Geri
AKADEMİK

Medipol Yardım Masası Uygulaması

14.04.2020

Medipol Yardım Masası Uygulaması

Üniversitemiz Bilgi Teknolojileri stratejik hedefleri içerisinde yer alan kurumsal hafızanın güçlendirilmesi kapsamında talep ve sorun bildirimlerinin düzenli bir akış içerisinde kayıt altına alınarak gerçekleştirilmesi ve ortaya çıkan çözümlerin bir platform üzerinde kayıt altına alınması, sınıflandırılması ve raporlanması amacıyla Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanan "Medipol Yardım Masası (MYM)" birinci fazı tamamlanarak üniversitemiz kurumsal uygulamalar envanterine kazandırılmıştır.

 

Bu uygulama yardımı ile öğrenci ve personelimizin aldığı hizmetlerde ortaya çıkan talepler ve problemlerine yönelik çözümlerin hızlanması ve sunulan hizmetlerin kalitesinin artırılmasına katkı sağlanması hedeflenmiştir.

 

İlk fazda MEBİS sisteminde yer alan talep bildirim formları ve çeşitli e-posta kanalı ile yapılan bildirimler MYM üzerinde toplanarak kayıtlara dönüşmekte ve bu kayıtlar ilk etapta çağrı merkezine ulaşmaktadır. Çağrı merkezi personeli ilgili kayıtları tek tek inceleyerek doğru birimlere yönlendirilmesini sağlayacaktır.

 

Biriminize ait kayıtları görme ve düzenleme yetkileri ilgili kişilere tanımlanmıştır.

 

Sistemin kullanımı ile ilgili kılavuz aşağıda yer alan linkte yer almaktadır.

 

Dokumanın güncel hali için https://www.medipol.edu.tr/universite/genel-sekreterlik/bilgi-teknolojileri-dairesi/sikca-sorulan-sorular/medipol-yardim-masasi  adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

Sistemin kullanımı sırasında problemle karşılaşmanız durumunda Çağrı Merkezi veya Mebis üzerinde yer alan Bilgi Teknolojileri Talep sekmesinden bildirimde bulunabilirsiniz.

Saygılarımızla
Bilgi Teknolojileri Daire Başkanlığı