Geri
AKADEMİK

Anlambilim tüketiciye ürünün, sistemin, kendini anlatabilmesi,  bilgi iletiminin güçlendirilmesi,  ,hedef kitleye göre görsel ve duyusal kodlama, renkbilim, marka oluşturma, konumlandırma; görseller ve videolarla anlatılmaktadır. İki konsept proje ile bu bilgiler pekiştirilmektedir. Birinci projede konsept bir ürün oluşturup, markası, marka konumlandırması, satış stratejisi, tüm görsel bilgi iletimi, etiketi, ambalajı tasarlanmaktadır. İkinci projede ise konsept bir ürün oluşturulup, markası, marka konumlandırması yapılarak, tüketicinin kullanımına yönelik arayüz tasarımı tasarlanmaktadır.

Bu projelerle öğrencilerin yarışmalara ve global şirketlerle iletişime geçmesi özendirilmektedir. Ulusal ve uluslararası yarışmalarda bu alt yapı bilgisi ile önemli başarılar elde etmişlerdir.