05.09.2024
2024 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarına göre 2024-2025 öğretim yılı için yükseköğretim programlarına ek yerleştirme işlemleri, ÖSYM tarafından yapılacaktır.
Adaylar, 2024-YKS Ek Yerleştirme tercihlerini, 6-11 Eylül 2024 tarihleri arasında T.C. Kimlik numaraları ve şifreleri ile ÖSYM'nin https://ais.osym.gov.tr internet adresinden veya ÖSYM Aday İşlemleri Mobil Uygulamasından bireysel olarak kendileri yapacaklardır. Tercih işlemleri, 6 Eylül 2024 tarihinde saat 14.30'da başlayacak, 11 Eylül 2024 tarihinde saat 23.59’da sona erecektir.
Merkezî yerleştirmede bir yükseköğretim programına yerleştirilen adaylar, ek yerleştirme için başvuru yapamayacaklardır.
Üniversitemizin 2024-YKS Ek Yerleştirme kontenjanları ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki butonlara tıklayarak ulaşabilirsiniz.
ÖN LİSANS
Kontenjan ve taban puanlar için TIKLAYINIZ.
LİSANS
Kontenjan ve taban puanlar için TIKLAYINIZ.
Ön lisans programları için TIKLAYINIZ.
Lisans programları için TIKLAYINIZ.
Burs bilgileri için TIKLAYINIZ.
"Adli Sicil Kaydı" veya "Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge" ile "Heyet Raporu" nun; ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.
Havacılık Yönetimi Programını kazanan adaylar için;
- Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge ( Bu belge e-Devlet üzerinden de alınabilir.),
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb) alınması gerekmektedir.
Havacılık Yönetimi programına yerleşen öğrencilerin, ön kayıt sonrasında raporları ve ödemeleri üniversitenin ilgili birimleri tarafından kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında kayıt yapılmasına engel bir durum yoksa öğrencilerin kesin kayıtları üniversitemiz tarafından tamamlanacaktır.
"Adli Sicil Kaydı" veya "Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge" ile "Heyet Raporu" nun; ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programını kazanan adaylar için;
- Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge ( Bu belge e-Devlet üzerinden de alınabilir.),
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb) alınması gerekmektedir.
Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği programına yerleşen öğrencilerin, ön kayıt sonrasında raporları ve ödemeleri üniversitenin ilgili birimleri tarafından kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında kayıt yapılmasına engel bir durum yoksa öğrencilerin kesin kayıtları üniversitemiz tarafından tamamlanacaktır.
"Adli Sicil Kaydı" veya "Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge" ile "Sağlık Raporu" nun; ÖN KAYIT sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir.
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programını kazanan adaylar için;
- Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığı gösterir belge(Bu belge e-Devlet üzerinden de alınabilir.),
- Bayanlar için 160-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
- Erkekler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
- Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkilendirilmiş havacılık tıp merkezlerinde yapılan muayene sonucunda uçuşa elverişli olduğuna dair sağlık raporu almak(*)
- Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak.
*Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumları için TIKLAYINIZ.
*Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumları iletişim bilgileri TIKLAYINIZ.
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programlarına yerleşen öğrencilerin, ön kayıt sonrasında raporları ve ödemeleri üniversitenin ilgili birimleri tarafından kontrol edilecektir. Kontrol sonrasında kayıt yapılmasına engel bir durum yoksa öğrencilerin kesin kayıtları üniversitemiz tarafından tamamlanacaktır.
2024 - 2025 AKADEMİK YILI GÜZ DÖNEMİ
YKS ÖDEME İŞLEMLERİ
1. NAKİT VEYA KREDİ KARTI İLE TEK SEFERDE YAPILAN ÖDEMELERDE %5 İNDİRİM UYGULANACAKTIR.
1.1. Ödemelerini nakit veya İnternet bankacılığı üzerinden havale/EFT ile ödeme yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz öğrenci MEBİS otomasyon sisteminden peşin ödeme seçeneğini kullanarak %5 peşin indirimli ödeme tutarlarını öğrenip ödemelerini aşağıdaki banka hesap bilgilerine havale/EFT ile ödeyebilirler.
TÜRKİYE HALK BANKASI
MARMARA KURUMSAL ŞUBESİ/İST: 1451
HESAP NO (TL): 16100026
IBAN NO (TL): TR57 0001 2001 4510 0016 1000 26
ALICI ADI: İstanbul Medipol Üniversitesi
Önemli not: Havale/EFT olarak işlem yapan öğrenci ve velilerimizin ödeme işlemini gerçekleştirirken Dekontun açıklama kısmına öğrenci adı, soyadı ve T.C. vatandaşlık numaralarını yazdırmaları önemle rica olunur. Muhasebe birimi elden nakit tahsilat yapmamaktadır
1.2. Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemindeki peşin ödeme seçeneğini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini Kredi kartı ile tek çekim %5 indirimli olarak ödeyebilirler.
Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.
2. KREDİ KARTI İLE TAKSİTLİ ÖDEME
Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini kredi kartı ile taksitli olarak ödeyebilirler. Çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak öğrenim ücretinin taksitlendirilebilmesi (9 taksit) için kullanılacak banka kredi kartları aşağıdaki gibidir.
1 - Yapı Kredi Bankası Kredi Kartları ve World özellikli kartlar
2 – Garanti Bankası Kredi Kartları ve Bonus özellikli kartlar,
3 - Türkiye İş Bankası Kredi Kartları ve Maximum özellikli kartlar,
4 - Halk Bankası Kredi Kartları ve Paraf özellikli kartlar,
5 - Akbank Kredi Kartları ve Axess özellikli kartlar,
6 - QNB Finans Bank Kredi kartları ve Advantage Özellikli kartlar.
Yukarıda sıralanan kartlar dışındaki kartlara taksitlendirme yapılamamaktadır. Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim ya da taksitli olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.
3. OKUL TAKSİT SİSTEMİ (10 TAKSİT)
Taksitli ödemeden yararlanmak isteyen öğrenci ve velilerimizin tercih ettikleri anlaşmalı bankalarımızın tüm şubelerinde görevlendirilen Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkililerine MEBİS’nden alacakları ödeme planı ile başvurup taksitli ödeme anlaşması yapmaları gerekmektedir. Tercih edebileceğiniz banka duyurularına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.
Akbank OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Albaraka Türk OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Vakıf Katılım OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Yapı Kredi OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
İletişim Bilgileri
Çağrı Merkezi : 444 85 44
E-posta : [email protected]
Son Güncelleme Tarihi: 05/10/2024 - 22:44