Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
SEMİNER0+224
Ders Programı Cuma 07:00-07:45 Cuma 08:00-08:45
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin DiliTürkçe
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüPrograma Bağlı Seçmeli
Dersin KoordinatörüProf.Dr. Gülgün ERSOY
Dersi VerenlerProf.Dr. Gülgün ERSOY, Dr.Öğr.Üye. Hande BAKIRHAN, Dr.Öğr.Üye. Rabia İclal ÖZTÜRK, Öğr.Gör. Fatma Elif SEZER, Dr.Öğr.Üye. Volkan ÖZKAYA, Öğr.Gör. Merve PEHLİVAN, Öğr.Gör. Fatmanur ÖZYÜREK ARPA, Doç.Dr. Indrani KALKAN
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBeslenme ve Diyetetik ile ilintili güncel konularda yapılmış araştırmaların seminer sorumlusu öğretim elemanı ilebirlikte seçilen bir konuda literatür taranarak incelenmesi ve sunulmasıdır.
Dersin İçeriğiBu ders; Seminer konusunun belirlenmesi,Seminer konusunun belirlenmesi,Literatür araştırması,Literatür araştırması,Literatür araştırması,Literatür araştırması,Literatür araştırması,Veri analizi ve yorumlama,Sunum hazırlama,Seminer sunumlarının yapılması,Seminer sunumlarının yapılması,Seminer sunumlarının yapılması,Seminer sunumlarının yapılması,Eksik ve hataların düzeltilip sunumları teslim edilmesi; konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
Literatür taraması yapar.1, 11, 14, 2, 8D
Konuya ilişkin makaleleri özetler.1, 11, 14, 2, 8D
Araştırma amacını ve metodunu açıklar.1, 11, 14, 2, 8D
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 11: Seminer, 14: Bireysel Çalışma, 2: Soru - Cevap, 8: Grup Çalışması
Ölçme Yöntemleri:D: Proje / Tasarım

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Seminer konusunun belirlenmesiKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
2Seminer konusunun belirlenmesiKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
3Literatür araştırmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
4Literatür araştırmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
5Literatür araştırmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
6Literatür araştırmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
7Literatür araştırmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
8Veri analizi ve yorumlamaKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
9Sunum hazırlamaKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
10Seminer sunumlarının yapılmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
11Seminer sunumlarının yapılmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
12Seminer sunumlarının yapılmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
13Seminer sunumlarının yapılmasıKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
14Eksik ve hataların düzeltilip sunumları teslim edilmesiKaynaklardan ilgili konuya hazırlanılması
Kaynak
Beslenme bilimleri ve diyetetik ile ilgili her türlü kaynak

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
Beslenme ve Diyetetik alanında temel bilgiye sahiptir.
0
Mesleki bilgi ve becerilerini, bireysel ve toplumsal düzeyde sağlığın geliştirilmesi, hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için kullanır.
X
0
Birey, aile ve topluma beslenme ve diyetetik alanında eğitim verir, danışmanlık yapar.
X
0
Bilgi birikimini kullanarak alanına ilişkin çalışmaları bağımsız olarak yürütür, sağlık ekibi ve diğer disiplinler ile işbirliği içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol alır.
X
0
Mesleğini bilimsel araştırmalar, kanıtlar, gelişen teknoloji, güncel literatür ve sağlık politikaları doğrultusunda yürütür.
X
0
Mesleki uygulamalarını etik ilke ve standartlar doğrultusunda gerçekleştirir. Davranışı ile meslektaşlarına ve topluma örnek olur.
X
0
En az bir yabancı dili kullanarak alanına ilişkin uluslararası literatüre ulaşır, değerlendirir ve mesleki gelişim için kullanır.
X
0
Beslenme ve Diyetetik alanında eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme becerilerini kullanır.
X
0
Mesleki alanda yazılı ve sözlü etkili iletişim kurar.
X
0
Mesleğin gerektirdiği genel kültür bilgisine sahiptir.
X
0
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu