Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE II2+022
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiÖn Lisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu dersin amacı, öğrencinin İngilizce temel yazılı ve sözlü iletişim becerileri konusunda CEFR A2 seviyesinde yeterlilik kazanmasıdır.
Dersin İçeriğiBu ders; Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı),Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Now (Şimdiki zaman kullanımı),Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı),Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı),Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı),Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı),Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı)
(Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı),Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı)
(Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı),Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı)
(Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı); konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizce'nin temel dilbilgisi kurallarını tanımlayabilecektir.1, 2, 21, 4A
1.1. çevresini, temel eylemleri ve ilgi alanlarını açıklar1, 2, 21, 4A
2. günlük konuşma dili için gerekli kelimeleri cümle içinde kullanabilecektir.1, 2, 21, 4A
2.1 İngilizce'deki temel seviyedeki cümleleri kendi ana diliyle karşılaştırır.1, 2, 21, 4A
3. temel seviyedeki metinleri yorumlayabilecektir.1, 2, 21, 4A
3.1 temel seviyedeki yazılı kaynakları sözlük yardımı ile açıklar.1, 2, 21, 4A
4. günlük diyalogları yorumlayabilecektir.1, 2, 21, 4A
4.1 hedef dil ile anadili arasındaki ses farklarını karşılaştırır.1, 2, 21, 4A
5. kendini geliştirebilecek altyapıyı tanımlayabilecektir1, 2, 21, 4A
5.1 dilbilgisini geliştirmek ve yabancı dilini ilerletmek için kendi programını yapar.1, 2, 21, 4A
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 2: Soru - Cevap, 21: Video, 4: Alıştırma ve Uygulama
Ölçme Yöntemleri:A: Yazılı sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
2Holidays (Tatil ve yolculuk planları) (Farklı sıfat yapılarının ve kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
3Now (Şimdiki zaman kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
4Now (Şimdiki zaman kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
5Now (Şimdiki zaman kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
6Now (Şimdiki zaman kullanımı) Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
7Now (Şimdiki zaman kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
8Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
9Transport (yetenek ve zorunlulukların anlatımı için -ebilmek ve -meli/-malı eklerinin kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
10Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
11Plans (Gelecek zaman planları ve dilekleri için gelecek zamanın kullanımı)Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilme
12Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı)
(Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı)
Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
13Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı)
(Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı)
Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
14Health (Tavsiye vermek için -meli/-malı eklerinin kullanımı)
(Fiilleri betimlemek için zarfların kullanımı)
Bir önceki ders videosu ve yazılı kaynaklarının tekrar edilmesi
Kaynak
Ders notu öğrenciye verilecektir.
Speakout Elementary coursebook, 2nd Edition, Oxford Publications, ISBN 978-1-292-11593-1

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
Biyomedikal Cihaz alanında, ihtiyaç duyulan konularda uygulama ve çözüm önerileri sunar.
0
Biyomedikal Cihaz alanına uygun alanlardaki yeterli pratik, teorik ve teknik bilgileri tanımlar.
X
0
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için tek başına veya ekip içerisinde sorumluluk alır.
0
Biyomedikal cihaz alanındaki teorik ve uygulamaya yönelik bilgileri kullanır.
0
Biyoteknoloji ve sağlık alanında gerekli bilgiye erişir ve kaynak araştırması yapar.
X
0
Biyomedikal cihazların arıza analizini gidererek bakım ve kalibrasyonunu yapar.
0
Deney yapma ve tasarlama, sonuçları yorumlama becerisine sahiptir.
0
Tıbbi cihazlarla ilgili uygulama becerisi gösterir.
0
Elektrik devre sistemlerini tanıma ve tasarlama becerisi gösterir.
0
Biyomedikal cihaz alanındaki gelişmeleri takip ederek kendini sürekli yenileyip, edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir.
X
0
Biyomedikal cihaz alanındaki iş sağlığı güvenliği kurallarına uyarak kalite güvence ve standartlarını uygular.
0
Mesleki etik, ilke ve değerlere uygun davranarak meslektaşlarına ve topluma örnek olur.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu