Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
BİLİMSEL PROJE VE ANALİZ YÖNTEMLERİ | 2+0 | 2 | 4 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Programa Bağlı Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. Seda KARABULUT |
Dersi Verenler | Prof.Dr. Lütfü HANOĞLU, Prof.Dr. Gürkan ÖZTÜRK, Prof.Dr. Ertuğrul KILIÇ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği | Bu ders; Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Ara Sınav: Proje Ödev Teslimi,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme,Genel Sınav: Proje Ödev Teslimi; konularını içermektedir. |
Dersin İçeriği | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1, 16 |
Öğretim Yöntemleri: | 1: Anlatım, 16: Proje Temelli Öğrenme |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
2 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
3 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
4 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
5 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
6 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
7 | Ara Sınav: Proje Ödev Teslimi | |
8 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
9 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
10 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
11 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
12 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
13 | Öğrenci Sunumu: Proje Temelli Öğrenme | |
14 | Genel Sınav: Proje Ödev Teslimi |
Kaynak |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
0 | Organ ve sistemlerin temel fonksiyonlarını ve çalışma mekanizmalarını bilir ve her bir sistemi ders konusu olarak anlatabilir | ||||||
0 | Tek başına kadavraların farklı bölgelerine disseksiyon yapabilir, üzerinde organları ve diğer yapıları tanımlayabilir, üzerinde ders anlatabilir | ||||||
0 | Bireysel olarak bir konu üzerine proje tasarlayabilir, o projede aktif olarak yer alabilir, bilimsel araştırma sonuçlarını makale haline getirebilir, yayın yapabilir. | ||||||
0 | Alanı ile ilgili multidisipliner çalışmalarda aktif olarak rol alabilir. | ||||||
0 | Radyogram, MR ve CT görüntülerindeki normal anatomik yapıları tanımlayabilir ve patolojik durumlara anatomik açıklama getirebilir | ||||||
0 | Anatomi disiplininin diğer temel tıp ve klinik dallar ile ilişkisini kavrar ve bu ilişki çerçevesinde ortak çalışmalar yürütür. | ||||||
0 | En az bir yabancı dili etkin olarak kullanarak kendi alanında ve çalışma konusunu ilgilendiren diğer alanlarda uluslararası yayınları takip edebilir. | ||||||
0 | Organların ve yapıların topografik düzenlemesini, yüzey projeksiyonlarını ve seyirlerini bilir | ||||||
0 | Kendi alanındaki konuların ve değerlendirdiği bilimsel verileri ve diğer araştırmacıların bilimsel verilerini sunu halinde aktarabilir. | ||||||
0 | Güncel araştırma konularını takip ederek, yeni verileri analiz eder. | ||||||
0 | Multidisipliner çalışmalarda takım içerisinde verilen sorumluluğu etkin olarak yerine getirir. | ||||||
0 | Klinik problemleri sentezleyebilir ve ona anatomik bir açıklama yapabilir. | ||||||
0 | İnsan vücudundaki, doku, organ ve sistemlerdeki temel mikroanatomik yapıları tanımlayabilir. | ||||||
0 | Öğrencilerle güven temelli ilişki kurabilir ve derse ilgilerini teşvik edebilir. |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 50 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 50 | |
Toplam | 100 |