Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
KLİNİK UYGULAMA III-Güz Dönemi0+844
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin DiliTürkçe
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Halime AVUNÇ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu ders, Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında riskli bebeklerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Serebral Palsili çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Spina Bifidalı çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Pediatrik Nöromusküler Hastalığı olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında nörogelişimsel bozukluğu olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında Alzheimerlı yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında demanslı yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında kafa travması geçirmiş bireylerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında parkinsonlu yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında bilişsel bozukluğu olan yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Fonksiyonel mobilite, yatak içinde pozisyonlama ve mobilizasyon yöntemlerinin uygulanması (8 saat)- Darülaceze Huzurevi Günlük yaşam aktivitelerinde transfer yöntemlerinin uygulanması (8 saat)-Darülaceze Huzurevi Günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat) -Darülaceze Huzurevi Yardımcı günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat)-Darülaceze Huzurevi konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiBu ders; Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında riskli bebeklerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Serebral Palsili çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Spina Bifidalı çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Pediatrik Nöromusküler Hastalığı olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında nörogelişimsel bozukluğu olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında Alzheimerlı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında demanslı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında kafa travması geçirmiş bireylerin değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında parkinsonlu yaşlıların değerlendirilmesi-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında bilişsel bozukluğu olan yaşlıların değerlendirilmesiı -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Fonksiyonel mobilite, yatak içinde pozisyonlama ve mobilizasyon yöntemlerinin uygulanması (8 saat)- Darülaceze Huzurevi ,Günlük yaşam aktivitelerinde transfer yöntemlerinin uygulanması (8 saat)-Darülaceze Huzurevi,Günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat) -Darülaceze Huzurevi,Yardımcı günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat)-Darülaceze Huzurevi; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Değerlendirme yaklaşımlarını tanımlar ve uygular.
Kişi merkezli ergoterapi teori modeline karar verir
Probleme çözme becerisini kullanır
Yaşam boyu öğrenme deneyimi edinir
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında riskli bebeklerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Occupational therapy applications in neurodevelopmental disorders lecture notes
2Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Serebral Palsili çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
3Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Spina Bifidalı çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
4Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Pediatrik Nöromusküler Hastalığı olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
5Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında nörogelişimsel bozukluğu olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
6Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında Alzheimerlı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
7Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında demanslı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
8Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında kafa travması geçirmiş bireylerin değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
9Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında parkinsonlu yaşlıların değerlendirilmesi-Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
10Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında bilişsel bozukluğu olan yaşlıların değerlendirilmesiı -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
11Fonksiyonel mobilite, yatak içinde pozisyonlama ve mobilizasyon yöntemlerinin uygulanması (8 saat)- Darülaceze Huzurevi Occupational Therapy ToolKİt:
12Günlük yaşam aktivitelerinde transfer yöntemlerinin uygulanması (8 saat)-Darülaceze HuzureviOccupational Therapy ToolKİt: Sayfa 299-427
13Günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat) -Darülaceze HuzureviOccupational Therapy ToolKİt: Sayfa 299-427
14Yardımcı günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat)-Darülaceze HuzureviOccupational Therapy ToolKİt: Sayfa 299-427
Kaynak

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Ergoterapi alanındaki güncel temel, kuramsal ve uygulamalı bilimsel bilgiye, bilgi teknolojilerini ve kaynaklarını kullanarak ulaşmayı bilir; bu bilginin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini değerlendirir.
X
2
PY-2. Bireyler ve topluluklar için, aktivite ve katılım açısından doğru değerlendirme yöntemlerini kullanır, terapiyi planlayarak kanıta dayalı ergoterapi teori ve temelleri kapsamında uygular.
X
3
PY-3. Kişinin günlük yaşam, üretim, boş zaman aktiviteleri ve görevleriyle ilgili doğasını, ihtiyaçlarını, bunlarla ilgili performansını, aktivite ile sağlık ve iyi olma hali arasındaki ilişkiyi açıklar.
X
4
PY-4. Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını yorumlayıp, önleme, rehabilitasyon ve tedavide aktiviteleri kullanarak kişi merkezli olarak çalışır.
X
5
PY-5. Bağımsız olarak mesleki, akademik çalışmalarını etkin ve etik biçimde yürütür, disiplin içi ve disiplinler arası bağımsız ve aktif çalışabilme becerisine sahiptir.
X
6
PY-6. Toplumsal sorumluluk bilinci çerçevesinde ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma, proje ve etkinliklerde ihtiyaç belirler, ilişkili araştırma sorularını oluşturur, bağımsız araştırır ve yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür.
X
7
PY-7. Yaşam boyu yeni koşullara uyum, öğrenme, yeni fikirler geliştirebilme, kaliteye önem verme özelliklerini benimseyerek bilgi kaynaklarını etkin bir biçimde kullanır.
X
8
PY-8. Kişisel ve mesleki öğrenme gereksinimlerini belirler, en az bir yabancı dil öğrenerek, yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir ve öğrendiğini sergiler.
X
9
PY-9. Ergoterapi alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder.
X
10
PY-10. Ergoterapinin geliştirilmesinde birey olarak alanını ilgilendiren yasal mevzuata, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır; danışan haklarını gözeterek mesleki performansının gerektirdiği sorumluluklarını yerine getirir, mesleki haklarını korur ve savunur.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100
AKTS / İşyükü Tablosu
EtkinlikSayıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati148112
Rehberli Problem Çözme000
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi000
Okul Dışı Diğer Faaliyetler000
Proje Sunumu / Seminer000
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı000
Ara Sınav ve Hazırlığı224
Genel Sınav ve Hazırlığı224
Performans Görevi, Bakım Planı000
Toplam İş Yükü (Saat)120
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(120/30)4
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
KLİNİK UYGULAMA III-Güz Dönemi0+844
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin DiliTürkçe
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Halime AVUNÇ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu ders, Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında riskli bebeklerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Serebral Palsili çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Spina Bifidalı çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Pediatrik Nöromusküler Hastalığı olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında nörogelişimsel bozukluğu olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat) Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında Alzheimerlı yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında demanslı yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında kafa travması geçirmiş bireylerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında parkinsonlu yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında bilişsel bozukluğu olan yaşlıların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması (8 saat)-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi Fonksiyonel mobilite, yatak içinde pozisyonlama ve mobilizasyon yöntemlerinin uygulanması (8 saat)- Darülaceze Huzurevi Günlük yaşam aktivitelerinde transfer yöntemlerinin uygulanması (8 saat)-Darülaceze Huzurevi Günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat) -Darülaceze Huzurevi Yardımcı günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat)-Darülaceze Huzurevi konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiBu ders; Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında riskli bebeklerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Serebral Palsili çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Spina Bifidalı çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Pediatrik Nöromusküler Hastalığı olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında nörogelişimsel bozukluğu olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat),Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında Alzheimerlı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında demanslı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında kafa travması geçirmiş bireylerin değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında parkinsonlu yaşlıların değerlendirilmesi-Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında bilişsel bozukluğu olan yaşlıların değerlendirilmesiı -Medipol Üniversitesi Mega Hastanesi,Fonksiyonel mobilite, yatak içinde pozisyonlama ve mobilizasyon yöntemlerinin uygulanması (8 saat)- Darülaceze Huzurevi ,Günlük yaşam aktivitelerinde transfer yöntemlerinin uygulanması (8 saat)-Darülaceze Huzurevi,Günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat) -Darülaceze Huzurevi,Yardımcı günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat)-Darülaceze Huzurevi; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Değerlendirme yaklaşımlarını tanımlar ve uygular.
Kişi merkezli ergoterapi teori modeline karar verir
Probleme çözme becerisini kullanır
Yaşam boyu öğrenme deneyimi edinir
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında riskli bebeklerin değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Occupational therapy applications in neurodevelopmental disorders lecture notes
2Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Serebral Palsili çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
3Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Spina Bifidalı çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
4Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında Pediatrik Nöromusküler Hastalığı olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
5Pediatrik rehabilitasyon uygulamaları kapsamında nörogelişimsel bozukluğu olan çocukların değerlendirilmesi, tedavi programının planlanması ve uygulanması - Dilbade Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi (8 saat)Nörogelişimsel Bozukluklarda Ergoterapi ders notları
6Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında Alzheimerlı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
7Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında demanslı yaşlıların değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
8Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında kafa travması geçirmiş bireylerin değerlendirilmesi -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
9Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında parkinsonlu yaşlıların değerlendirilmesi-Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
10Kognitif Rehabilitasyon Uygulamaları kapsamında bilişsel bozukluğu olan yaşlıların değerlendirilmesiı -Medipol Üniversitesi Mega HastanesiPerformans Alanları: Kognitif ders notları
11Fonksiyonel mobilite, yatak içinde pozisyonlama ve mobilizasyon yöntemlerinin uygulanması (8 saat)- Darülaceze Huzurevi Occupational Therapy ToolKİt:
12Günlük yaşam aktivitelerinde transfer yöntemlerinin uygulanması (8 saat)-Darülaceze HuzureviOccupational Therapy ToolKİt: Sayfa 299-427
13Günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat) -Darülaceze HuzureviOccupational Therapy ToolKİt: Sayfa 299-427
14Yardımcı günlük yaşam aktiviteleri eğitimi (8 saat)-Darülaceze HuzureviOccupational Therapy ToolKİt: Sayfa 299-427
Kaynak

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Ergoterapi alanındaki güncel temel, kuramsal ve uygulamalı bilimsel bilgiye, bilgi teknolojilerini ve kaynaklarını kullanarak ulaşmayı bilir; bu bilginin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini değerlendirir.
X
2
PY-2. Bireyler ve topluluklar için, aktivite ve katılım açısından doğru değerlendirme yöntemlerini kullanır, terapiyi planlayarak kanıta dayalı ergoterapi teori ve temelleri kapsamında uygular.
X
3
PY-3. Kişinin günlük yaşam, üretim, boş zaman aktiviteleri ve görevleriyle ilgili doğasını, ihtiyaçlarını, bunlarla ilgili performansını, aktivite ile sağlık ve iyi olma hali arasındaki ilişkiyi açıklar.
X
4
PY-4. Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını yorumlayıp, önleme, rehabilitasyon ve tedavide aktiviteleri kullanarak kişi merkezli olarak çalışır.
X
5
PY-5. Bağımsız olarak mesleki, akademik çalışmalarını etkin ve etik biçimde yürütür, disiplin içi ve disiplinler arası bağımsız ve aktif çalışabilme becerisine sahiptir.
X
6
PY-6. Toplumsal sorumluluk bilinci çerçevesinde ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma, proje ve etkinliklerde ihtiyaç belirler, ilişkili araştırma sorularını oluşturur, bağımsız araştırır ve yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür.
X
7
PY-7. Yaşam boyu yeni koşullara uyum, öğrenme, yeni fikirler geliştirebilme, kaliteye önem verme özelliklerini benimseyerek bilgi kaynaklarını etkin bir biçimde kullanır.
X
8
PY-8. Kişisel ve mesleki öğrenme gereksinimlerini belirler, en az bir yabancı dil öğrenerek, yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir ve öğrendiğini sergiler.
X
9
PY-9. Ergoterapi alanı ile ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanıp sözel ve yazılı iletişim kurarak kendini etkin ifade eder.
X
10
PY-10. Ergoterapinin geliştirilmesinde birey olarak alanını ilgilendiren yasal mevzuata, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır; danışan haklarını gözeterek mesleki performansının gerektirdiği sorumluluklarını yerine getirir, mesleki haklarını korur ve savunur.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Ekleme Tarihi: 06/07/2022 - 16:03Son Güncelleme Tarihi: 06/07/2022 - 16:06