Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
KLİNİK UYGULAMA II | 2+20 | 12 | 20 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üye. Gizem BOZTAŞ ELVERİŞLİ |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Sümeyye TUNÇ, Öğr.Gör. Feyza DOĞAN ÖZDAMAR |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Bu dersin amacı; öğrenciye teorik bilgilerini ve pratik becerilerini uygulama fırsatı vermektir.Öğrencinin mesleki bilgi ve becerilerini başarı ile kullanması ve arttırması; tüm uygulamalar sırasında mesleki davranışlarını ve tutumunu başarı ile yerine getirmesidir. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma ,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma,Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma; konularını içermektedir. |
Dersin İçeriği | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Hizmet, eğitim, araştırma ve mesleki gelişim konusunda doğru model oluşturan, etik prensiplere bağlı olarak elektroterapi modalitelerini kullanabilen, gerektiğinde hekim ve fizyoterapiste danışarak tedaviye katkı sağlayan "fizyoterapi teknikeri " yetiştirmektir. | 1, 11, 15, 18, 2, 3 |
Öğretim Yöntemleri: | 1: Anlatım, 11: Seminer, 15: Problem Çözme, 18: Vaka Çalışması, 2: Soru - Cevap, 3: Tartışma |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
2 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
3 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
4 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
5 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
6 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
7 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
8 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
9 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
10 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
11 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
12 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
13 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma | |
14 | Klinik ortamda fizyoterapi programlarını teorik bilgi ve pratik becerilerini uygulamaya aktarma |
Kaynak |
Öğrencilere ders notu verilecektir. |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
0 | Alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | ||||||
0 | Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. | ||||||
0 | Alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanır. | ||||||
0 | Alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | ||||||
0 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. | ||||||
0 | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | ||||||
0 | Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. | ||||||
0 | Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. | ||||||
0 | Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |