BAŞKAN'DAN
Yazdır

‘Marka Olmak’ konferansı yapıldı

Medipol Üniversitesinde düzenlenen ‘Marka Olmak’ konferansında farklı sektörlerden güçlü markalar öğrencilerle buluştu. Konferansta markalaşma, sosyal sorumluluk ve dijital pazarlama kavramları ele alındı.

12.03.2018
‘Marka Olmak’ konferansı yapıldı

Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Halklar İlişkiler Kulübü öncülüğünde düzenlenen ‘Marka Olmak’ konferansında global ölçekte faaliyet gösteren firmaların yöneticileri öğrencilerle bir araya geldi. Sosyal Bilimler MYO Halklar İlişkiler Programı Başkanı Öğretim Görevlisi Beyzanur Kalaycı’nın açış konuşmasını yaptığı konferansta markalaşma, sosyal sorumluluk ve dijital pazarlama kavramları ele alındı. Kavacık Güney Kampüs Konferans Salonunda yapılan konferansta 8 farklı sunum gerçekleştirildi. Anadolu Efes Kurumsal İletişim Yöneticisi Zümre Yıldırım ‘Markalar İçin Toplumsal Sorumluluk’, Hayat Kimya Küresel Pazarlama Müdürü Gülsün Mersin ‘Tüketicinin Gözünde Toplumsal Fayda Gözeten Marka Olmak’, ebebek Dijital Pazarlama Müdürü Zafer Kavaklı ‘Dijital Çağda Marka Olmak’, Çaytaş Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Sütlüoğlu ‘İletişim Çağında Marka Olmak’, Cimri.com Genel Müdürü Serkan Koç ve On İletişim  Kurucusu İpek Özgüden ‘Marka İletişiminde Yeni Trendler’, Estee Lauder Companies Türkiye Sosyal Medya Müdürü Papatya Karadede ‘Influencer Marketing’ ve Faladdin- Binnaz Abla Kurucusu Sertaç Taşdelen ‘Faladdin: Günde 1 Milyon Fal Bakan Adam’ konularında sunumlarını gerçekleştirdi.

 ‘HAYAL KURARKEN HEDEF KOYMAYI İHMAL ETMEYİN’

 Etkinliğin ilk konuşmacısı Anadolu Efes Kurumsal İletişim Yöneticisi Zümre Yıldırım sosyal sorumluluk projelerinin marka algısına olan katkılarına değindi ve Anadolu Efes’in yürüttüğü “Gelecek Turizmde” sosyal sorumluluk projesinin detayları hakkında bilgi verdi. Konferansta söz alan Çaytaş Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Sütlüoğlu ise kültürel kodlar üzerine inşa edilecek güven duygusunun markalaşma yolunda atılacak en önemli adım olduğunu söyledi. Programın son konuşmacısı Faladdin- Binnaz Abla Kurucusu Sertaç Taşdelen de yeni fikirler üretmenin rakiplerden sivrilmek için önemli olduğunu söyledi. Taşdelen, “Bana ‘İşi gücü bırakıp falcı mı olacaksın?’ dediler. Ben kimseye kulak asmadım, hayallerimin peşinden gittim. Bugün kahve içen herkes tarafından bilinen dijital markanın kurucusuyum. Başarılı olmak için; hayallerinizin peşinden gidin, olmadı diye üzülmeyin, pozitif düşünün. Hayal kurarken hedef koymayı ihmal etmeyin ve çok çalışın. Bunları yaptığınız zaman başarılı olursunuz.“ dedi.