Ana içeriğe atla

Ders Detayı

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE IV-Bahar Dönemi3+034
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Ebru ESKİÇIRAK, Öğr.Gör. Onur POLAT
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser
Dersin AmacıÖğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir
Dersin İçeriğiBu ders; Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
,Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. 10, 11, 16, 6, 9A
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder.10, 16, 6, 9A
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır.10, 16, 6, 9A
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder.10, 16, 6, 9A
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır.10, 15, 16, 6, 9A
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler.10, 14, 16, 9A
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır.10, 11, 16, 6, 9A
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır.10, 16, 6, 9A
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. 10, 16, 3, 6, 9A
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. 10, 16, 3, 6, 9A
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır.10, 16, 3, 6, 9A
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular.10, 16, 6, 9A
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir.10, 11, 16, 6, 9A
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir10, 16, 6, 9A
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar10, 11, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
2Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
3Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
4Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
5Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
6What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
7All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
8What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
9I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
10I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
11I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
12At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
13Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
14Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
Kaynak
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Öğrencilerin, ulusal sağlık koşullarını kavraması ve uygun sağlık politikalarının geliştirilmesi, uygulanması ve performans değerlendirmelerinin yanı sıra sağlık sektörünün organizasyonu ve yönetimi hakkında teorik ve uygulamalı bilgi sahibi olur.
2
PY-2. Öğrenciler, ulusal ve uluslararası düzeyde sağlık ve sağlık hizmet sunucularının performansını planlamak, organize etmek, yönlendirmek ve eleştirel bir yaklaşımla iş dünyası ve yönetimle ilgili temel bilgileri kullanır.
X
3
PY-3. Sağlık sistemi örgütlenmesinin alt bölümleri ve bu bölümlerde çalışanları tanır, çalışanların görev yetki ve sorumlulukları konusunda bilgi sahibi olur.
4
PY-4. Toplum ve birey sağlığının geliştirilmesi ile ilgili olan sosyal, çevresel ve davranışsal faktörler konusunda bilgi sahibi olur.
5
PY-5. Sağlık kurumları yönetimi konusundaki bilgi ve becerilerini ilgili kurumların yönetim, üretim, insan kaynakları, finans, muhasebe, pazarlama, hasta ve halkla ilişkiler, kalite ve hasta güvenliği, iş sağlığı ve güvenliği, bilgi teknolojileri, sağlık sigortacılığı vb. alanlarında uygular.
6
PY-6. Öğrenciler, dijital teknolojiyi kullanarak, sağlık yönetimi alanındaki bilgileri bilimsel olarak analiz edebilmeli, sonuçlarını yorumlayabilmeli ve etik, sosyal açıdan sorumlu ve sürdürülebilir yenilikçi çözümler üretebilmelerinin yanı sıra sağlık yönetimi alanında problem çözme ve fırsatları yakalama konularında nicel ve nitel teknikleri yenilikçi olarak bilir ve kullanır.
X
7
PY-7. Öğrenciler, sağlık yönetimi alanına ilişkin sorun alanlarının belirlenmesi, çözüm önerilerinin geliştirilmesi, etkili ve verimli şekilde uygulanması ve sonuçların değerlendirilmesinde liderlik özellikleri göstererek bağımsız kararlar verir.
8
PY-8. Sağlık kurumları yönetimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
9
PY-9. Sağlık kurumlarında çalışanların kişilik, kültür ve davranışsal özelliklerini değerlendirerek kurumun amaçları doğrultusunda yönlendirir.
10
PY-10. Bilgiye ulaşma yollarına karar verir ve uygular.
X
11
PY-11. Öğrenciler, mesleki bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir; değişime, yeniliğe, girişimciliğe ve hayat boyu öğrenime açık olur.
X
12
PY-12. Öğrenciler, Sağlık yönetimi ile ilgili konularda görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak paydaşlarıyla paylaşır ve meslektaşları ile en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak iletişim kurar.
X
13
PY-13. Sorunları etkili iletişim yöntemleri kullanarak çözer, yazılı ve sözlü iletişimde doğru ve kurallara uygun biçimde dil bilgisini ve sağlık kurumlarında kullanılan terminolojiyi kullanabilme yeterliliğine sahip olur.
X
14
PY-14. Alanın gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
X
15
PY-15. Yönetim felsefesini ve yönetimin fonksiyonlarını her bir birime uygun olacak biçimde yönetim uygulamalarına yansıtır.
16
PY-16. Birey olarak dış görünüm olumlu tutum ve davranışlarıyla kuruma örnek olur; sürekli gelişme ve değişime açıktır.
X
17
PY-17. Sağlık yönetimi ile ilgili hukuki düzenlemeler ile toplumsal, bilimsel, mesleki etik ilkelere uygun, ülke ya da dünya genelinde genel sağlık sorunlarına duyarlı davranır, çözüm önerilerini yorumlar ve değerlendirir.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100
AKTS / İşyükü Tablosu
EtkinlikSayıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati14342
Rehberli Problem Çözme14228
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi000
Okul Dışı Diğer Faaliyetler000
Proje Sunumu / Seminer000
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı000
Ara Sınav ve Hazırlığı12121
Genel Sınav ve Hazırlığı12121
Performans Görevi, Bakım Planı000
Toplam İş Yükü (Saat)112
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(112/30)4
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.

Dersin Detaylı Bilgileri

Ders Tanımı

DersKoduYarıyılT+U SaatKrediAKTS
İNGİLİZCE IV-Bahar Dönemi3+034
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Diliİng
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüZorunlu
Dersin KoordinatörüÖğr.Gör. Onur KAVAK
Dersi VerenlerÖğr.Gör. Ebru ESKİÇIRAK, Öğr.Gör. Onur POLAT
Dersin YardımcılarıÖğretim Görevlisi Burcu Günay, Aslı Baran, Zeyneb Çetiner, Seda Yeşildeniz, Barış Günay, Müge Eser
Dersin AmacıÖğrencinin 4 temel beceriyi kullanarak B1 seviyede sözlü ve yazılı iletişim kurma becerisinin geliştirilmesidir
Dersin İçeriğiBu ders; Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
,Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
,Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme),What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma),All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme),What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme),At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme),Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme); konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme KazanımlarıÖğretim YöntemleriÖlçme Yöntemleri
1. Kişilerarası ilişkilerde ortaya çıkan sorunları tartışır. 10, 11, 16, 6, 9A
1.1 Kendi düşüncesini rahatlıkla ifade eder.10, 16, 6, 9A
1.2 Günlük ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli cümleleri kendi ifadeleriyle aktarır.10, 16, 6, 9A
2. Cümle kurarken yaptığı hataları tespit eder.10, 16, 6, 9A
2.1 B1 seviyesindeki kelimeleri cümle içinde anlamlı bir şekilde aktarır.10, 15, 16, 6, 9A
2.2 B1 düzeyinde okuduğu bir metni özetler.10, 14, 16, 9A
3. Sosyal medya platformlarında verilen kısa mesajları aktarır.10, 11, 16, 6, 9A
3.1 Güncel konuları sözlük yardımıyla tartışır.10, 16, 6, 9A
3.2 Güncel konularda kendi fikirlerini açıklar. 10, 16, 3, 6, 9A
4. Dil seviyesini geliştirmek için yöntemler tasarlar. 10, 16, 3, 6, 9A
4.1 Dil öğrenim kaynaklarını karşılaştırır.10, 16, 3, 6, 9A
4.2 Kendisine en uygun dil öğrenim metodunu uygular.10, 16, 6, 9A
5. Mesleki İngilizce için gerekli dil alt yapısını geliştirir.10, 11, 16, 6, 9A
5.1 Mesleki Dil öğretim araçlarını değerlendirir10, 16, 6, 9A
5.2 Mesleki dil gelişiminde için gerekli aşamaları planlar10, 11, 16, 6, 9A
Öğretim Yöntemleri:10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 14: Bireysel Çalışma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 9: Anlatım Yöntemi
Ölçme Yöntemleri:A: Klasik Yazılı Sınav

Ders Akışı

SıraKonularÖn Hazırlık
1Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
2Out and about
(Comperatives and superlatives yapılarının kullanımı)
(Kıyafet alışverişlerinde kullanılabilecek ifadeler)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
3Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
4Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
5Chores and bores (Present perfect ve past simple zaman yapılarının kullanımı)
(Geçmiş eylemlerden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
6What's on tv
(Present perfect zaman yapısı içersinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı)
(Televizyon programlarıyla ilgili sorular sorma)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
7All about money
(Gelecek zaman olarak -will yapısının kullanımı)
(Bir kişiyi sosyal bir aktiviteye davet etme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
8What's for dinner
(Nicelik ifadelerinin kullanımı)
(Bankacılık işlemlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
9I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
10I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
11I need a vacation
(First conditional yapılarıyla şartlı ifadelerin kullanımı)
(Tatil planlarından bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
12At the office
(Zorunluluk ifadeleri olarak -have to/don't have to/can/can't yapılarının kullanımı)
(Yeni bir işten bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
13Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
14Around the house
(Should/shouldn't yapılarının tavsiye ifadeleri olarak kullanımı)
(Ev işlerinden bahsetme)
İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler.
Kaynak
1. Network Get Connected Students Book - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford.
2. New Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naynor, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1996, Edinburgh 3. Network Get Connected Workbook - Tom Hutchinson, Kristen Sherman, Oxford University Press, 2012, Oxford. 4. Network Online Practice Platform

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı

Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
NoProgram Yeterliliği Katkı Düzeyi
12345
1
PY-1. Öğrencilerin, ulusal sağlık koşullarını kavraması ve uygun sağlık politikalarının geliştirilmesi, uygulanması ve performans değerlendirmelerinin yanı sıra sağlık sektörünün organizasyonu ve yönetimi hakkında teorik ve uygulamalı bilgi sahibi olur.
2
PY-2. Öğrenciler, ulusal ve uluslararası düzeyde sağlık ve sağlık hizmet sunucularının performansını planlamak, organize etmek, yönlendirmek ve eleştirel bir yaklaşımla iş dünyası ve yönetimle ilgili temel bilgileri kullanır.
X
3
PY-3. Sağlık sistemi örgütlenmesinin alt bölümleri ve bu bölümlerde çalışanları tanır, çalışanların görev yetki ve sorumlulukları konusunda bilgi sahibi olur.
4
PY-4. Toplum ve birey sağlığının geliştirilmesi ile ilgili olan sosyal, çevresel ve davranışsal faktörler konusunda bilgi sahibi olur.
5
PY-5. Sağlık kurumları yönetimi konusundaki bilgi ve becerilerini ilgili kurumların yönetim, üretim, insan kaynakları, finans, muhasebe, pazarlama, hasta ve halkla ilişkiler, kalite ve hasta güvenliği, iş sağlığı ve güvenliği, bilgi teknolojileri, sağlık sigortacılığı vb. alanlarında uygular.
6
PY-6. Öğrenciler, dijital teknolojiyi kullanarak, sağlık yönetimi alanındaki bilgileri bilimsel olarak analiz edebilmeli, sonuçlarını yorumlayabilmeli ve etik, sosyal açıdan sorumlu ve sürdürülebilir yenilikçi çözümler üretebilmelerinin yanı sıra sağlık yönetimi alanında problem çözme ve fırsatları yakalama konularında nicel ve nitel teknikleri yenilikçi olarak bilir ve kullanır.
X
7
PY-7. Öğrenciler, sağlık yönetimi alanına ilişkin sorun alanlarının belirlenmesi, çözüm önerilerinin geliştirilmesi, etkili ve verimli şekilde uygulanması ve sonuçların değerlendirilmesinde liderlik özellikleri göstererek bağımsız kararlar verir.
8
PY-8. Sağlık kurumları yönetimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
9
PY-9. Sağlık kurumlarında çalışanların kişilik, kültür ve davranışsal özelliklerini değerlendirerek kurumun amaçları doğrultusunda yönlendirir.
10
PY-10. Bilgiye ulaşma yollarına karar verir ve uygular.
X
11
PY-11. Öğrenciler, mesleki bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir; değişime, yeniliğe, girişimciliğe ve hayat boyu öğrenime açık olur.
X
12
PY-12. Öğrenciler, Sağlık yönetimi ile ilgili konularda görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak paydaşlarıyla paylaşır ve meslektaşları ile en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde İngilizce kullanarak iletişim kurar.
X
13
PY-13. Sorunları etkili iletişim yöntemleri kullanarak çözer, yazılı ve sözlü iletişimde doğru ve kurallara uygun biçimde dil bilgisini ve sağlık kurumlarında kullanılan terminolojiyi kullanabilme yeterliliğine sahip olur.
X
14
PY-14. Alanın gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
X
15
PY-15. Yönetim felsefesini ve yönetimin fonksiyonlarını her bir birime uygun olacak biçimde yönetim uygulamalarına yansıtır.
16
PY-16. Birey olarak dış görünüm olumlu tutum ve davranışlarıyla kuruma örnek olur; sürekli gelişme ve değişime açıktır.
X
17
PY-17. Sağlık yönetimi ile ilgili hukuki düzenlemeler ile toplumsal, bilimsel, mesleki etik ilkelere uygun, ülke ya da dünya genelinde genel sağlık sorunlarına duyarlı davranır, çözüm önerilerini yorumlar ve değerlendirir.
X

Değerlendirme Sistemi

Katkı DüzeyiMutlak Değerlendirme
Ara Sınavın Başarıya Oranı 20
Genel Sınavın Başarıya Oranı 80
Toplam 100

Sayısal Veriler

Öğrenci Başarı Durumu

Ekleme Tarihi: 06/07/2022 - 16:18Son Güncelleme Tarihi: 06/07/2022 - 16:19