Geri
AKADEMİK
Geri Dön

Amaç

İstanbul Medipol Üniversitesi Eczacılık Fakültesi’nin amacı ve kapsamı; eczacılıkla ilgili her alanda hizmet vermek üzere ilaç etken maddelerinin hazırlanması, tedavi sürecinde hastalara yardımcı olmak amacıyla bilgi verilmesi, hasta yakını danışmanlığı, ilaç sekillerinin formülasyonu ve kalite kontrolü, tedavide kullanılan ilaçların etki mekanizmaları, farmasötik ürünlerin fiziksel, kimyasal, farmakolojik ve toksikolojik analizleri konularında gerekli bilgi ve beceriye sahip, farmasötik bakıma önem veren eczacılar yetistirmektir.

Kazanılan Derece

Bütünleşik Yüksek Lisans

Kayıt ve Kabul Koşulları

Bu programa kabul edilebilmek için lise veya muadili bir eğitimi tamamlayarak diploma almış olmak ve Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS)'nda yeterli puan almış olmak gerekmektedir. Programa Sayısal puan türüne ve Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen esaslara göre öğrenci kabul edilir. Yabancı Uyruklu Öğrenciler Senato tarafından belirlenen başarı kriterleri çerçevesinde kabul edilir.

Mezuniyet Koşulları

Programda öngörülen tüm dersleri, uygulamaları ve stajları başarı ile tamamlayan ve toplam en az 300 AKTS kredisi almış olan öğrenciler diploma almaya hak kazanır. Mezuniyet başarı derecesi genel ağırlıklı puan ortalaması ile belirlenir.

Önceki Öğrenimin Tanınması

Öğrenciler, daha önce kayıt oldukları yükseköğretim kurumlarından veya denkliği kabul edilmiş bir kuruluştan almış ve başarmış oldukları derslerden muaf olmak için başvuruda bulunabilirler. Muafiyet istekleri, gerekli hallerde, ilgili dersi veren öğretim elemanının görüşü alınarak, yönetim kurulunca karara bağlanır.

Ders Planı - AKTS Kredileri

* Bu ders planı tablosunda gösterilen dersler öğrenci işlerindeki güncel ders plan bilgilerini göstermektedir.

** İlgili dönemde zorunlu dersler mutlaka açılırken, seçmeli ve programa bağlı seçmeli derslerin açılması tercih ve kontenjan durumuna bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

*** Mesleki klinik derslerin teorik ve uygulama ders saatleri, haftalık değil toplam ders saatini ifade etmektedir.

Her hangi bir dersin amaç, öğrenme kazanımları vs. detay bilgilerini görmek için aşağıdaki tabloda dersin ismine tıklayınız.

1.Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF1168000 ECZACILIĞA YÖNLENDİRME VE ETİK PRENSİPLER Türkçe 2 3
ECF1124160 TIBBİ BİYOLOJİ VE GENETİK Türkçe 3 6
ECF1118000 GENEL KİMYA Türkçe 4 6
ECF1119000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇLARI I Türkçe 2 2
ECF1122600 FİZİK Türkçe 2 3
TDL1110200 TÜRK DİLİ I Türkçe 2 2
ATA1110800 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I Türkçe 2 2
İNG1111200 İNGİLİZCE I İngilizce 4 4
2.Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF1269000 ORGANİK KİMYA I Türkçe 2 4
ECF1245000 ANATOMİ Türkçe 2 3
ECF1267000 HALK SAĞLIĞI Türkçe 2 3
ECF1210011 ECZACILIK MATEMATİĞİ Türkçe 2 3
ECF1224170 ECZACILIK TERMİNOLOJİSİ Türkçe 2 3
ECF1220000 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇLARI II Türkçe 2 2
ECF1216000 TIBBİ İLKYARDIM Türkçe 2 2
ATA1210000 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II Türkçe 2 2
TDL1220000 TÜRK DİLİ II Türkçe 2 2
İNG1211300 İNGİLİZCE II İngilizce 4 4
1.Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF2170600 MİKROBİYOLOJİ UYGULAMA Türkçe 2
ECF2170400 ANALİTİK KİMYA UYGULAMA I Türkçe 3
ECF2150600 FİZYOLOJİ Türkçe 4 6
ECF2145100 ECZACILIK TARİHİ Türkçe 1 1
ECF2190300 İNGİLİZCE III İngilizce 3 4
ECF2170500 MİKROBİYOLOJİ Türkçe 3 4
ECF2170100 ORGANİK KİMYA II Türkçe 3 5
ECF2145200 ANALİTİK KİMYA I Türkçe 3 5
2.Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF2245300 ANALİTİK KİMYA II Türkçe 3 5
ECF2282400 BİYOKİMYA Türkçe 3 4
ECF2270800 FARMASÖTİK BOTANİK Türkçe 3 4
ECF2282410 FARMAKOLOJİ I Türkçe 2 4
ECF2245500 FARMASÖTİK BOTANİK UYGULAMA Türkçe 3
ECF2245400 ANALİTİK KİMYA UYGULAMA II Türkçe 3
ECF2271300 ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ VE BİYOİSTATİSTİK Türkçe 2 3
ECF2290400 İNGİLİZCE IV İngilizce 3 4
1.Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF3182430 FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA I Türkçe 3
ECF3182480 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA I Türkçe 3
ECF3182460 FARMAKOGNOZİ UYGULAMA I Türkçe 3
ECF3182440 FARMAKOGNOZİ I Türkçe 2 4
ECF3190600 MESLEKİ İNGİLİZCE I İngilizce 3 3
ECF3182470 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ I Türkçe 3 5
ECF3112500 FARMAKOLOJİ II Türkçe 2 4
ECF3182420 FARMASÖTİK KİMYA I Türkçe 3 5
2.Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF3213200 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA II Türkçe 3
ECF3212700 FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA II Türkçe 3
ECF3212900 FARMAKOGNOZİ UYGULAMA II Türkçe 3
ECF3245600 FARMAKOLOJİ III Türkçe 2 4
ECF3290700 MESLEKİ İNGİLİZCE II İngilizce 3 3
ECF3212800 FARMAKOGNOZİ II Türkçe 2 4
ECF3212600 FARMASÖTİK KİMYA II Türkçe 3 5
ECF3213100 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ II Türkçe 3 5
1.Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF4145800 FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA III Türkçe 3
ECF4146400 FARMAKOTERAPİ Türkçe 2 3
ECF4145700 FARMASÖTİK KİMYA III Türkçe 3 5
ECF4145900 FARMAKOGNOZİ III Türkçe 2 4
ECF4146000 FARMAKOGNOZİ UYGULAMA III Türkçe 3
ECF4146200 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA III Türkçe 3
ECF4146100 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ III Türkçe 3 5
ECF4118360 KLİNİK ECZACILIK Türkçe 3 4
2.Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF4246600 FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA IV Türkçe 3
ECF4210008 KLİNİK BİYOKİMYA UYGULAMALARI Türkçe 2 3
ECF4246800 TOKSİKOLOJİ Türkçe 3 5
ECF4246700 FİTOTERAPÖTİKLER Türkçe 2 3
ECF4246500 FARMASÖTİK KİMYA IV Türkçe 3 5
ECF4246900 TOKSİKOLOJİ UYGULAMA Türkçe 3
ECF4247000 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ IV Türkçe 3 5
ECF4247100 FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA IV Türkçe 3
1.Yarıyıl Ders Planı (Güz Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF5110014 BİTİRME PROJESİ Türkçe 2 4
ECF5110009 ECZACILIK İŞLETMECİLİĞİ Türkçe 2 3
ECF5110013 KLİNİK UYGULAMALAR Türkçe 3
ECF5110178 İLAÇ ENDÜSTRİSİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARI Türkçe 4 6
ECF5110158 DERMOKOZMETİK Türkçe 4 6
ECF5110157 HASTA BİLGİLENDİRME Türkçe 4 6
ECF5110179 ADLİ TOKSİKOLOJİ Türkçe 2 3
ECF5110159 HASTANE ECZACILIĞI Türkçe 2 3
ECF5110161 FARMAKOEKONOMİ Türkçe 2 3
ECF5110162 AKILCI İLAÇ KULLANIMI Türkçe 2 3
ECF5110163 SAĞLIK EKONOMİSİ Türkçe 2 3
ECF5110164 FARMASÖTİK BAKIM Türkçe 2 3
ECF5110165 ECZACILIKTA AR-GE Türkçe 2 3
ECF5110166 KLİNİK ARAŞTIRMALAR Türkçe 2 3
ECF5110167 RUHSATLANDIRMA Türkçe 2 3
ECF5110168 BİYOTEKNOLOJİK ÜRÜNLER VE BİYOBENZER İLAÇLAR Türkçe 2 3
ECF5110169 İLAÇ ETKİLEŞMELERİ Türkçe 2 3
ECF5110171 ENDÜSTRİDE ECZACILIK Türkçe 2 3
ECF5110172 NUTRİSYONEL ECZACILIK Türkçe 2 3
ECF5110173 İLAÇ DIŞI ÜRÜNLER Türkçe 2 3
ECF5110012 MESLEKİ İLETİŞİM BECERİLERİ Türkçe 2 3
ECF5110174 İLAÇTA PAZARLAMA Türkçe 2 3
ECF5110175 SAĞLIK MEVZUATI Türkçe 2 3
ECF5110176 ECZANEDE PAZARLAMA VE SATIŞ YÖNETİMİ Türkçe 2 3
ECF5110177 SAĞLIK İLETİŞİMİ VE MEDYA Türkçe 2 3
ECF5110153 STAJ I Türkçe - 4
ECF5110154 STAJ II Türkçe - 4
2.Yarıyıl Ders Planı (Bahar Dönemi)
Kodu Ders Dil T+U UK AKTS İndir
ECF5210013 KLİNİK UYGULAMALAR Türkçe 3
ECF5210015 BİTİRME PROJESİ UYGULAMA Türkçe 7
ECF5210009 ECZACILIK İŞLETMECİLİĞİ Türkçe 2 3
ECF5210172 NUTRİSYONEL ECZACILIK Türkçe 2 3
ECF5210178 İLAÇ ENDÜSTRİSİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARI Türkçe 4 6
ECF5210179 ADLİ TOKSİKOLOJİ Türkçe 2 3
ECF5210157 HASTA BİLGİLENDİRME Türkçe 4 6
ECF5210158 DERMOKOZMETİK Türkçe 4 6
ECF5210173 İLAÇ DIŞI ÜRÜNLER Türkçe 2 3
ECF5210166 KLİNİK ARAŞTIRMALAR Türkçe 2 3
ECF5210165 ECZACILIKTA AR-GE Türkçe 2 3
ECF5210167 RUHSATLANDIRMA Türkçe 2 3
ECF5210159 HASTANE ECZACILIĞI Türkçe 2 3
ECF5210174 İLAÇTA PAZARLAMA Türkçe 2 3
ECF5210171 ENDÜSTRİDE ECZACILIK Türkçe 2 3
ECF5210177 SAĞLIK İLETİŞİMİ VE MEDYA Türkçe 2 3
ECF5210164 FARMASÖTİK BAKIM Türkçe 2 3
ECF5210161 FARMAKOEKONOMİ Türkçe 2 3
ECF5210168 BİYOTEKNOLOJİK ÜRÜNLER VE BİYOBENZER İLAÇLAR Türkçe 2 3
ECF5210175 SAĞLIK MEVZUATI Türkçe 2 3
ECF5210162 AKILCI İLAÇ KULLANIMI Türkçe 2 3
ECF5210169 İLAÇ ETKİLEŞMELERİ Türkçe 2 3
ECF5210176 ECZANEDE PAZARLAMA VE SATIŞ YÖNETİMİ Türkçe 2 3
ECF5210163 SAĞLIK EKONOMİSİ Türkçe 2 3
ECF5210012 MESLEKİ İLETİŞİM BECERİLERİ Türkçe 2 3
ECF5210156 STAJ IV Türkçe - 4
ECF5210155 STAJ III Türkçe - 4

Program Yeterliliği

BİLGİ


Kuramsal, Olgusal

PY-1. Eczacılık alanındaki bilimsel bilgiye ulaşma, güncel literatürü izleme, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
PY-2. İlaç hammaddeleri ve ilaç şekilleri hakkında ileri derecede bilgiye sahiptir.

BECERİLER


Bilişsel, Uygulamalı

PY-3. Eczacılık alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında ilgili disiplinlerden kişilerle işbirliği yapar.
PY-4. İlacın hastaya verilmesi ve kullanımı ile ilgili bilgi ve donanımlarını kullanır, gözetim ve denetim görevi ile akılcı ve güvenli ilaç kullanımını sağlayarak farmasötik bakım hizmeti verir.
PY-5. Eczacılık mesleğinin yasa ile sorumluluk verdiği her alanda idari ve teknik olarak donanım kazanır ve kurallara uygun olarak eczane organizasyonunu yapar.
PY-6. Eczacılık alanı ile ilgili bilgisayar programlarını ve ileri teknolojileri kullanır.
PY-7. Eczacılık mesleği alanındaki sorunlara bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda çözüm üretir.
PY-8. İlacın tanınması, kalitesinin sağlanması, kontrolü ve standardizasyonunu yapar.

YETKİNLİKLER


Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

PY-9. Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlar, yönetir ve süreci izleyip değerlendirir.
PY-10. Eczacılık alanı ile ilgili sahip olduğu ileri düzey bilgi birikimini kullanarak bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile işbirliği içinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır.

Öğrenme Yetkinliği

PY-11. Yaşam boyu öğrenmeyi benimsediğini gösterir, gelişime açıktır ve bu davranışını devam ettirir.
PY-12. Eczacılık alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.

İletişim ve Sosyal Yetkinlik

PY-13. Eczacılık mesleği alanındaki ulusal ve uluslararası gelişmeleri takip eder ve değerlendirir.
PY-14. Mesleki etkinlik ve uygulamalarını güvenli bir şekilde belgeler ve kayıt tutar.
PY-15. İlaç ile ilgili her konuda hastaya, sağlık personeline ve topluma bilgi aktarır.
PY-16. Yabancı dil olarak İngilizceyi, eczacılıkla ilgili yenilikleri izleyebilme ve iletişim kurabilmede kullanır.

Alana Özgü Yetkinlik

PY-17. Farmasötik ürünlerin kalite güvencesi konularında ilgili kişiler ve kurumları bilgilendirir.
PY-18. İlaç hammaddelerinin hazırlanmasından, ilaç şekillerinin tasarımına ve üretimine kadar farmasötik ürün elde edilmesinin her aşamasında görev alır.
PY-19. İlaçta ruhsatlandırma koşulları, veri koruma ve patent konularını kavrar ve bunlar arasında ilişki kurar.
PY-20. Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
PY-21. Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir ve uygular.

İstihdam Olanakları

Mezunlar, kamu kuruluşları, özel sektör, araştırma enstitüleri veya üniversitelerde görev yapabilirler.

Üst Dereceye Geçiş

Kuralları YÖK ve ilgili yüksek öğretim kurumu tarafından belirlenen yüksek lisans ve doktora programları ile sanatta yeterlik programlarına başvurabilir.

Eğitim Türü

Örgün Eğitim

Ölçme ve Değerlendirme

Bir dersteki başarı durumu, ders başarı notu ile belirlenir. Ders başarı notu, öğrencinin ara sınavlar ve ara sınav yerine geçen ödevler, uygulamalı çalışmalar, grup çalışmaları ve benzeri çalışmalarda yarıyıl içinde gösterdiği başarı ve genel sınavın birlikte değerlendirilmesiyle elde edilir. Tüm dersler için geçerli olmak üzere, genel sınavdan en az 50 puan alamayan öğrenci o dersten başarısız sayılır. Dersten başarılı olmak için dönem sonunda en az 60 puan veya 2,27 başarı kat sayısına sahip olmak gerekir.

Bölüm/Program Başkanı

Prof.Dr. Gülden Zehra OMURTAG

Eğitim Öğretim Metotları

Öğretme – öğrenme yöntem ve stratejileri, öğrencilerin kendi kendine çalışma, yaşam boyu öğrenme, gözlem yapma, başkasına öğretme, sunma, eleştirel düşünme, takım çalışması, bilişimden etkin yararlanma gibi becerilerini arttıracak şekilde seçilmektedir. Ayrıca, öğretim tarzının farklı kabiliyetleri olan öğrencileri destekleyecek biçimde olmasına dikkat edilir. Programında kullanılan eğitim-öğretim metotları aşağıdaki listede verilmiştir **:

Eğitim - Öğretim Yöntemleri *

Başlıca öğrenme faaliyetleri

Kullanılan Araçlar

Anlatım

Dinleme ve anlamlandırma

Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları, projektör, bilgisayar, tepegöz

Beyin Fırtınası

Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması

Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları, projektör, bilgisayar, tepegöz

Seminer

Değişik konularda sunumlar hazırlayarak bir konuyu bir başkasına aktarabilmesi ve toplum önünde konuşmayı öğrenebilmesi

Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları, projektör, bilgisayar, tepegöz

Örnek Olay

Vaka takdimini yorumlayabilme

Deney / Laboratuvar

Uygulamalarının yapılması, görsel olarak öğrenmeyi desteklemesi ve el becerilerinin gelişmesi

Laboratuvar, uygulama alanları

Bireysel Çalışma

Anlatılan konu kapsamında detayların araştırılması veya benzer konuların incelenmesi

Bilgisayar, ders ve yardımcı kitaplar, veri tabanları

Problem Çözme

Önceden planlanmış özel beceriler

Proje Temelli Öğrenme

Konunun tarif edilmesi, kullanılacak yöntemlerin belirlenmesi ve sonucun yorumlanması

veri tabanları, kitaplar

Vaka Çalışması

Önceden planlanmış özel beceriler

Kavram Haritası

Soru - Cevap

Soru-cevap ile beyin fırtınası şeklinde interaktif olarak yapılabilmesi

Bakım Planı

Video

probleme dayalı öğrenme

veri tabanları, kitaplar

Tartışma

Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme

Standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları, projektör, bilgisayar, tepegöz

Alıştırma ve Uygulama

Araştırma ve yaşam boyu öğrenilmesi, yazılması, okunması, eleştirel düşünülmesi ve uygulanması

Laboratuvar, standart derslik teknolojileri, çoklu ortam araçları, projektör, bilgisayar, tepegöz

Gösteri

Teknik gezi, ziyaretler sayesinde derslerde öğrenilen konu/ tekniklerin ziyaret edilen tesislerde gösterilmesi

Gösterip Yapma

Görerek öğrenmenin desteklemesi

Video, film, veri tabanları

Rol Oynama

Standart derslik teknolojileri, özel donanım

Grup Çalışması

Projeler, ödevler ve deneylerin gerçekleştirilmesi, öğrencilerin birbirlerinden de öğrenmesi, takım içinde çalışma becerilerinin kazanılması

Standart derslik teknolojileri, kütüphane çalışma alanları

Benzetim

Yazılı sınav

Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama

Sözlü Sınav

Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum

Ödev

Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim

İnternet veri tabanları, kütüphane veri tabanları, e-posta, ders kitapları veya yardımcı kitaplar

Proje / Tasarım

Problem uygulama yerinin belirlenmesi, veri toplanması ve analiz edilmesi, literatür taraması, sunu/rapor hazırlanılması ve sunulması

İnternet veri tabanları, kütüphane veri tabanları, e-posta, ders kitapları veya yardımcı kitaplar

Kısa Sınav

Öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama

Performans Görevi

Proje temelli sunum teknikleri

Sunum, akıllı tahta, projektör, bilgisayar, tepegöz

Dersler ile Program Yeterlilikleri İlişkileri

Ders 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
AKILCI İLAÇ KULLANIMI 534524433355455443245
ANALİTİK KİMYA I 102000121232020031022
ANALİTİK KİMYA II 102000121232020031022
ANALİTİK KİMYA UYGULAMA I 305000133232130021022
ANALİTİK KİMYA UYGULAMA II 102000121133020022023
ANATOMİ 000000000141000000000
ARAŞTIRMA METODOLOJİSİ VE BİYOİSTATİSTİK 503003400500000000000
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇLARI I 102113211122221000012
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE ARAÇLARI II 102113212122221000012
BİYOKİMYA 403200200342102000020
ECZACILIĞA YÖNLENDİRME VE ETİK PRENSİPLER 212111212233211000023
ECZACILIK İŞLETMECİLİĞİ 102344212223111000022
ECZACILIK MATEMATİĞİ 005000030200000000020
ECZACILIK TARİHİ 201000002221120000300
ECZACILIK TERMİNOLOJİSİ 301000000100020000000
ECZANEDE PAZARLAMA VE SATIŞ YÖNETİMİ 201120102233212010021
ENDÜSTRİDE ECZACILIK 130000030110100021101
FARMAKOGNOZİ I 544011444445513142233
FARMAKOGNOZİ II 534020435454414033122
FARMAKOGNOZİ III 533010333455411011051
FARMAKOGNOZİ UYGULAMA I 435020443445423033114
FARMAKOGNOZİ UYGULAMA II 434010434444413032122
FARMAKOGNOZİ UYGULAMA III 533010344455411111051
FARMAKOLOJİ III 544532555244545533322
FARMAKOLOJİ II 444544544454535453434
FARMAKOTERAPİ 454543545455455343445
FARMASÖTİK BAKIM 144511201233224020013
FARMASÖTİK BOTANİK 554131542424512233135
FARMASÖTİK BOTANİK UYGULAMA 524121522424512232135
FARMASÖTİK KİMYA I 353211443243424125232
FARMASÖTİK KİMYA II 232312231134325122333
FARMASÖTİK KİMYA III 242223242123232134224
FARMASÖTİK KİMYA IV 534234443333543335232
FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA I 242122251144353135234
FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA II 242223352143352125224
FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA III 242323253134353135245
FARMASÖTİK KİMYA UYGULAMA IV 554233555543552205232
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ I 454433451444343255514
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ II 355332343535332245533
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ III 454431351534413155511
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ IV 454411451423423245523
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA I 454442343543434145333
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA II 354442354434434335330
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA III 454431353443433335223
FARMASÖTİK TEKNOLOJİ UYGULAMA IV 454341353342323335212
FİTOTERAPÖTİKLER 522010135454512111051
FİZİK 200001004040020000020
FİZYOLOJİ 000000300011200210000
GENEL KİMYA 101000000021010000021
HALK SAĞLIĞI 212100100122102000014
HASTA BİLGİLENDİRME 444523210354425010052
İLAÇ ENDÜSTRİSİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARI 212121112212131132222
İNGİLİZCE III 313113212131211300133
İNGİLİZCE IV 300000000000200300000
KLİNİK BİYOKİMYA UYGULAMALARI 403200200342102000020
KLİNİK ECZACILIK 435523410344425010042
KLİNİK UYGULAMALAR 505500400544445310043
MESLEKİ İLETİŞİM BECERİLERİ 212000100122102020011
MESLEKİ İNGİLİZCE I 101000000000300300000
MESLEKİ İNGİLİZCE II 101000000000300400000
MİKROBİYOLOJİ 100001121142311000012
MİKROBİYOLOJİ UYGULAMA 101010111111211000011
NUTRİSYONEL ECZACILIK 534120425454424133133
ORGANİK KİMYA I 442222322432323224232
RUHSATLANDIRMA 101010200121010000000
SAĞLIK MEVZUATI 200240200000041020121
STAJ IV 132433232332224034033
TIBBİ BİYOLOJİ VE GENETİK 500000500555500300003
TIBBİ İLKYARDIM 212100100122102000055
TOKSİKOLOJİ 303411311221122010015
TOKSİKOLOJİ UYGULAMA 103202031422210000015
İlişkili ders sayısı / 66/7020314618711999851671561271752081871811321437612212578148156
İlişki ağırlığı232222232233322223222

Öğrencilere Uygulanan Anketler

Öğretim elemanı değerlendirme anketi Kesinlikle katılmıyorum Katılmıyorum Kısmen katılıyorum Katılıyorum Kesinlikle katılıyorum Fikrim yok Seçiniz
Dönem başında dersin amacını, kapsamını ve öğrenciden beklenenleri anlaşılır bir şekilde açıklar.
Dersin kaynaklarını dersin amaçlarına uygun olarak seçer ve duyurur.
Ders için önerdiği kaynaklara ulaşmada öğrencilere yol gösterir/yardımcı olur.
Anlatımı (Dersi sunumu) akıcı, açık ve anlaşılırdır.
Öğretim teknolojilerini (etkili bir şekilde) kullanabilir.
Sınıfta çok yönlü iletişim ve etkileşim sağlayacak uygulamalara yer verir.
Geleneksel öğretim strateji yöntem ve teknikleri konusunda gelişmiş bir bilgi birikimine sahiptir.
Derste işlediği öğretim yöntemlerini kendi uygulamalarında kullanır.
Ders saatleri dışında ders ile ilgili öğrenciye yeterince zaman ayırır.
Derse düzenli olarak gelir ve zamanı etkin kullanır.
Ders sırasında sınıfa hakimiyeti kurmada oldukça başarılıdır.
Güncel konular hakkında öğrencileri bilgilendirir.
Öğrenci görüşlerine açık tutum ve davranışları ile örnek teşkil eder.
Başarı ölçme yöntemleri ve araçları (klasik/test/sözlü sınav/ proje/ödev vb.) dersin hedef ve içeriği ile uyumludur.
Sınav kağıdımla ilgili soru sormak istediğimde bana yardımcı olur.
Laboratuvar/saha/uygulama çalışmaları dersin amacı ile uyuşmaktadır.
Dersin öğrenme ve öğretme sürecinin yaratıcı düşünme süreç ve becerilerini geliştirir.
Ders güncel konu ve konuklarla desteklenir.
Yukarıdaki sorular dışında iletmek istedikleriniz

Sayısal Veriler

Yıllara Göre Öğrenci Sayıları

Öğrenci Başarı Durumu

Mezun Başarı durumu