Ana içeriğe atla

2022 DGS Ek Yerleştirme Kayıt İşlemleri

17.10.2022

Yerleşen tüm adayların E-DEVLET kaydı öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini tamamlamaları ZORUNLUDUR.

ÖN KAYIT PANELİ veriler aktarıldıktan sonra AKTİF hale gelecektir.

2022 DGS Ek Yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize yerleşen adayların kayıtları;
19 - 20 Ekim 2022 tarihleri arasında  e-devlet üzerinden elektronik kayıt (e-kayıt) uygulaması ve 19 - 24 Ekim 2022 tarihleri  arasında Medipol Bilgi Eğitim Sistemi (MEBİS) üzerinden UZAKTAN ONLINE OLARAK YAPILACAKTIR.
Kayıt dönemi süresince (19 - 24 Ekim 2022) üniversitemizin 444 85 44 numaralı Çağrı Merkezinden telefonla destek alabilirsiniz.
DGS-2022 Şartlı Kayıt
2022 yılı Dikey Geçiş Sınavı kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden önlisans öğrencileri bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2022-2023 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı başlangıcına kadar, 2022 DGS’de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına kayıt yaptırabilecektir.

 KAMPÜSTE KAYIT İŞLEMİ YAPILMAYACAKTIR.

Eğitim dili İngilizce olan programlara kayıt yaptıracak öğrenciler için Hazırlık Muafiyet Sınavı: 26 Ekim 2022 tarihinde Kavacık Kuzey Kampüsü C Blok 209 numaralı amfide gerçekleşecek ve sınav saat 09.00‘da başlayacaktır.
Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.
Kayıt evraklarının ön kayıt sırasında sisteme yüklenmesi gerekmektedir. 
  • 2022-DGS Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi.
  • Lise Diploması veya Lise Mezuniyet Belgesi veya Diploma Kayıp Belgesi.
  • Ön Lisans Diploması veya Ön Lisans Mezuniyet Belgesi veya Önlisans Kayıp Belgesi.
  • Nüfus Cüzdanı.
  • Şehit/Gazi Yakını Belgesi (Sadece Şehit/Gazi Yakınları)
  • Engelli Raporu (Sadece Engelli Adaylar)
  • Milli Sporcu Belgesi (Sadece Milli Sporcular)
KAYIT AŞAMALARI
  • Ön kayıt işlemi ve belgelerinin sisteme yüklenmesi
  • E-devlet üzerinden kayıt işleminin tamamlanması.
 
TAM BURSLU programlara yerleşen tüm adayların E-devlet kaydı öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini yapmaları ve KAYIT EVRAKLARINI sisteme yüklemeleri gerekmektedir.
ÖN KAYIT işlemini yapan TAM BURSLU adaylar 19 - 20 Ekim 2022 tarihleri arasında doğrudan E-devlet üzerinden kayıtlarını tamamlayabilirler.
E-devlet üzerinden kayıt tamamlayanların “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları gerekmektedir.
E-Devlet üzerinden kayıt tamamlayan TAM BURSLU öğrencilerin "Elektronik Kayıt Belgesi" ni [email protected]  adresine mail olarak göndermeleri gerekmektedir.
Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve mail gönderilecektir. 
Öğrenciler yapılacak bilgilendirmeden 1 gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.
 
KAYIT AŞAMALARI
  • Ön kayıt işlemi ve belgelerinin sisteme yüklenmesi
  • Üniversite tarafından KESİN KAYIT işleminin tamamlanması.
 
TAM BURSLU programlara yerleşen tüm adayların KESİN KAYIT öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini yapmaları ve KAYIT EVRAKLARINI sisteme yüklemeleri gerekmektedir.
ÖN KAYIT işlemini yapan TAM BURSLU adayların kayıtları, 19 - 24 Ekim 2022 tarihleri arasında doğrudan Üniversite tarafından tamamlanacaktır.
Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve mail gönderilecektir.  
Öğrenciler yapılacak bilgilendirmeden 1 gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.
KAYIT AŞAMALARI
  • Ön kayıt işlemi ve belgelerinin sisteme yüklenmesi
  • Ödeme işleminin yapılması
  • E-devlet üzerinden kayıt işleminin tamamlanması.
 
İNDİRİMLİ  programlara yerleşen tüm adayların E-devlet kaydı öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini yapmaları ve KAYIT EVRAKLARINI sisteme yüklemeleri gerekmektedir.
Ödeme işlemleri ÖN KAYIT PANELİ’ nden yapılabilmektedir.
Adaylar ÖN KAYIT işlemleri sonrasında ücret bilgilerine ulaşarak ödeme işlemlerini gerçekleştirmelidir.
ÖN KAYIT ve ÖDEME işlemi sonrasında öğrenciye E-devlet üzerinden kayıt işlemini tamamlayabileceğine dair sms ve mail gönderilecektir.
Bu süreçten sonra adaylar  19 - 20 Ekim 2022 tarihleri arasında doğrudan E-devlet üzerinden kayıtlarını tamamlayabilirler.
E-devlet üzerinden kayıt tamamlayanların “e-kayıt işlemlerinin başarıyla gerçekleştirildiğine” dair yazıyı ekranda görmeden sistemden çıkmamaları gerekmektedir.
Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve mail gönderilecektir. 
Öğrenciler yapılacak bilgilendirmeden 1 gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.
KAYIT AŞAMALARI
  • Ön kayıt işlemi ve belgelerinin sisteme yüklenmesi
  • Ödeme işleminin yapılması
  • Üniversite tarafından KESİN KAYIT işleminin tamamlanması.
 
İNDİRİMLİ programlara yerleşen tüm adayların KESİN KAYIT öncesinde ÖN KAYIT işlemlerini yapmaları ve KAYIT EVRAKLARINI sisteme yüklemeleri gerekmektedir.
Ödeme işlemleri ÖN KAYIT PANELİ’ nden yapılabilmektedir.
Adaylar ÖN KAYIT işlemleri sonrasında ücret bilgilerine ulaşarak ödeme işlemlerini gerçekleştirmelidir.
ÖN KAYIT ve ÖDEME işlemini yapan adayların kayıtları, 19 - 24 Ekim 2022tarihleri arasında doğrudan Üniversite tarafından tamamlanacaktır.
Kesin kayıt işlemi tamamlanan tüm öğrencilere kaydın tamamlandığına dair süreçte ayrıca sms ve mail gönderilecektir.  
Öğrenciler yapılacak bilgilendirmeden 1 gün sonra https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama adresi üzerinden Öğrenci Belgesi Sorgulama yaparak kayıt durumlarını kontrol edebileceklerdir.
Aynı anda örgün  iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğinden ; adaylar yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar.
ÖRNEK: Halen örgün bir lisans programda kayıtlı iken, tekrar örgün bir lisans programına yerleşen öğrenciler (aynı düzey)
Bu durumda olup;
19 - 24 Ekim 2022 tarihleri arasında KESİN kayıtlarını yapamayacak/yapamayan adayların Üniversitemiz Öğrenci İşleri Birimi ile eş zamanlı olarak iletişime geçilerek bilgi alması gerekmektedir.)
Programların ücret bilgisi için TIKLAYINIZ.
İngilizce programların zorunlu hazırlık sınıfı ücret bilgisi için TIKLAYINIZ.
 
Burs ve indirim olanakları ile ilgili bilgi için TIKLAYINIZ.
                                                                           2022- 2023 AKADEMİK YILI
                                                                            DGS ÖDEME İŞLEMLERİ
1.   NAKİT VEYA KREDİ KARTI İLE TEK SEFERDE YAPILAN ÖDEMELERDE %5 İNDİRİM UYGULANACAKTIR.
          1. Ödemelerini nakit olarak banka şubesi üzerinden yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz tüm Akbank şubelerinden öğrenci numarası ile, Albaraka Türk, Yapı kredi ve Vakıf Katılım şubelerinden ise öğrencinin TCKN si ile %5 peşin indirimli olarak ödeyebilirler.
 
           2. İnternet bankacılığı üzerinden havale/EFT ile ödeme yapmak isteyen öğrenci ve velilerimiz öğrenci MEBİS otomasyon sisteminden peşin ödeme seçeneğini kullanarak %5 peşin indirimli ödeme tutarlarını öğrenip ödemelerini aşağıdaki banka hesap bilgilerine havale/EFT ile ödeyebilirler.
 
TÜRKİYE HALK BANKASI
ALTUNİZADE TİCARİ ŞUBE: 0896
HESAP NO (TL): 16000024
IBAN NO (TL): TR82 0001 2009 8960 0016 0000 24
ALICI ADI: İstanbul Medipol Üniversitesi
ÖNEMLİ NOT : Havale/EFT olarak işlem yapan öğrenci ve velilerimizin ödeme işlemini gerçekleştirirken Dekontun açıklama kısmına öğrenci adı, soyadı ve T.C. vatandaşlık numaralarını yazdırmaları önemle rica olunur. Muhasebe birimi elden nakit tahsilat yapmamaktadır.
            3. Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemindeki peşin ödeme seçeneğini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini Kredi kartı ile tek çekim %5 indirimli olarak ödeyebilirler.  Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.
 
2.  KREDİ KARTI İLE TAKSİTLİ ÖDEME
Öğrencilerimiz, MEBİS ödeme bilgileri sayfasın da yer alan çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak internet üzerinden öğrenim ücretlerini kredi kartı ile taksitli olarak ödeyebilirler. Çevrimiçi ödeme sistemini kullanarak öğrenim ücretinin taksitlendirilebilmesi (9 taksit) için kullanılacak banka kredi kartları aşağıdaki gibidir.
1 - Yapı Kredi Bankası Kredi Kartları ve World özellikli kartlar
2 – Garanti Bankası Kredi Kartları ve Bonus özellikli kartlar,
3 - Türkiye İş Bankası Kredi Kartları ve Maximum özellikli kartlar,
- Halk Bankası Kredi Kartları ve Paraf özellikli kartlar,
5 - Akbank Kredi Kartları ve Axess özellikli kartlar,
6 - QNB Finans Bank Kredi kartları ve Advantage Özellikli kartlar.
Yukarıda sıralanan kartlar dışındaki kartlara taksitlendirme yapılamamaktadır. Öğrenim ücretinin tamamı tek çekim ya da taksitli olarak ödenmemesi halinde kayıt işlemleri tamamlanamayacaktır. American Express özellikli ve yurt dışı kredi kartları çevrimiçi ödeme sisteminde kullanılamamaktadır.
 
3.  OKUL TAKSİT SİSTEMİ (10 TAKSİT)
Taksitli ödemeden yararlanmak isteyen öğrenci ve velilerimizin tercih ettikleri bankanın tüm şubelerinde görevlendirilen Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkililerine başvurup taksitli ödeme anlaşması yapmaları gerekmektedir.  Tercih edebileceğiniz banka duyurularına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.
 
Akbank OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Albaraka Türk OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Vakıf Katılım OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
Yapı Kredi OTS bilgileri için TIKLAYINIZ.
                        
İstanbul Medipol Üniversitesi
İletişim Bilgileri:
Çağrı Merkezi                  : 444 85 44
Faks                       : 0212 521 28 52
E-posta: [email protected]

Eğitim dili İngilizce olan programlara kayıt yaptıracak öğrenciler için Hazırlık Muafiyet Sınavı: 26 Ekim 2022 tarihinde Kavacık Kuzey Kampüsü C Blok 209 numaralı amfide gerçekleşecek ve sınav saat 09.00‘da başlayacaktır.

Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.

Ders muafiyet duyuruları ilgili fakülteler tarafından web sitesinde ilan edilecektir.
Kayıt işlemi tamamlayan öğrencilerin bu süreçte muafiyet başvuruları için transkript ve ders içerikleri hazır bulundurmaları önem taşımaktadır.
Ders muafiyet başvuruları ve sınıf intibak işlemleri ilgili fakülteler tarafından takip edilmekte olup detaylı bilgi için doğrudan ilgili fakülteler ile iletişime geçilebilir.
Öğrenci İşleri Dairesi İletişim: [email protected]            
Öğrenci Muhasebesi Birimi İletişim: [email protected]
İngilizce Dil Okulu Mail İletişim : [email protected]
Detaylı ve güncel bilgi için https://www.medipol.edu.tr/ sitesinden yayımlanacak olan duyuruların takip edilmesi gerekmektedir.
Adaylar 444 85 44 numaralı telefondan ve https://www.medipol.edu.tr/universite/ulasim-ve-iletisim linkinde yer alan iletişim bilgileri üzerinden Üniversitemize ulaşabilirler.