Kurucu'dan
Yazdır

Medipol ‘Marka ve İletişim Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı

İstanbul Medipol Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen ‘Marka ve İletişim Zirvesi’ sektörün önemli temsilcilerini öğrencilerimizle buluşturdu.

2.05.2019
Medipol ‘Marka ve İletişim Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı

İstanbul Medipol Üniversitesi İletişim Fakültesi, Gazetecilik Medya Kulübü, Medya İletişim Kulübü ve Kariyer Merkezi iş birliği ile ‘İletişim 3.0’ kapsamında ‘Markalar ve İletişim Zirvesi’ gerçekleştirildi. Güney Kampüs 404 No.lu Amfi’de düzenlenen zirveye Colin’s Pazarlama İletişimi Müdürü Aytaç Dalyan, Altavia Dekatlon Ajans Başkanı Samet Ensar Sarı ile Dijital İletişim Direktörü Billur Ertuğrul Sarı, haberler.com Genel Yayın Yönetmeni Bedia Teymur, Medya Okuryazarlığı Derneği Başkanı Cansu Aydemir, 1,618 Ajans Başkanı Sefa Karahan, Acun Medya Kurumsal İletişim Direktörü Emir Özkan, Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü Canan Soysal, TürkMedya Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Selin Sirer ve yemeksepeti.com Pazarlama İletişimi Müdürü Okan Erol konuk oldu. Altı oturumun yapıldığı zirvede dijitalleşme ve dijital medyada içerik üretimi konuları ele alındı.

“KURUMSAL MARKA OLMADAN ÖNCE KİŞİSEL MARKA OLMALISINIZ”

Marka ve iletişim sektöründen tecrübeli isimleri öğrencilerimizle buluşturan zirvede Altavia Dekatlon Dijital İletişim Direktörü Billur Ertuğrul Sarı, kişinin kurumsal markadan önce kendi markasını parlatmasının önemli olduğunu söyledi. Acun Medya Kurumsal İletişim Direktörü Emir Özkan ise sektörün hızını yakalayabilmenin önemli olduğunu ifade etti. İnternet dizileri ile TV dizileri arasındaki farklara değinen Özkan, “Biz Acun Medya olarak dizi sektörüne girmiyoruz. Çünkü dizi sektöründe rekabet günden güne artıyor” dedi. yemeksepeti.com Pazarlama İletişimi Müdürü Okan Erol da rakiplerden farklılaşmak için öncü ve yenilikçi olmanın önemine vurgu yaptı, pazarlama iletişiminde müşteri memnuniyetinin ön planda tutulması gerektiğini kaydetti.