Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE III3+034
Ders Programı Çarşamba 13:30-14:15 Çarşamba 14:30-15:15 Çarşamba 15:30-16:15
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin Yardımcıları
Dersin AmacıBu dersin amacı, öğrencinin İngilizce temel yazılı ve sözlü iletişim becerileri konusunda CEFR B1 seviyesinde yeterlilik kazanmasıdır.
Dersin İçeriğiBu ders; Let's get started
(Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı)
(Günlük hayatta kullanılacak ifadeler),Let's get started
(Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı)
(Günlük hayatta kullanılacak ifadeler),On the job
(Present Simple zaman yapısının kullanımı)
(Mesleklerle ilgili dialog kurma),On the job
(Present Simple zaman yapısının kullanımı)
(Mesleklerle ilgili dialog kurma),My daily life
(Past Simple zaman yapısının kullanımı)
(Günlük hayatla ilgili bilgi verilmesini sağlayacak ifadeler)
,My life story
(Past Simple zaman yapısı içerisinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Tanışma hikayeleri),Getting around
(Present continuous ve present simple zaman yapılarının kullanımı)
(Yapılan eylemlerin sorulması),What a good story
(Past continuous zaman yapısının kullanımı)
(Geçmişte olan bir olaydan bahsetme),I can do that
(Davet etme, Problem belirtme ifadelerinin kullanımı )
(-ebilmek kipinin kullanımı,soru ve kısa cevap formları ),Seeing the world
(-Going to yapısının kullanımı)
(Gelecek planlarından bahsetme),Seeing the world
(-Going to yapısının kullanımı)
(Gelecek planlarından bahsetme)
,What's she like
(Sıfat ve zarf kullanımları)
(Farklı insan karakterlerinden bahsetme)
,What's she like
(Sıfat ve zarf kullanımları)
(Farklı insan karakterlerinden bahsetme)
,What's she like
(Sıfat ve zarf kullanımları)
(Farklı insan karakterlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin İçeriğiÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. İngilizce'nin temel dilbilgisi kurallarını tanımlayabilecektir. 1, 2, 22, 3, 7A, C
1.1. Çevresini, temel eylemleri ve ilgi alanlarını açıklar1, 2, 22, 4, 5A, C
2. Günlük konuşma dili için gerekli kelimeleri cümle içinde kullanabilecektir.1, 2, 22, 3, 5A, C
2.1 İngilizce'deki temel seviyedeki cümleleri kendi ana diliyle karşılaştırır. 1, 2, 22, 5A, C
3. Mesleki ya da kişisel hedeflerini listeleyebilecektir.1, 2, 22, 3, 7A, C
3. 1 Alanıyla alakalı temel konuları sözlük yardımıyla analiz eder. 1, 2, 22, 3, 5A, C
4. Ortanın altı seviyedeki metinleri analiz edebilecektir. 1, 2, 22, 3, 6A, C
4.1 Hedef dildeki ortanın altı seviyedeki metinleri sözlük yardımıyla ana dile çevirir.1, 2, 22, 3, 6A, C
5. Kendini geliştirebilecek için neye ihtiyacı olduğunu belirleyebilecektir 1, 2, 22, 3A, C
5.1 Dilbilgisini geliştirmek ve yabancı dilini ilerletmek için kendi programını yapar.1, 2, 22, 3, 4A, C
Öğretim Yöntemleri:1: Anlatım, 2: Soru - Cevap, 22: probleme dayalı öğrenme, 3: Tartışma, 4: Alıştırma ve Uygulama, 5: Gösteri, 6: Gösterip Yapma, 7: Rol Oynama
Ölçme Yöntemleri:A: Yazılı sınav, C: Ödev

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Let's get started
(Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı)
(Günlük hayatta kullanılacak ifadeler)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
2Let's get started
(Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı)
(Günlük hayatta kullanılacak ifadeler)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
3On the job
(Present Simple zaman yapısının kullanımı)
(Mesleklerle ilgili dialog kurma)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
4On the job
(Present Simple zaman yapısının kullanımı)
(Mesleklerle ilgili dialog kurma)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
5My daily life
(Past Simple zaman yapısının kullanımı)
(Günlük hayatla ilgili bilgi verilmesini sağlayacak ifadeler)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
6My life story
(Past Simple zaman yapısı içerisinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Tanışma hikayeleri)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
7Getting around
(Present continuous ve present simple zaman yapılarının kullanımı)
(Yapılan eylemlerin sorulması)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
8What a good story
(Past continuous zaman yapısının kullanımı)
(Geçmişte olan bir olaydan bahsetme)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
9I can do that
(Davet etme, Problem belirtme ifadelerinin kullanımı )
(-ebilmek kipinin kullanımı,soru ve kısa cevap formları )
İlgili konunun kitaptan çalışılması
10Seeing the world
(-Going to yapısının kullanımı)
(Gelecek planlarından bahsetme)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
11Seeing the world
(-Going to yapısının kullanımı)
(Gelecek planlarından bahsetme)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
12What's she like
(Sıfat ve zarf kullanımları)
(Farklı insan karakterlerinden bahsetme)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
13What's she like
(Sıfat ve zarf kullanımları)
(Farklı insan karakterlerinden bahsetme)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
14What's she like
(Sıfat ve zarf kullanımları)
(Farklı insan karakterlerinden bahsetme)
İlgili konunun kitaptan çalışılması
Kaynak
Network Get Connected Students Book Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
- Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
0
Beslenme ve Diyetetik alanında temel bilgiye sahiptir.
0
Mesleki bilgi ve becerilerini, bireysel ve toplumsal düzeyde sağlığın geliştirilmesi, hastalıkların önlenmesi ve tedavisi için kullanır.
X
0
Birey, aile ve topluma beslenme ve diyetetik alanında eğitim verir, danışmanlık yapar.
X
0
Bilgi birikimini kullanarak alanına ilişkin çalışmaları bağımsız olarak yürütür, sağlık ekibi ve diğer disiplinler ile işbirliği içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol alır.
X
0
Mesleğini bilimsel araştırmalar, kanıtlar, gelişen teknoloji, güncel literatür ve sağlık politikaları doğrultusunda yürütür.
X
0
Mesleki uygulamalarını etik ilke ve standartlar doğrultusunda gerçekleştirir. Davranışı ile meslektaşlarına ve topluma örnek olur.
X
0
En az bir yabancı dili kullanarak alanına ilişkin uluslararası literatüre ulaşır, değerlendirir ve mesleki gelişim için kullanır.
X
0
Beslenme ve Diyetetik alanında eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme becerilerini kullanır.
X
0
Mesleki alanda yazılı ve sözlü etkili iletişim kurar.
X
0
Mesleğin gerektirdiği genel kültür bilgisine sahiptir.
0
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir ve davranışa dönüştürür.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Ders

-

Dersin Detaylı Bilgileri

-

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu