Geri
AKADEMİK

Ders Seçim, Ders Alma ve Dersten Çekilme İşlemleri

17.02.2017

Ders Seçim, Ders Alma ve Dersten Çekilme İşlemleri

Tüm önlisans ve lisans öğrencilerinin ders seçim işlemleri 13 – 25 Şubat 2017 tarihleri arasında MEBİS’den yapılacaktır.
 
Ders alma - dersten çekilme işlemleri 27 Şubat 2017 - 3 Mart 2017 tarihleri arasında yapılacaktır.
 
 
 
Öğrenim ücreti borcunuz bulunması durumunda ders seçim sayfanız açılmayacaktır. Borcunuz ödenmeden ders seçimi yapılamayacağından Mali İşler Birimine başvurmanız gerekmektedir.
 
Muafiyet sınavı sonucuna göre birinci sınıfa başlayan öğrencilerden ders seçim işlemlerinden önce ücret farkını ödemeleri gerekmektedir. Ücret farkının ödenmemesi durumunda ders seçim sayfası açılmayacaktır.
 
İletişim için : [email protected]
 
MEBİS otomasyon sistemine Kullanıcı Adı ve Şifre girilerek ulaşabilir.
 
MEBİS otomasyon sistemine girişte bir hata ile karşılaşılması durumunda [email protected] adresi ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.
 
MEBİS kullanım kılavuzunda örnek ders seçim işlemleri görsel olarak anlatılmaktadır.
 
Detaylı bilgi için Fakülte / Yüksekokul / Meslek Yüksekokulu tarafından yayımlanacak duyuruları takip edebilir, ilgili Dekanlık/Müdürlük ve danışman öğretim elmanı ile mail yoluyla iletişime geçilebilir.
 
MEBİS kullanım kılavuzuna ulaşmak için tıklayınız.
Ders seçim işlemleri ile ilgili bilgi için tıklayınız.
Ders muafiyet işlemleri ile ilgili bilgi için tıklayınız.
Bilgi Talep Formu