Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE I-Güz Dönemi4+044
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Tuba ŞENEL İNCE
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi ASLI BARAN, FULYA KAHVECİ, MÜGE ESER, MEHMET POLAT TACAR, HAKAN YILDIZ, ZEYNEB ÇETİNER
Dersin AmacıCEFR A2 seviyesine göre dört temel beceriyi kullanarak yazılı ve sözlü iletişim becerisinin kazandırılması
Dersin İçeriğiBu ders; Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)
,Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı),Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) ,Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) ,People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) ,Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) ,Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
,The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizcenin temel dil bilgisi kurallarını açıklayabilecektir.10, 11, 16, 6, 9A
1.1. Sözlü ve yazılı olarak kendini kısaca açıklar.10, 16, 9A
1.2. İngilizce basit diyalogları yorumlar.10, 16, 9A
1.3. Öğrenmiş olduğu yeni yapı ve kelimeleri günlük hayatında kullanır.10, 16, 9A
2. Çeşitli metinleri okuyarak gerekli bilgi, beceri ve stratejileri kullanabilecektir.10, 11, 16, 6, 9A
2.1. Bilinmeyen sözcükleri anlamak için tanıma stratejileri kullanır.10, 16, 9A
2.2. Anlamı belirgin hale getirmek için tarama, gözden geçirme, ve ayrıntılı okuma stratejilerini kullanır.10, 16, 9A
2.3. Metin içerisinde bölümler arasındaki ilişkiyi saptar.10, 16, 9A
3. Farklı sosyal ortamlar ve ihtiyaçlar durumunda İngilizcede makul bir düzeyde akıcı ve doğru olarak sözlü iletişim kurabilecektir.10, 11, 16, 6, 9A
3.1. Uygun dilbilgisi kurallarını kullanarak dile anlam kazandırır.10, 16, 6, 9A
3.2. Farklı konularda konuşurken uygun kelimeleri kullanır.10, 16, 9A
3.3. Sözlü iletişimde temel dilbilgisi yapılarını kullanır.10, 16, 9A
4. İngilizce'nin sosyal medya ortamında kullanımıyla alakalı kendini ifade edebilecektir.10, 16, 9A
4.1 Güncel sorunlarla alakalı fikrini ifade eder.10, 16, 9A
4.2 Karşıt görüşlere karşı maddi ve manevi değerlerini sözlü olarak korur.10, 16, 6, 9A
5. İngilizce'yi kendi kendine geliştirme konusundaki yönlendirmeleri uygulayabilecektir. 10, 16, 9A
5.1 Kaynakları etkili kullanma konusunda sıralama yapar.10, 16, 6, 9A
5.2 Verimli zaman yönetimi konusunda etkinlik gösterir.10, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 16: Soru - Cevap Tekniği , 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)
İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
2Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
3Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
4Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
5People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
6People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
7People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
8Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
9Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
10Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
11Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
12Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
13The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
14The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
Kaynak
Speakout 2nd Edition, Pearson Publications, 2018, ISBN:978-1-292-11593-1 www.eltpublications.com

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Öğrencilerin, ulusal sağlık koşullarını kavraması ve uygun sağlık politikalarının geliştirilmesi, uygulanması ve performans değerlendirmelerinin yanı sıra sağlık sektörünün organizasyonu ve yönetimi hakkında teorik ve uygulamalı bilgi sahibi olur.
2
PY-2. Öğrenciler, ulusal ve uluslararası düzeyde sağlık ve sağlık hizmet sunucularının performansını planlamak, organize etmek, yönlendirmek ve eleştirel bir yaklaşımla iş dünyası ve yönetimle ilgili temel bilgileri kullanır.
X
3
PY-3. Sağlık sistemi örgütlenmesinin alt bölümleri ve bu bölümlerde çalışanları tanır, çalışanların görev yetki ve sorumlulukları konusunda bilgi sahibi olur.
4
PY-4. Toplum ve birey sağlığının geliştirilmesi ile ilgili olan sosyal, çevresel ve davranışsal faktörler konusunda bilgi sahibi olur.
5
PY-5. Sağlık kurumları yönetimi konusundaki bilgi ve becerilerini ilgili kurumların yönetim, üretim, insan kaynakları, finans, muhasebe, pazarlama, hasta ve halkla ilişkiler, kalite ve hasta güvenliği, iş sağlığı ve güvenliği, bilgi teknolojileri, sağlık sigortacılığı vb. alanlarında uygular.
6
PY-6. Öğrenciler, dijital teknolojiyi kullanarak, sağlık yönetimi alanındaki bilgileri bilimsel olarak analiz edebilmeli, sonuçlarını yorumlayabilmeli ve etik, sosyal açıdan sorumlu ve sürdürülebilir yenilikçi çözümler üretebilmelerinin yanı sıra sağlık yönetimi alanında problem çözme ve fırsatları yakalama konularında nicel ve nitel teknikleri yenilikçi olarak bilir ve kullanır.
X
7
PY-7. Öğrenciler, sağlık yönetimi alanına ilişkin sorun alanlarının belirlenmesi, çözüm önerilerinin geliştirilmesi, etkili ve verimli şekilde uygulanması ve sonuçların değerlendirilmesinde liderlik özellikleri göstererek bağımsız kararlar verir.
8
PY-8. Sağlık kurumları yönetimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
9
PY-9. Sağlık kurumlarında çalışanların kişilik, kültür ve davranışsal özelliklerini değerlendirerek kurumun amaçları doğrultusunda yönlendirir.
10
PY-10. Bilgiye ulaşma yollarına karar verir ve uygular.
X
11
PY-11. Öğrenciler, mesleki bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir; değişime, yeniliğe, girişimciliğe ve hayat boyu öğrenime açık olur.
X
12
PY-12. Öğrenciler, Sağlık yönetimi ile ilgili konularda görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak paydaşlarıyla paylaşır ve meslektaşları ile en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak iletişim kurar.
X
13
PY-13. Sorunları etkili iletişim yöntemleri kullanarak çözer, yazılı ve sözlü iletişimde doğru ve kurallara uygun biçimde dil bilgisini ve sağlık kurumlarında kullanılan terminolojiyi kullanabilme yeterliliğine sahip olur.
X
14
PY-14. Alanın gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
X
15
PY-15. Yönetim felsefesini ve yönetimin fonksiyonlarını her bir birime uygun olacak biçimde yönetim uygulamalarına yansıtır.
16
PY-16. Birey olarak dış görünüm olumlu tutum ve davranışlarıyla kuruma örnek olur; sürekli gelişme ve değişime açıktır.
X
17
PY-17. Sağlık yönetimi ile ilgili hukuki düzenlemeler ile toplumsal, bilimsel, mesleki etik ilkelere uygun, ülke ya da dünya genelinde genel sağlık sorunlarına duyarlı davranır, çözüm önerilerini yorumlar ve değerlendirir.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100
AKTS / İşyükü Tablosu
EtkinlikSayıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati14456
Rehberli Problem Çözme14228
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi000
Okul Dışı Diğer Faaliyetler000
Proje Sunumu / Seminer000
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı000
Ara Sınav ve Hazırlığı12121
Genel Sınav ve Hazırlığı12121
Performans Görevi, Bakım Planı000
Toplam İş Yükü (Saat)126
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(126/30)4
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE I-Güz Dönemi4+044
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüOrtak Zorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Tuba ŞENEL İNCE
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi ASLI BARAN, FULYA KAHVECİ, MÜGE ESER, MEHMET POLAT TACAR, HAKAN YILDIZ, ZEYNEB ÇETİNER
Dersin AmacıCEFR A2 seviyesine göre dört temel beceriyi kullanarak yazılı ve sözlü iletişim becerisinin kazandırılması
Dersin İçeriğiBu ders; Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)
,Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı),Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) ,Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) ,People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı),Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) ,Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) ,Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı),The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
,The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizcenin temel dil bilgisi kurallarını açıklayabilecektir.10, 11, 16, 6, 9A
1.1. Sözlü ve yazılı olarak kendini kısaca açıklar.10, 16, 9A
1.2. İngilizce basit diyalogları yorumlar.10, 16, 9A
1.3. Öğrenmiş olduğu yeni yapı ve kelimeleri günlük hayatında kullanır.10, 16, 9A
2. Çeşitli metinleri okuyarak gerekli bilgi, beceri ve stratejileri kullanabilecektir.10, 11, 16, 6, 9A
2.1. Bilinmeyen sözcükleri anlamak için tanıma stratejileri kullanır.10, 16, 9A
2.2. Anlamı belirgin hale getirmek için tarama, gözden geçirme, ve ayrıntılı okuma stratejilerini kullanır.10, 16, 9A
2.3. Metin içerisinde bölümler arasındaki ilişkiyi saptar.10, 16, 9A
3. Farklı sosyal ortamlar ve ihtiyaçlar durumunda İngilizcede makul bir düzeyde akıcı ve doğru olarak sözlü iletişim kurabilecektir.10, 11, 16, 6, 9A
3.1. Uygun dilbilgisi kurallarını kullanarak dile anlam kazandırır.10, 16, 6, 9A
3.2. Farklı konularda konuşurken uygun kelimeleri kullanır.10, 16, 9A
3.3. Sözlü iletişimde temel dilbilgisi yapılarını kullanır.10, 16, 9A
4. İngilizce'nin sosyal medya ortamında kullanımıyla alakalı kendini ifade edebilecektir.10, 16, 9A
4.1 Güncel sorunlarla alakalı fikrini ifade eder.10, 16, 9A
4.2 Karşıt görüşlere karşı maddi ve manevi değerlerini sözlü olarak korur.10, 16, 6, 9A
5. İngilizce'yi kendi kendine geliştirme konusundaki yönlendirmeleri uygulayabilecektir. 10, 16, 9A
5.1 Kaynakları etkili kullanma konusunda sıralama yapar.10, 16, 6, 9A
5.2 Verimli zaman yönetimi konusunda etkinlik gösterir.10, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 16: Soru - Cevap Tekniği , 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)
İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
2Welcome (Kendini tanıtmak için geniş zamanın kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
3Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
4Lifestyle (Günlük rutinlerin betimlenmesi için geniş zamanın kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
5People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
6People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
7People (Aile üyelerini tanıtmak için sahiplik fiilinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
8Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
9Places (Şehirlerin tanıtımı için Var/Yok yapısı ve yer yön edatlarının kullanımı) İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
10Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
11Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
12Food (miktar belirtebilmek için sayılabilen/ sayılamayan isimler ile miktar belirteçlerinin kullanımı)İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
13The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
14The Past (Tamamlanmış olayları anlatabilmek için geçmiş zamanın kullanımı)
İlgili Üniteye ait sayfaların çalışılması ve online ödevlerin yapılması
Kaynak
Speakout 2nd Edition, Pearson Publications, 2018, ISBN:978-1-292-11593-1 www.eltpublications.com

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Öğrencilerin, ulusal sağlık koşullarını kavraması ve uygun sağlık politikalarının geliştirilmesi, uygulanması ve performans değerlendirmelerinin yanı sıra sağlık sektörünün organizasyonu ve yönetimi hakkında teorik ve uygulamalı bilgi sahibi olur.
2
PY-2. Öğrenciler, ulusal ve uluslararası düzeyde sağlık ve sağlık hizmet sunucularının performansını planlamak, organize etmek, yönlendirmek ve eleştirel bir yaklaşımla iş dünyası ve yönetimle ilgili temel bilgileri kullanır.
X
3
PY-3. Sağlık sistemi örgütlenmesinin alt bölümleri ve bu bölümlerde çalışanları tanır, çalışanların görev yetki ve sorumlulukları konusunda bilgi sahibi olur.
4
PY-4. Toplum ve birey sağlığının geliştirilmesi ile ilgili olan sosyal, çevresel ve davranışsal faktörler konusunda bilgi sahibi olur.
5
PY-5. Sağlık kurumları yönetimi konusundaki bilgi ve becerilerini ilgili kurumların yönetim, üretim, insan kaynakları, finans, muhasebe, pazarlama, hasta ve halkla ilişkiler, kalite ve hasta güvenliği, iş sağlığı ve güvenliği, bilgi teknolojileri, sağlık sigortacılığı vb. alanlarında uygular.
6
PY-6. Öğrenciler, dijital teknolojiyi kullanarak, sağlık yönetimi alanındaki bilgileri bilimsel olarak analiz edebilmeli, sonuçlarını yorumlayabilmeli ve etik, sosyal açıdan sorumlu ve sürdürülebilir yenilikçi çözümler üretebilmelerinin yanı sıra sağlık yönetimi alanında problem çözme ve fırsatları yakalama konularında nicel ve nitel teknikleri yenilikçi olarak bilir ve kullanır.
X
7
PY-7. Öğrenciler, sağlık yönetimi alanına ilişkin sorun alanlarının belirlenmesi, çözüm önerilerinin geliştirilmesi, etkili ve verimli şekilde uygulanması ve sonuçların değerlendirilmesinde liderlik özellikleri göstererek bağımsız kararlar verir.
8
PY-8. Sağlık kurumları yönetimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
9
PY-9. Sağlık kurumlarında çalışanların kişilik, kültür ve davranışsal özelliklerini değerlendirerek kurumun amaçları doğrultusunda yönlendirir.
10
PY-10. Bilgiye ulaşma yollarına karar verir ve uygular.
X
11
PY-11. Öğrenciler, mesleki bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir; değişime, yeniliğe, girişimciliğe ve hayat boyu öğrenime açık olur.
X
12
PY-12. Öğrenciler, Sağlık yönetimi ile ilgili konularda görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak paydaşlarıyla paylaşır ve meslektaşları ile en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak iletişim kurar.
X
13
PY-13. Sorunları etkili iletişim yöntemleri kullanarak çözer, yazılı ve sözlü iletişimde doğru ve kurallara uygun biçimde dil bilgisini ve sağlık kurumlarında kullanılan terminolojiyi kullanabilme yeterliliğine sahip olur.
X
14
PY-14. Alanın gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
X
15
PY-15. Yönetim felsefesini ve yönetimin fonksiyonlarını her bir birime uygun olacak biçimde yönetim uygulamalarına yansıtır.
16
PY-16. Birey olarak dış görünüm olumlu tutum ve davranışlarıyla kuruma örnek olur; sürekli gelişme ve değişime açıktır.
X
17
PY-17. Sağlık yönetimi ile ilgili hukuki düzenlemeler ile toplumsal, bilimsel, mesleki etik ilkelere uygun, ülke ya da dünya genelinde genel sağlık sorunlarına duyarlı davranır, çözüm önerilerini yorumlar ve değerlendirir.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Ekleme Tarihi: 06/07/2022 - 16:18Son Güncelleme Tarihi: 06/07/2022 - 16:19