Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
DENEY HAYVANI MODELLERİ VE ANALİZİ | HSEY1216194 | Bahar Dönemi | 1+4 | 3 | 5 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Programa Bağlı Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üye. Bircan KOLBAŞI |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Bircan KOLBAŞI, Dr.Öğr.Üye. Olgu Enis TOK |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; ; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: | |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Temel doku histolojisini, temel embriyonik gelişimi, rutin mikropreparasyon tekniklerinin mekanizmalarını, etkin mikroskop kullanımının temellerini bilir. | | | | | |
2 | Araştırma etiği konusunda bilgi edinir ve araştırmayı dökümante etmenin kurallarını bilir. | | | | | |
3 | Temel histoloji-embriyoloji bilgisi aktarabilir. | | | | | |
4 | Dokunun korunması, mikroskopik preparasyon, doku boyaları, uygun mikroskopik inceleme yapabilir. | | | | | |
5 | Literatür takip edebilir. | | | | | |
6 | Klinik ya da klinik olmayan çalışmalara katılabilir, metod önerilerinde bulunabilir. | | | | | |
7 | Sonuçları dökümante edebilir. | | | | | |
8 | Histoloji-Embriyoloji ve histoteknik bilim alanlarında kaynakları, iletişim teknolojilerini kullanıp kendini ifade eder. | | | | | |
9 | Eleştirel düşünme yeteneği geliştirir, strateji oluşturabilir. | | | | | |
10 | Klinik ve klinik olmayan preparasyonlarda etik kurallara uygun hareket eder. | | | | | |
11 | Mesleki dürüstlük ve güvenli çalışma ortamı sağlar. | | | | | |
12 | Ulusal veya uluslararası bilimsel toplantılarda anadil yanında yabancı dil de kullanarak bilimsel toplantılarda rol oynar. | | | | | |
13 | Toplumsal sorumluluk duygusu ile disiplinlerarası işbirliği yapar, profesyonel gizliliğe sadık kalır, kalite çerçevesinde sonuç bildirgesi oluşturur. | | | | | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu |
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Rehberli Problem Çözme | 0 | 0 | 0 |
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 0 | 0 | 0 |
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 |
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Genel Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 |
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(0/30) | 0 |
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
DENEY HAYVANI MODELLERİ VE ANALİZİ | HSEY1216194 | Bahar Dönemi | 1+4 | 3 | 5 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Programa Bağlı Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üye. Bircan KOLBAŞI |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Bircan KOLBAŞI, Dr.Öğr.Üye. Olgu Enis TOK |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; ; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: | |
Ders Akışı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Temel doku histolojisini, temel embriyonik gelişimi, rutin mikropreparasyon tekniklerinin mekanizmalarını, etkin mikroskop kullanımının temellerini bilir. | | | | | |
2 | Araştırma etiği konusunda bilgi edinir ve araştırmayı dökümante etmenin kurallarını bilir. | | | | | |
3 | Temel histoloji-embriyoloji bilgisi aktarabilir. | | | | | |
4 | Dokunun korunması, mikroskopik preparasyon, doku boyaları, uygun mikroskopik inceleme yapabilir. | | | | | |
5 | Literatür takip edebilir. | | | | | |
6 | Klinik ya da klinik olmayan çalışmalara katılabilir, metod önerilerinde bulunabilir. | | | | | |
7 | Sonuçları dökümante edebilir. | | | | | |
8 | Histoloji-Embriyoloji ve histoteknik bilim alanlarında kaynakları, iletişim teknolojilerini kullanıp kendini ifade eder. | | | | | |
9 | Eleştirel düşünme yeteneği geliştirir, strateji oluşturabilir. | | | | | |
10 | Klinik ve klinik olmayan preparasyonlarda etik kurallara uygun hareket eder. | | | | | |
11 | Mesleki dürüstlük ve güvenli çalışma ortamı sağlar. | | | | | |
12 | Ulusal veya uluslararası bilimsel toplantılarda anadil yanında yabancı dil de kullanarak bilimsel toplantılarda rol oynar. | | | | | |
13 | Toplumsal sorumluluk duygusu ile disiplinlerarası işbirliği yapar, profesyonel gizliliğe sadık kalır, kalite çerçevesinde sonuç bildirgesi oluşturur. | | | | | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
Sayısal Veriler
Ekleme Tarihi: 31/01/2023 - 14:13Son Güncelleme Tarihi: 31/01/2023 - 14:20