Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE IV-Bahar Dönemi3+034
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Burcu ALTUN GÜNAY
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser
Dersin AmacıÖğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir
Dersin İçeriğiBu ders; Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
,Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. 10, 11, 16, 6, 9A
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder.10, 16, 6, 9A
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır.10, 16, 6, 9A
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder.10, 16, 6, 9A
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır.10, 15, 16, 6, 9A
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler.10, 14, 16, 9A
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır.10, 11, 16, 6, 9A
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır.10, 16, 6, 9A
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. 10, 16, 3, 6, 9A
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. 10, 16, 3, 6, 9A
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır.10, 16, 3, 6, 9A
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular.10, 16, 6, 9A
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir.10, 11, 16, 6, 9A
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir10, 16, 6, 9A
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar10, 11, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
2Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
3Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
4Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
5Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
6What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
7All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
8What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
9I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
10I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
11I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
12At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
13Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
14Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
Kaynak
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Çocuk gelişimi alanındaki temel ve güncellenmiş kuramsal ve uygulama için gerekli bilgilere, gerekli eğitim ve öğretim araçları ve kaynakları kullanarak sahip olur.
2
PY-2. Çocuk gelişimi ile ilgili kazandığı bilgilerin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini karşılaştırmalı olarak değerlendirme ve yorumlama bilgisine sahiptir.
X
3
PY-3. Çocukların gelişim, öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahip olur.
4
PY-4. Çocuk gelişimi alanında, fiziksel, bilişsel, dil, sosyal-duygusal, duyusal gelişim alanlarını kapsayan, ileri düzeyde bilgi ve becerileri kullanarak kanıt temelli verileri yorumlar, değerlendirir, gelişimsel sorunları analiz eder, etik değerleri gözeterek tipik ve atipik gelişim gösteren çocuklara yönelik çözüm önerileri geliştirip ekip çalışması yapar.
X
5
PY-5. Çocuk gelişimi alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgiler doğrultusunda, farklı yöntem ve araçlarla tipik ve atipik çocukları gelişimsel değerlendirme ve destek programları hazırlama, aile danışmanlığı yapma ve toplumu bilgilendirme becerisine sahiptir.
X
6
PY-6. Çocuk gelişimi alanında, tipik ve atipik çocuklara yönelik problem durumlarına kanıt temelli yaklaşımla farklı çözüm yolları üretebilme becerilerine sahiptir.
7
PY-7. Çocuk gelişimi alanında trans-disipliner çalışmalarda sorumluluk alır ve görevini etkin bir şekilde yerine getirir.
X
8
PY-8. Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak bireysel ve grup olarak bağımsız çalışmalar yürütür.
9
PY-9. Sahip olduğu bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirip kendi öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir.
10
PY-10. Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir.
X
11
PY-11. Çocuk gelişimi alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı ileri düzeydeki bilgileri içselleştirir, geneller ve öğrendiğini sergiler.
12
PY-12. Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlar, uygular ve süreci izleyip değerlendirir.
13
PY-13. Çocuk gelişimi alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirerek, düşüncelerini ve sorunlara yönelik çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle sürecin etkin bir elemanı olarak paylaşır.
14
PY-14. Dış görünüm, tutum ve davranışları ile topluma örnek olarak, demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere, ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun davranır.
X
15
PY-15. Kalite yönetimi ve süreçleri, bebek, çocuk ve aileleri de kapsayacak şekilde, birey, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir, bu süreçlere uygun davranır ve katılır.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100
AKTS / İşyükü Tablosu
EtkinlikSayıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati14342
Rehberli Problem Çözme14228
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi000
Okul Dışı Diğer Faaliyetler000
Proje Sunumu / Seminer000
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı000
Ara Sınav ve Hazırlığı12121
Genel Sınav ve Hazırlığı12121
Performans Görevi, Bakım Planı000
Toplam İş Yükü (Saat)112
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(112/30)4
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE IV-Bahar Dönemi3+034
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Burcu ALTUN GÜNAY
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser
Dersin AmacıÖğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir
Dersin İçeriğiBu ders; Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
,Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. 10, 11, 16, 6, 9A
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder.10, 16, 6, 9A
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır.10, 16, 6, 9A
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder.10, 16, 6, 9A
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır.10, 15, 16, 6, 9A
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler.10, 14, 16, 9A
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır.10, 11, 16, 6, 9A
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır.10, 16, 6, 9A
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. 10, 16, 3, 6, 9A
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. 10, 16, 3, 6, 9A
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır.10, 16, 3, 6, 9A
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular.10, 16, 6, 9A
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir.10, 11, 16, 6, 9A
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir10, 16, 6, 9A
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar10, 11, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
2Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
3Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
4Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
5Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
6What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
7All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
8What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
9I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
10I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
11I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
12At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
13Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
14Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
Kaynak
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Çocuk gelişimi alanındaki temel ve güncellenmiş kuramsal ve uygulama için gerekli bilgilere, gerekli eğitim ve öğretim araçları ve kaynakları kullanarak sahip olur.
2
PY-2. Çocuk gelişimi ile ilgili kazandığı bilgilerin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini karşılaştırmalı olarak değerlendirme ve yorumlama bilgisine sahiptir.
X
3
PY-3. Çocukların gelişim, öğrenme özellikleri ve güçlüklerinin bilgisine sahip olur.
4
PY-4. Çocuk gelişimi alanında, fiziksel, bilişsel, dil, sosyal-duygusal, duyusal gelişim alanlarını kapsayan, ileri düzeyde bilgi ve becerileri kullanarak kanıt temelli verileri yorumlar, değerlendirir, gelişimsel sorunları analiz eder, etik değerleri gözeterek tipik ve atipik gelişim gösteren çocuklara yönelik çözüm önerileri geliştirip ekip çalışması yapar.
X
5
PY-5. Çocuk gelişimi alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgiler doğrultusunda, farklı yöntem ve araçlarla tipik ve atipik çocukları gelişimsel değerlendirme ve destek programları hazırlama, aile danışmanlığı yapma ve toplumu bilgilendirme becerisine sahiptir.
X
6
PY-6. Çocuk gelişimi alanında, tipik ve atipik çocuklara yönelik problem durumlarına kanıt temelli yaklaşımla farklı çözüm yolları üretebilme becerilerine sahiptir.
7
PY-7. Çocuk gelişimi alanında trans-disipliner çalışmalarda sorumluluk alır ve görevini etkin bir şekilde yerine getirir.
X
8
PY-8. Çocuk gelişimi alanında edindiği ileri düzeydeki bilgileri kullanarak bireysel ve grup olarak bağımsız çalışmalar yürütür.
9
PY-9. Sahip olduğu bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirip kendi öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir.
10
PY-10. Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanarak, yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir.
X
11
PY-11. Çocuk gelişimi alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı ileri düzeydeki bilgileri içselleştirir, geneller ve öğrendiğini sergiler.
12
PY-12. Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje, araştırma ve etkinlikler planlar, uygular ve süreci izleyip değerlendirir.
13
PY-13. Çocuk gelişimi alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirerek, düşüncelerini ve sorunlara yönelik çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle sürecin etkin bir elemanı olarak paylaşır.
14
PY-14. Dış görünüm, tutum ve davranışları ile topluma örnek olarak, demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere, ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun davranır.
X
15
PY-15. Kalite yönetimi ve süreçleri, bebek, çocuk ve aileleri de kapsayacak şekilde, birey, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir, bu süreçlere uygun davranır ve katılır.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Ekleme Tarihi: 06/07/2022 - 15:30Son Güncelleme Tarihi: 06/07/2022 - 15:31