Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ | ERGY2112783 | Güz Dönemi | 0+0 | - | 60 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Tez |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. Devrim TARAKCI |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Özden ERKAN OĞUL, Doç.Dr. Devrim TARAKCI, Dr.Öğr.Üye. Burak MENEK, Dr.Öğr.Üye. Ahmet EMİR, Dr.Öğr.Üye. Eylül Pınar KISA |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; ; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: | |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Ergoterapi alanında güncel, güvenilir ve kanıta dayalı bilgiye sahiptir. | | | | | X |
2 | Uzmanlaşacağı alanda bütüncül bakış açısıyla değerlendirme, planlama ve müdahale etme bilgisine sahiptir. | | | | | X |
3 | Alana özgü kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanarak ergoterapi gerektiren bireylere değerlendirme ve müdahale programı planlaması yapar. | | | | | X |
4 | Sağlık politikaları çerçevesinde ergoterapi için teknolojik temelli değerlendirme ve terapi uygulamalarını geliştirir | | | | | X |
5 | Bilgi ve becerilerini kullanarak ergoterapi alanında sorunları analiz eder, araştırma projesi yürütür | | | | | X |
6 | Ergoterapi hizmetlerinin toplumun ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde geliştirilmesine destek olur. | | | | | X |
7 | Yaşam boyu öğrenme ve öğretme prensiplerine uygun davranış geliştirerek kalite süreçlerine katkı verir. | | | | | X |
8 | Ergoterapi konusunda kaynakları izleyerek iletişim teknolojilerini kullanarak kendini etkin ifade eder. | | | | | X |
9 | Rehabilitasyon alanında güncel gelişmeleri takip ederek toplumsal sorumluluk bilinci ile disiplinler arası işbirliği içinde çalışır. | | | | | X |
10 | Ergoterapi mesleğinin etik standartlarını, değerlerini ve mesleki bağımsızlığını koruyucu bir tutum sergiler. | | | | | X |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu |
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Rehberli Problem Çözme | 0 | 0 | 0 |
Rehberli Problem Çözme | 0 | 0 | 0 |
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 0 | 0 | 0 |
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 |
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 |
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Genel Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Genel Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 |
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 |
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(0/30) | 0 |
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ | ERGY2112783 | Güz Dönemi | 0+0 | - | 60 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Tez |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. Devrim TARAKCI |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üye. Özden ERKAN OĞUL, Doç.Dr. Devrim TARAKCI, Dr.Öğr.Üye. Burak MENEK, Dr.Öğr.Üye. Ahmet EMİR, Dr.Öğr.Üye. Eylül Pınar KISA |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; ; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: | |
Ders Akışı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Ergoterapi alanında güncel, güvenilir ve kanıta dayalı bilgiye sahiptir. | | | | | X |
2 | Uzmanlaşacağı alanda bütüncül bakış açısıyla değerlendirme, planlama ve müdahale etme bilgisine sahiptir. | | | | | X |
3 | Alana özgü kuramsal ve uygulamalı bilgilerini kullanarak ergoterapi gerektiren bireylere değerlendirme ve müdahale programı planlaması yapar. | | | | | X |
4 | Sağlık politikaları çerçevesinde ergoterapi için teknolojik temelli değerlendirme ve terapi uygulamalarını geliştirir | | | | | X |
5 | Bilgi ve becerilerini kullanarak ergoterapi alanında sorunları analiz eder, araştırma projesi yürütür | | | | | X |
6 | Ergoterapi hizmetlerinin toplumun ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde geliştirilmesine destek olur. | | | | | X |
7 | Yaşam boyu öğrenme ve öğretme prensiplerine uygun davranış geliştirerek kalite süreçlerine katkı verir. | | | | | X |
8 | Ergoterapi konusunda kaynakları izleyerek iletişim teknolojilerini kullanarak kendini etkin ifade eder. | | | | | X |
9 | Rehabilitasyon alanında güncel gelişmeleri takip ederek toplumsal sorumluluk bilinci ile disiplinler arası işbirliği içinde çalışır. | | | | | X |
10 | Ergoterapi mesleğinin etik standartlarını, değerlerini ve mesleki bağımsızlığını koruyucu bir tutum sergiler. | | | | | X |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
Sayısal Veriler
Öğrenci Başarı Durumu
Ekleme Tarihi: 03/02/2023 - 12:15Son Güncelleme Tarihi: 03/02/2023 - 13:28