Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE I2+022
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiÖn Lisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu dersin amacı, öğrencinin İngilizce temel yazılı ve sözlü iletişim becerileri konusunda CEFR A1 seviyesinde yeterlilik kazanmasıdır.
Dersin İçeriğiBu ders; "Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)","Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)",Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı),Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı) ; konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizce'nin temel dilbilgisi kurallarını tanımlayabilecektir. 1, 21, 4A, E
1.1. çevresini, temel eylemleri ve ilgi alanlarını açıklar.1, 21, 4, 6A, C
2. günlük konuşma dili için gerekli kelimeleri cümle içinde kullanabilecektir.1, 2, 21, 9A, C
2.1 İngilizce'deki temel seviyedeki cümleleri kendi ana diliyle karşılaştırır.1, 21, 3, 9A, C
3. temel seviyedeki metinleri yorumlayabilecektir.1, 21, 4, 5A, B, C
3.1 temel seviyedeki yazılı kaynakları sözlük yardımı ile açıklar.1, 2, 21, 5A, B
4. günlük diyalogları yorumlayabilecektir.1, 2, 21A, D
4.1 hedef dil ile anadili arasındaki ses farklarını karşılaştırır.1, 2, 21, 6A, C
5. kendini geliştirebilecek altyapıyı tanımlayabilecektir.1, 2, 21A, C
5.1 dilbilgisini geliştirmek ve yabancı dilini ilerletmek için kendi programını yapar.1, 2, 21, 4A, C
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 2: Soru - Cevap, 21: Video, 3: Tartışma, 4: Alıştırma ve Uygulama, 5: Gösteri, 6: Gösterip Yapma, 9: Benzetim
Ölçme Yöntemleri:A: Yazılı sınav, B: Sözlü Sınav, C: Ödev, D: Proje / Tasarım, E: Kısa Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1"Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)"Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
2"Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)"Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
3Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
4Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
5People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
6People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
7People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
8Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
9Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
10Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
11Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
12Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
13The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
14The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı) Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
Kaynak
Ders notu öğrenciye verilecektir.
YokSpeakout Elementary coursebook, 2nd Edition, Oxford Publications, ISBN 978-1-292-11593-1

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
Öğrenciler Fizik, Anatomi, Fizyoloji ve Radyoloji alanlarında temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir.
0
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir.
0
Radyasyon güvenliği prosedürlerini uygulayarak iyonlaştırıcı ve iyonlaştırıcı olmayan radyasyon üreten görüntüleme cihazlarının operasyonunda yer alır ve bu cihazlar ile ilgili tutarsızlıkları veya arızaları tespit edip bunları rapor eder.
X
0
Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
0
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir.
0
Hasta ve hasta yakınları ile onların kültürel hassasiyetlerini de göz önünde bulundurarak sözlü, yazılı veya işaret dili ile profesyonel bir şekilde iletişim kurar.
X
0
Görüntüleme için en uygun ve hasta için optimal konforu sağlayan pozisyonlamayı gerçekleştirir ve doğru ışınlama faktörü seçimini yapar.
0
Hasta görüntülerini etkili bir şekilde değerlendirir ve rutin dışı durumları saptayarak doğru adımlar atar.
0
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu