Ana içeriğe atla

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE IV-Bahar Dönemi3+034
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser
Dersin AmacıÖğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir
Dersin İçeriğiBu ders; Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
,Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. 10, 11, 16, 6, 9A
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder.10, 16, 6, 9A
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır.10, 16, 6, 9A
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder.10, 16, 6, 9A
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır.10, 15, 16, 6, 9A
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler.10, 14, 16, 9A
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır.10, 11, 16, 6, 9A
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır.10, 16, 6, 9A
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. 10, 16, 3, 6, 9A
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. 10, 16, 3, 6, 9A
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır.10, 16, 3, 6, 9A
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular.10, 16, 6, 9A
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir.10, 11, 16, 6, 9A
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir10, 16, 6, 9A
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar10, 11, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
2Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
3Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
4Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
5Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
6What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
7All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
8What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
9I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
10I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
11I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
12At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
13Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
14Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
Kaynak
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Eczacılık alanındaki bilimsel bilgiye ulaşma, güncel literatürü izleme, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
X
2
PY-2. İlaç hammaddeleri ve ilaç şekilleri hakkında ileri derecede bilgiye sahiptir.
3
PY-3. Eczacılık alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında ilgili disiplinlerden kişilerle işbirliği yapar.
4
PY-4. İlacın hastaya verilmesi ve kullanımı ile ilgili bilgi ve donanımlarını kullanır, gözetim ve denetim görevi ile akılcı ve güvenli ilaç kullanımını sağlayarak farmasötik bakım hizmeti verir.
5
PY-5. Eczacılık mesleğinin yasa ile sorumluluk verdiği her alanda idari ve teknik olarak donanım kazanır ve kurallara uygun olarak eczane organizasyonunu yapar.
6
PY-6. Eczacılık alanı ile ilgili bilgisayar programlarını ve ileri teknolojileri kullanır.
7
PY-7. Eczacılık mesleği alanındaki sorunlara bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda çözüm üretir.
8
PY-8. İlacın tanınması, kalitesinin sağlanması, kontrolü ve standardizasyonunu yapar.
9
PY-9. Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlar, yönetir ve süreci izleyip değerlendirir.
10
PY-10. Eczacılık alanı ile ilgili sahip olduğu ileri düzey bilgi birikimini kullanarak bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile işbirliği içinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
11
PY-11. Yaşam boyu öğrenmeyi benimsediğini gösterir, gelişime açıktır ve bu davranışını devam ettirir.
12
PY-12. Eczacılık alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
13
PY-13. Eczacılık mesleği alanındaki ulusal ve uluslararası gelişmeleri takip eder ve değerlendirir.
X
14
PY-14. Mesleki etkinlik ve uygulamalarını güvenli bir şekilde belgeler ve kayıt tutar.
15
PY-15. İlaç ile ilgili her konuda hastaya, sağlık personeline ve topluma bilgi aktarır.
16
PY-16. Yabancı dil olarak İngilizceyi, eczacılıkla ilgili yenilikleri izleyebilme ve iletişim kurabilmede kullanır.
X
17
PY-17. Farmasötik ürünlerin kalite güvencesi konularında ilgili kişiler ve kurumları bilgilendirir.
18
PY-18. İlaç hammaddelerinin hazırlanmasından, ilaç şekillerinin tasarımına ve üretimine kadar farmasötik ürün elde edilmesinin her aşamasında görev alır.
19
PY-19. İlaçta ruhsatlandırma koşulları, veri koruma ve patent konularını kavrar ve bunlar arasında ilişki kurar.
20
PY-20. Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
21
PY-21. Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir ve uygular.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100
AKTS / İşyükü Tablosu
EtkinlikSayıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati14342
Rehberli Problem Çözme14228
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi000
Okul Dışı Diğer Faaliyetler000
Proje Sunumu / Seminer000
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı000
Ara Sınav ve Hazırlığı12121
Genel Sınav ve Hazırlığı12121
Performans Görevi, Bakım Planı000
Toplam İş Yükü (Saat)112
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(112/30)4
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE IV-Bahar Dönemi3+034
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Müge SARI
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser
Dersin AmacıÖğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir
Dersin İçeriğiBu ders; Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
,Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. 10, 11, 16, 6, 9A
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder.10, 16, 6, 9A
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır.10, 16, 6, 9A
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder.10, 16, 6, 9A
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır.10, 15, 16, 6, 9A
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler.10, 14, 16, 9A
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır.10, 11, 16, 6, 9A
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır.10, 16, 6, 9A
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. 10, 16, 3, 6, 9A
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. 10, 16, 3, 6, 9A
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır.10, 16, 3, 6, 9A
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular.10, 16, 6, 9A
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir.10, 11, 16, 6, 9A
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir10, 16, 6, 9A
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar10, 11, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
2Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
3Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
4Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
5Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
6What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
7All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
8What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
9I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
10I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
11I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
12At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
13Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
14Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
Kaynak
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Eczacılık alanındaki bilimsel bilgiye ulaşma, güncel literatürü izleme, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
X
2
PY-2. İlaç hammaddeleri ve ilaç şekilleri hakkında ileri derecede bilgiye sahiptir.
3
PY-3. Eczacılık alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında ilgili disiplinlerden kişilerle işbirliği yapar.
4
PY-4. İlacın hastaya verilmesi ve kullanımı ile ilgili bilgi ve donanımlarını kullanır, gözetim ve denetim görevi ile akılcı ve güvenli ilaç kullanımını sağlayarak farmasötik bakım hizmeti verir.
5
PY-5. Eczacılık mesleğinin yasa ile sorumluluk verdiği her alanda idari ve teknik olarak donanım kazanır ve kurallara uygun olarak eczane organizasyonunu yapar.
6
PY-6. Eczacılık alanı ile ilgili bilgisayar programlarını ve ileri teknolojileri kullanır.
7
PY-7. Eczacılık mesleği alanındaki sorunlara bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda çözüm üretir.
8
PY-8. İlacın tanınması, kalitesinin sağlanması, kontrolü ve standardizasyonunu yapar.
9
PY-9. Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlar, yönetir ve süreci izleyip değerlendirir.
10
PY-10. Eczacılık alanı ile ilgili sahip olduğu ileri düzey bilgi birikimini kullanarak bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile işbirliği içinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
11
PY-11. Yaşam boyu öğrenmeyi benimsediğini gösterir, gelişime açıktır ve bu davranışını devam ettirir.
12
PY-12. Eczacılık alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
13
PY-13. Eczacılık mesleği alanındaki ulusal ve uluslararası gelişmeleri takip eder ve değerlendirir.
X
14
PY-14. Mesleki etkinlik ve uygulamalarını güvenli bir şekilde belgeler ve kayıt tutar.
15
PY-15. İlaç ile ilgili her konuda hastaya, sağlık personeline ve topluma bilgi aktarır.
16
PY-16. Yabancı dil olarak İngilizceyi, eczacılıkla ilgili yenilikleri izleyebilme ve iletişim kurabilmede kullanır.
X
17
PY-17. Farmasötik ürünlerin kalite güvencesi konularında ilgili kişiler ve kurumları bilgilendirir.
18
PY-18. İlaç hammaddelerinin hazırlanmasından, ilaç şekillerinin tasarımına ve üretimine kadar farmasötik ürün elde edilmesinin her aşamasında görev alır.
19
PY-19. İlaçta ruhsatlandırma koşulları, veri koruma ve patent konularını kavrar ve bunlar arasında ilişki kurar.
20
PY-20. Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
21
PY-21. Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir ve uygular.

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 40
Genel Sınavın Başarıya Oranı 60
Toplam 100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Ekleme Tarihi: 27/04/2022 - 11:59Son Güncelleme Tarihi: 27/03/2023 - 12:00