Bu ders; Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme Kazanımları
Öğretim Yöntemleri
Ölçme Yöntemleri
2.Alanıyla ilgili güncel konu ve sorunları açıklayabilecektir
1. Kendi konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak çalışmaları kavrayabilecektir.
1.1. Alanıyla ilgili akademik çalışmaları araştırır.
1.2. Alanıyla ilgili akademik çalışmaları derleyerek ödev yapar
2.1. Alanıyla ilgili güncel kaynakları araştırır.
2.2. Alanıyla ilgili güncel sorunları tartışır.
3. Staj yaptığı iş yerinde uygulamalı bilgi edinecektir.
3.1. İş yerinde tespit ettikleri aksaklıklara karşı raporlarında çözüm önerileri geliştirebileceklerdir.
3.2. İş yerlerine dair gerçekçi gözlem yapabileceklerdir.
4. Akademik tartışmalarda kendi konumunu geliştirecek eylemleri bilecektir.
4.1. Kanıta dayalı argümanlar kullanır.
4.2. Akademik tartışmalarda rakip konumları değerlendirir.
5. Kendi araştırması bağlamında akademik argümanları tanıyabilecektir.
5.1. Alanıyla ilgili akademik çıktıları kavrar.
5.2. Edindiği akademik çıktıları pratiğe dönüştürecekleri rapor hazırlar.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:
Ders Akışı
Sıra
Konular
Ön Hazırlık
1
Seminer
2
Seminer
3
Seminer
4
Seminer
5
Seminer
6
Seminer
7
Seminer
8
Seminer
9
Seminer
10
Seminer
11
Seminer
12
Seminer
13
Seminer
14
Seminer
Kaynak
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No
Program Yeterliliği
Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1
Ortaöğretim ve lise düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları ve dokümanları, diğer kaynaklarla birlikte desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
2
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, aynı düzeydeki bir alanda ve/veya bir ileri eğitim düzeyinde kullanabilme becerileri kazanma.
3
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, analiz edebilme, problemleri tanımlayabilme, elde edilen verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
X
4
Bağımsız olarak alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı yürütebilme.
X
5
Karşılaşılan ve öngörülemeyen alanı ile ilgili uygulamalardaki karmaşık sorunları çözmek için sorumluluk alabilme.
X
6
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme, temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel düşünceyle değerlendirebilme, karşılayabilme.
X
7
Öğrenimini bir mesleğe yada bir ileri eğitim düzeyine yönlendirebilme ve öğrenme bilincini yaşam boyu kazanmış olma.
X
8
Öğrenmiş olduğu alanı ile ilgili konularda düşünceleri bilgi ve beceriler düzeyinde yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
X
9
Alanıyla ilgili düşünceleri ve problemlere ilişkin çözüm önerileri paylaşabilme.
X
10
Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
X
11
Alanı ile ilgili toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
X
12
Sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği, sosyal hakların evrenselliği konularında yeterli bilince sahip olma.
X
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi
Mutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı
40
Genel Sınavın Başarıya Oranı
60
Toplam
100
AKTS / İşyükü Tablosu
Etkinlik
Sayı
Süresi (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati
0
0
0
Rehberli Problem Çözme
0
0
0
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi
0
0
0
Okul Dışı Diğer Faaliyetler
0
0
0
Proje Sunumu / Seminer
0
0
0
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı
0
0
0
Ara Sınav ve Hazırlığı
0
0
0
Genel Sınav ve Hazırlığı
0
0
0
Performans Görevi, Bakım Planı
0
0
0
Toplam İş Yükü (Saat)
0
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(0/30)
0
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
Kredi
AKTS
SEMİNER II
MLY2213953
Bahar Dönemi
3+0
3
3
Ders Programı
Cumartesi 09:00-09:45
Cumartesi 10:00-10:45
Cumartesi 11:00-11:45
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Türü
Programa Bağlı Seçmeli
Dersin Koordinatörü
Dr.Öğr.Üye. Adem Bağış ALÇİÇEK
Dersi Verenler
Dr.Öğr.Üye. Adem Bağış ALÇİÇEK
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
Bu ders; Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer,Seminer; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme Kazanımları
Öğretim Yöntemleri
Ölçme Yöntemleri
2.Alanıyla ilgili güncel konu ve sorunları açıklayabilecektir
1. Kendi konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak çalışmaları kavrayabilecektir.
1.1. Alanıyla ilgili akademik çalışmaları araştırır.
1.2. Alanıyla ilgili akademik çalışmaları derleyerek ödev yapar
2.1. Alanıyla ilgili güncel kaynakları araştırır.
2.2. Alanıyla ilgili güncel sorunları tartışır.
3. Staj yaptığı iş yerinde uygulamalı bilgi edinecektir.
3.1. İş yerinde tespit ettikleri aksaklıklara karşı raporlarında çözüm önerileri geliştirebileceklerdir.
3.2. İş yerlerine dair gerçekçi gözlem yapabileceklerdir.
4. Akademik tartışmalarda kendi konumunu geliştirecek eylemleri bilecektir.
4.1. Kanıta dayalı argümanlar kullanır.
4.2. Akademik tartışmalarda rakip konumları değerlendirir.
5. Kendi araştırması bağlamında akademik argümanları tanıyabilecektir.
5.1. Alanıyla ilgili akademik çıktıları kavrar.
5.2. Edindiği akademik çıktıları pratiğe dönüştürecekleri rapor hazırlar.
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:
Ders Akışı
Sıra
Konular
Ön Hazırlık
1
Seminer
2
Seminer
3
Seminer
4
Seminer
5
Seminer
6
Seminer
7
Seminer
8
Seminer
9
Seminer
10
Seminer
11
Seminer
12
Seminer
13
Seminer
14
Seminer
Kaynak
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No
Program Yeterliliği
Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1
Ortaöğretim ve lise düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları ve dokümanları, diğer kaynaklarla birlikte desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
2
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, aynı düzeydeki bir alanda ve/veya bir ileri eğitim düzeyinde kullanabilme becerileri kazanma.
3
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, analiz edebilme, problemleri tanımlayabilme, elde edilen verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
X
4
Bağımsız olarak alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı yürütebilme.
X
5
Karşılaşılan ve öngörülemeyen alanı ile ilgili uygulamalardaki karmaşık sorunları çözmek için sorumluluk alabilme.
X
6
Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme, temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel düşünceyle değerlendirebilme, karşılayabilme.
X
7
Öğrenimini bir mesleğe yada bir ileri eğitim düzeyine yönlendirebilme ve öğrenme bilincini yaşam boyu kazanmış olma.
X
8
Öğrenmiş olduğu alanı ile ilgili konularda düşünceleri bilgi ve beceriler düzeyinde yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
X
9
Alanıyla ilgili düşünceleri ve problemlere ilişkin çözüm önerileri paylaşabilme.
X
10
Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
X
11
Alanı ile ilgili toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
X
12
Sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği, sosyal hakların evrenselliği konularında yeterli bilince sahip olma.