ders ile ilgili temel kaynakların tanıtımı
,• Bilgisayarın Temelleri
• İnsan-Bilgisayar Etkileşimi
• Dosya ve Klasör Yönetimi,• Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) Kullanımı ve Öğretmen Yeterlilikleri
• Medya Yöntem Tartışmaları
• Teknoloji Entegrasyon Modelleri
• Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Modeli
,• Temel Ağ Bilgisi ve Dijital Bilgi Kaynakları
• Bilgisayar Etiği ve Akademik Dürüstlük,• Teknoloji Liderliği
• Teknoloji Liderliği Standartları ve Türkiye'de Teknoloji Liderliği
• Öğretim Materyalleri Tasarım İlkeleri,Microsoft Word,• İçerik Geliştirme Araçları: Sunu Araçları, Görsel Tasarım Araçları, Video Tasarım Araçları
• Öğrenme Yönetim Sistemleri
• Okul Yönetim Sistemleri
• Kitlesel Çevrimiçi Açık Dersler Platformları,• Veri Analizi – Microsoft Excel,• Konferans Araçları
• İşbirlikçi Öğrenme Ortamları
• Ölçme ve Değerlendirme Araçları
• Mobil Öğrenme
• Online Öğrenme Araçları,• Etkili Sunum Teknikleri – Microsoft Powerpoint
• Sunu Materyali Tasarım İlkeleri,• Eğitimde Oyunlaştırma
• Tersyüz Öğrenme
• Mobil Öğrenme
• Arttırılmış/Sanal Gerçeklik
• Eğitimde Sosyal Medya Kullanımı,• Teknoloji Bağımlılığı
• Dijital Teknolojilerin Olumsuz Etkileri
• Siber Zorbalık,• Bilgi Okur-Yazarlığı
• Dijital Ebeveynlik
• Dijital Mahremiyet,• İnternette Güvenlik
• İnternette Hak ve Sorumluluklar
• Yaşam Boyu Öğrenme; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Bilişim teknolojisi ve öğretim teknolojileri kavramlarını tanımlar.6, 9
Bilişim ve öğretim teknolojilerinin öğretim tasarımı sürecine entegrasyonu sürecine ilişkin boyutları açıklar.10, 16, 9
Öğretim teknolojisindeki yeni eğilimler ve yaklaşımları branşına uygun şekilde adapte eder.11, 6
Tasarım ilkelerine uygun materyaller geliştirir.11, 6H
Materyal tasarımında ve geliştirilmesinde kullanılan dijital öğretim araçlarını tanır.16, 9
Dijital ortamlarda güvenli ve etik kullanımı öğrenir ve uygular. 10, 9
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 16: Soru - Cevap Tekniği , 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:H: Performans Görevi

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1 Dersin amacı, içeriği, ölçme–değerlendirme süreci, Google Classroom, Turnitin ders ile ilgili temel kaynakların tanıtımı
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
2• Bilgisayarın Temelleri
• İnsan-Bilgisayar Etkileşimi
• Dosya ve Klasör Yönetimi
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
3• Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) Kullanımı ve Öğretmen Yeterlilikleri
• Medya Yöntem Tartışmaları
• Teknoloji Entegrasyon Modelleri
• Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Modeli
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
4• Temel Ağ Bilgisi ve Dijital Bilgi Kaynakları
• Bilgisayar Etiği ve Akademik Dürüstlük
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
5• Teknoloji Liderliği
• Teknoloji Liderliği Standartları ve Türkiye'de Teknoloji Liderliği
• Öğretim Materyalleri Tasarım İlkeleri
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
6Microsoft WordBelirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
7• İçerik Geliştirme Araçları: Sunu Araçları, Görsel Tasarım Araçları, Video Tasarım Araçları
• Öğrenme Yönetim Sistemleri
• Okul Yönetim Sistemleri
• Kitlesel Çevrimiçi Açık Dersler Platformları
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
8• Veri Analizi – Microsoft ExcelBelirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
9• Konferans Araçları
• İşbirlikçi Öğrenme Ortamları
• Ölçme ve Değerlendirme Araçları
• Mobil Öğrenme
• Online Öğrenme Araçları
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
10• Etkili Sunum Teknikleri – Microsoft Powerpoint
• Sunu Materyali Tasarım İlkeleri
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
11• Eğitimde Oyunlaştırma
• Tersyüz Öğrenme
• Mobil Öğrenme
• Arttırılmış/Sanal Gerçeklik
• Eğitimde Sosyal Medya Kullanımı
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
12• Teknoloji Bağımlılığı
• Dijital Teknolojilerin Olumsuz Etkileri
• Siber Zorbalık
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
13• Bilgi Okur-Yazarlığı
• Dijital Ebeveynlik
• Dijital Mahremiyet
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
14• İnternette Güvenlik
• İnternette Hak ve Sorumluluklar
• Yaşam Boyu Öğrenme
Belirtilen kaynakta ilgili bölümün okunması
Kaynak
Evans, D. Bilgisayar Bilimine Giriş: Dil, Mantık ve Makinalarla Keşifler. Shneiderman, B., & Plaisant, C. Kullanıcı Arayüzü Tasarımı: Etkili İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Stratejileri. Hamilton, B. Sınıfta Teknoloji Entegrasyonu: Her Öğrencinin İhtiyacını Karşılamak İçin Araçlar. Januszewski, A., & Molenda, M. (Eds.). Eğitim Teknolojisi: Yorumlarla Tanım. Gaskin, S., et al. Microsoft Office 365 & Office 2019 Giriş. Guerrero, H. Excel Veri Analizi: Modelleme ve Simülasyon. Kapp, K. M. Öğrenme ve Öğretimde Oyunlaştırma: Eğitim ve Eğitim için Oyun Tabanlı Yöntemler ve Stratejiler. Gregory, S., Lee, M. J. W., ve diğerleri (Eds.). Sanal Dünyalarda Öğrenme: Araştırmalar ve Uygulamalar. Singer, P. W., & Friedman, A. Siber Güvenlik ve Siber Savaş: Herkesin Bilmesi Gerekenler. Mitnick, K. Görünmezlik Sanatı: Dünyanın En Ünlü Hacker'ı Büyük Kardeş ve Büyük Veri Çağında Güvende Kalmanızı Öğretiyor.

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
Erken çocukluk eğitimi alanındaki bilimsel ve güncel kuram, kavram ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2
Erken çocukluk eğitimi alanındaki öğretim programı, öğretim strateji yöntem ve teknikleri ile ölçme ve değerlendirme bilgisine sahiptir.
3
Çocukların gelişim ve öğrenme özellikleri ile öğrenme güçlüklerinin bilgisine sahiptir.
4
Erken çocukluk dönemi gelişimsel özellikleri ve bireysel farklılıklarına göre uygun öğretim stratejileri, yöntemleri ve teknikleri uygular.
5
Çocukların gelişimleri açısından uygun ve ihtiyaçlarına yönelik öğrenme ortamlarını düzenler, eğitim materyalleri tasarlar, çocukların kazanımlarını çok yönlü değerlendirir.
6
Erken çocukluk eğitimine yönelik sorunları tanımlar, analiz eder, kanıtlara ve bilimsel araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirir.
7
Erken çocukluk dönemi ile ilgili sorunların çözümü için bireysel ve grup çalışmalarında sorumluluğunu etkin bir şekilde yerine getirir; güçlü yönlerini kullanır, zayıf yönlerini geliştirir.
8
Öğrenme gereksinimlerini belirler, bilgiye ulaşma yollarını etkin şekilde kullanır, yaşam boyu öğrenmeye karşı olumlu bir tutum geliştirir.
9
Topluma hizmet bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje veya etkinliklerde alanıyla ilgili kişilerle birlikte çalışır; dış görünüm, tutum ve davranışlarıyla topluma örnek olur.
10
Türkçeyi etkin ve kurallarına uygun olarak kullanır; bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanarak çevresiyle etkili iletişim kurar.
X
11
İnsan hakları, çocuk hakları ve demokrasi bilinciyle mesleki ve bilimsel açıdan etik değerlere uygun davranışlar sergiler.
12
Erken çocukluk eğitiminde kalite yönetimi, iş güvenliği süreçlerine uygun davranır; güvenli okul ortamı sağlamak ve çevreyi korumak için kişisel ve kurumsal etkileşim kurar.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Sayısal Veriler

Ekleme Tarihi: 04/07/2022 - 14:14Son Güncelleme Tarihi: 04/07/2022 - 14:15